Iridessa

Kokemuksia raskaustesteistä, vol. 2

666 posts in this topic

Ihania olette! Teidän vastailuja kun lukee, niin tulee heti hyvä ja toiveikas mieli. :give_heart:
Tiedän, että dpo8 on oikeasti ihan liian aikainen.. Se oli lähinnä sellainen "päähänpisto" tuhlata yksi testitikku.  :dash2: Joka jäi sitten kaihertamaan mieleen..

Nyt odottelen rauhassa kuukautisiani. Jos ne ovat max.viikon myöhässä, niin sitten tuhlaan uudelleen tikun (toivottavasti en turhaan.)
Ilmoittelen tilanteesta tänne sitten! :)

Edited by tervetuloahaikara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervetuloahaikara: Koita jaksaa odotella vielä muutama päivä! Tsempit piinailuun <3 :) Toivottavasti sieltä tulisi se plussa! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en saanut apteekista poikkeuksellisesti palvelua, nyt kun olisin vähän tarvinnut. Yleensä siellä asioidessa joku tulee kysymään avuntarvetta.  Nappasin sitten hätäpäissäni clearbluen paketin, jossa oli kaksi testiä. Luulin niitä siksi digitestiksi, mitä oli tv:ssä mainostettu. Ja pöh. Malttamattoman ja hermostuksissani tein sen toisen jo tänään. Näytti negaa, mutta en osaa siihen tuudittautua, koska ollaan vasta kp27 tai 28:ssa. Kierto epäsäännöllinen noin 25-35kp. Laskelmieni mukaan menkat pitäisi alkaa viimeistään ensi viikon alusta, todennäköisemmin jo viikonloppuna.

 

Taustasta sen verran,että ei ole yhtään suunnitelmallisuutta takana. Käytetään kumia ehkäisynä ja tässä kierrossa oli yksi ainoa mitättömän pieni moka sen kanssa. Todennäköisyydet ei ole puolellani. Mutta mulle tuli sen jälkeen vahva olen raskaana olo. Viime lauantaista olen palellut, ollut jatkuvasti janoissani ja pahoinvoinut. Sunnuntaina tunsin selkeesti nippaisuja ja senkin jälkeen alavatsan seutu on muistutellut itsestään. Sen verran alankin puolesta bilsa on hallussa ja laskeskelin,että kiinnittyminen voisi silloin tapahtua. Voi olla,että olen kuitenkin vaan kipeä tai menkkaoireet olisivat tässä kierrossa poikkeukselliset. Oireiden kuvitteleminen ei sinänsä ole mahdollista, koska en niistä lukenut kuin vasta jälkeenpäin.  Nyt siis viimeiset pari päivää lukenut täällä hysteerisenä kokemuksia. En edes tiedä, mitä tulosta haluaisin tulevan.   :unsure:

 

 Kiitos ja anteeksi, tästä hysteerisestä vuodatuksen mahdollistamisesta. Onko siis järkevintä odottaa viikonlopun yli, jos mitään ei muuta ei kuulu. Tiedän tavallaan,että on, mutta en tietenkään malttaisi. Haluaa vastauksen heti. :D

Edited by Symbioosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ varminta on odottaa vähintään siihen päivään kun menkkojen pitäisi alkaa eli yrittäisin malttaa odottaa sinne ensi viikon alkuun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään sellaisia kokemuksia/kuulopuheita Clearbluen digitestistä, että näyttäisi "ei raskaana" -tuloksen (kun menkat jo pari päivää myöhässä), vaikka testaaja todellisuudessa olisikin ollut raskaana?

 

Mun menkat on pari päivää myöhässä ja oireet on olleet vähän erilaisia kuin aiemmin: to-del-la minimaalista tuhrua on tullut jo neljä päivää (näkyy vain hyvin haaleana paperissa) ja rinnat aristaneet viikon. Myös vatsa minikramppailee ajoittain. Tiputtelua on kyllä aina ennen menkkoja, mutta se on erilaista ja kestää vain pari päivää.

