Iridessa

Kokemuksia raskaustesteistä, vol. 2

666 posts in this topic

carrus: pregchekin herkkyyshän taitaa olla sen 25, vaikka aika usein näyttääkin jo ennen oletettujen menkkojen alkua haaleaa viivaa. Jos taas käytössä oli davidin 10-herkkyiset testit, en olisi vielä huolissani ollenkaan, niittenhän kuuluisikin näyttää haamua ennen vähemmän herkkää pc:n testiä :)  aika aikaisessa vaiheessahan oot testannut, joten jatka vain testailuja ja toivotaan, että se plussa sieltä vielä tulee! Joillakinhan aivan alussa on käynyt niin (samaa testiäkin käytettäessä), että yksi testi on näyttänyt haamua ja seuraava negaa, mutta silti ovat raskaana olleet; alussa kun hormonitaso on niin matala ja nouseekin hitaammin kuin vähän myöhemmin. (jostain luin, että hcg tuplaantuu joka toinen päivä, mutten sitten tiedä kuinka oikeassa tuo lähde oli). Tsemppiä!

 

JennaJ: moni vannoo apteekin oman ja pregchekin nimeen. Ja jos ei halua tulkita viivoja ja on varaa panostaa testiin vähän enemmän, on clear bluen digitaalinen testi viikkonäytöllä hyvä valinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse en nyt tykkää näistä Sofi One Stepin testeistä, kun näyttävät antavan tosi herkästi viivanpaikan. Tämä kuva hieman testiajan jälkeen, mutta himmeämpänä näkyi jo testiajalla.

6c8eafab-abab-4ed5-ad82-d07258934093_zps

 

Sen sijaan Prechecin testeihin olen ollut tyytyväinen, ei ole minulle tullut viivanpaikkaa edes testiajan jälkeen.

Edited by eltsu81

Share this post


Link to post
Share on other sites

miekinoon tykänny PC.n testeistä ja se mikä tuli "uutena" mein apteekkiin apteekin oman tilalle joku Apteq niin ihan puhtaita oon saanu sillä enkäkyllä raskaanakaan ollu :D mutta kuitenkin.... ite oon tehny apteekin omia ja ne on tosihyviä... :) cb:t mulla ei vaan toimi ei se digiihme ainakaan.... samana päivänä saanu diggarilla negan kun tein apoteekkenin omalla selkeen plussan ja nyt se plussa nukkuu tuolla xD (3vuotias poika :)) ja davidin testeistä en ees alota ne on ihan kamalinta kuraa ollu mulle ikinä :/ näyttävät mitäsattuu :/

Edited by impiumpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://aijaa.com/1IwQ83

 

Tässä mun selkein viivanpaikka evö! Ylempi on siis ovulaatiotesti,ja se on siinä että osaa yhdistää alemman raskaustestin viivanpaikan oikeaan kohtaan.

Ja kyseessä siis wondfon one step. Nää viivanpaikat on häijyjä koska eilen kuvittelin siihen väriä ja nyt se on vaan harmaa.. :D

Että tämmönen kokemus mulla :)

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

^mie tiiän, et oon ihan höperö, mut miun näytöllä tuossa testissä kyllä näkyy punaista väriä :grin:  jospa se kuitenkin vielä vahvistuisi ihan oikeaksi viivaksi, mie niin toivon :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minustakin tuo on selvä (haamu) viiva, eikä mikään viivanpaikka. Koska viivan paikasta ei saa otettua valokuvaa.. mutta tuossahan on selvä viiva :)

Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan. Ihan mahtavaa! <3

Koska teet uuden testin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näen tuossa kyllä väriä, en sitä viivanpaikaksi sanoisi vaan haaleaksi plussaksi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi apua! Ei teidän pitäny siinä haamua nähdä! :D En kyllä testaa vielä ainakaan uusiks.. tänään dpo11 ja tuhruttaa niin paljon että jos tuo on haamu niin korkeintaan tuulimuna kyseessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Testaa ovistestillä, koska sulla näyttää siinä olevan aika vahva viiva. Mulla näytti viimeks ovistesti raskauden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toi kuvan ovistesti on tehty dpo7. Mulla jäi tollaseks se viiva oviksen jälkeen. Dpo 2-4 näytti vielä vahvempaa,mutta ei läheskään yhtä vahvaa ku ovispäivänä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mäkin haamulaisen nään, Sanghi :) Mullakin oli tuhruttelua siinä kierrossa kun plussasin noin dpo 7-10 ja 12 sit tein testin, joka oli plussa. Toivotaan, et tuhruista huolimatta säkin plussaisit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://aijaa.com/eVwdI5

 

Infoon tännekin nyt tän kuvan kun Gabriel käski.. :D

Huono laatu kun puhelin ei anna ottaa salamalla kun akku vähissä,mutta luurin näytöllä näkyy hyyyyvin haalea häilyvä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viiva on vahvistunut!! Voi iiik, apua... huisia. Sä olet raskaana!! <3 <3 Lähetän miljoonasti liimaa ja hyvää onnea! <3 oi juku.

 

Muista, että viiva sattaa välillä olla haaleampikin kuin edellisenä päivänä, tai se saattaa tuntua ettei se vahvene tarpeeksi. (Vaik tuo ny on selvästi vahventunut). Sekä tuhru on ihan normaalia alkuraskaudessa. Sitä oli tääläkin.

 

 

Oi vitsi <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miekin nään sanghin viivan! Nyt toivotaan niin kovin, että lähtisi nätisti tummumaan :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi, mä sain eilen ihan samanlaisen Pregcheckillä, mutta tänä aamuna cb antoi jo todella selvän plussan. Ja mullakin tuhrutti useamman päivän plussan tienoilla sekä nyt että edellisestä raskaudesta :) Se hcg-pitoisuus nousee tietty tosi yksilöllisesti, mutta eiköhän se tuosta sullakin lähde tummumaan :) Kannattaa ehkä kokeilla jotain toista testiä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos miljoonasti ihanat :lipsrsealed:

Vaikka ei tuosta tummuisikaan,niin tiedän ainakin että kroppa yrittää kovasti jotain. 1,5 vuotta,ja ensimmäinen merkki pienestä toiveesta..

 

Testaan tänään illalla uudestaan. Jos tuo nyt jotain merkkejä vahvistumisesta näyttää niin vaihdan merkkiä niinkuin Ronja suositteli.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi: Mähän sanoin!! Mä niin tiesin, että muutkin näkee sen! :girl_in_love:  Mä voin kyllä suositella Pregcheckiä :) Ja sitten digiä :)  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee Sanghi, onnea! :girl_pinkglassesf:  Kyllä siinä enemmän punaista näkyy kuin aiemmassa! Mulla oli tollaisia samanlaisia pc:llä dpo 11-13(?) suunnilleen, dpo 15 sain vasta kunnon haamun ja sen jälkeen tein digitesteillä kunnon plussat. :D Meinas mennä hermot kun ne liuskat niin hissukseen antoivat väriä lisää, mutta tiesin kokemuksesta etteivät anna sitä turhaan niin maltoin testailla. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now