 

Tein siis tänään testin ja näytti negatiivista. Luovuin kyllä jo toivosta (itkin pienet pettymysitkut) ja odottelen nyt niitä menkkoja alkavaksi. Olen ollut uskossa, että tuo CB:n digi olisi aika vedenpitävä. Siltikin haluaisin vielä kuulla, että olisiko teidän (arvoisat vertaiseni) mielestä olemassa aitoa mahdollisuutta, että se testi kuitenkin olisi väärässä? Vai jätänkö jo suosiolla kaikki nämä ajatukset kummittelemasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ElvirahM: Voithan sinä aina pyytää lähetettä verikokeesee, josta raskaus varmistettaisiin. :) Ei jäisi ainakaan mitää epäselvää. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Andon digitaalisesta raskaustestistä (Raskauskeijussa myydään)?

 

Mulla se on joskus näyttänyt positiivista, vaikka mikään muu testi ei ole. Rupesin vaan miettimään, että onko se niin herkkä vai onko ne olleet virheellisiä positiivisia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä ihmettä?

 

Tein aamulla raskaustestin kun menkkavuoto on ollut niin niukkuu... Siihen piirtyi viivaa! Äsken tein uudestaan en siis aamupissasta kuten ensimmäisen vain tarkistaakseni antaako sama testi viivanpaikan... Tuossa toisessa ei näy mitään viivaa puolen tunnin pidätyksen jälkeen?! mitä tuo meinaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

13188323.t.jpg

 

Tuossa vielä kuvaa molemmista saman merkin testit siis :) ylemmässä olen näkevinäni toista viivaa ja alimmassa en... Eli viivanpaikkoja ei taida antaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä kääntelin ja vääntelin näyttöä ja siristelin silmiä ja nään ehkä kanssa jotain siinä ylemmässä? Se oli se aamupissasta tehty testikö siis?

Tee huomenaamuna uudestaan?

 

Jännittävää! 

Ps. Odotus-puolella on plussa vai ei -ketju, jossa on tarkkoja silmiä viivoja arvioimaan. =D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo se oli aamupissasta! :) tossa toi kuva on niin suuri ettei varmaan näy niin hyvin, mut luonnossa ei tarvitse kääntää edes niin näkyy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvikseni kopioin tuon kuvan ja kuvankäsittelyllä vedin musta-valkoiseksi ja kyllä siinä näkyy selkeästi viiva. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä minäkin viivaa ylemmässä näen, nyt ollaankin sitten jännän äärellä. Syitä voi olla monia miksi alemmassa ei näy; liian lyhyt pidätysaika, huono testi, liian aikaista testata :) Vaikka sitä ei millään malttaisikaan, niin mikään muu ei auta kuin aika :) Ilmoittelehan kun testaat seuraavan kerran!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo siis alemmassa juuri ei pidäkään nähdä :) siksi sen tein niin lyhyen pissavälin jälkeen että näin tuleeko tuohon testiin aina viivaa :)

 

Mulla tänään kp3, mutta menkkavuoto ollut tosi niukkaa niin siksi testasin.. Luteenivaihe oli vain 6 päivää eli jos ei ota tuota vuotoa huomioon niin voi tänään olla dpo9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

 

Tänään lääkärin laskujen mukaan dpo 10 ja hätähousunamalttamattomanarintakipuisena menin pcn liuskatestillä testaamaan ja sain haamuun. Ilmeisesti luin testiä ohjeen mukaisen 5min jälkeen, koska kaksi seuraavaa testiä ( :D ) näytti testiajan puitteissa ihan tosi haaleaa just silmin havaittavaa viivaa, mutta molemmat testit kuivuttua näytti kuitenkin yhtä vahvaa viivaa kun ensimmäinen.

 

Summa summarum; voiko testiajalla näkyny haalea viiva / viivanpaikka tummua kuivuessa tummemmaksi, selkeäksi plussaviivaksi ?! Hcg on varmasti vielä alhainen jos sitä on, mutta voiko testi käyttäytyä näin ?! Yritän tässä pitää vielä toivoa yllä...

 

Kuvia ei nyt ole ellen selvennykseksi ota kuvia kuivuneista testeistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla teki pc:n liuskatestit just noin eli siis tummui kuivuttuaan tosi paljon. Hyvältä vaikuttaa! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jos digi dpo11 näyttää noin niin hyvällehän se näyttää. Onnea ja vahvistuvia viivoja! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now