Sign in to follow this  
Followers 0
elisabet78

Kännykkäsovellus sikiön sykkeen mittaamiseen

10 posts in this topic

Tällä siis pystyy mittaamaan sikiön sykkeen pelkällä kännykällä. Minulla toimi rv 27 alkaen. Pystyy myös hyödyntämään alkuraskauden aikana, jos itsellä sattuu olemaan kotidoppler, joka ei näytä sykettä lukuna.

post-7835-0-19157900-1371562801_thumb.jpg
 
Measure fetal heart rate by using your phone's microphone! http://www.windowsphone.com/s?appid=41692135-981d-450e-8069-562d60612a73 With Babybeat Tracker you...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olis kiva kokeilla....jos ei olis android...! :-/ tulkaa toki kertommaan toimiiko :-)

Edited by jkvvm

Share this post


Link to post
Share on other sites

No johan on :D Nyt kyllä suoraan sanottuna epäilyttää hieman... Kertokaa toki kokemuksia, jos joku on käyttänyt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakkohan tuota oli testata :D, puhelin Lumia 800. Mun sykkeen löysi hyvin rinnalta ja sai sen laskettua, vauvankin sykkeen löysi kyllä mutta mittausaikaa en saanut millään täyteen, vauva tuntui liikkuvan sen verran, että luikahti aina alta pois.

 

Eli ihan hauska testi mutta en sen kauempaa jaksanut leikkiä.

 

Lisäys: nyt siis rv 32+1, sovelluksen mukaan pitäisi toimia oliko rv 27 vai 25 lähtien.

Edited by Pomp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kans Lumia 800:llani testasin pariin otteeseen. Viikon 27 tietämillä ei löytänyt kuin mun sykkeen, 32 tienoilla sitten löysi vauvankin, mutta sama juttu kuin Pompilla, että ei vauva kyllä niin kauaa pysynyt paikallaan, että olisi koko sen mittausajan voinut pitää puhelinta samassa kohdassa. Ihan hauska, mutta en kyllä välttämättä ostaisi, tuo ilmaiseksi pari kertaa kokeilu riitti ihan hyvin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pitihän sitä kokeilla :P Lumia 710 käytössä, en ensin osannut tähdätä puhelinta oikein ja se rekisteröi vain puhelinta pitelevän käden liikkeet... No lopulta "onnistui", 4 min sisällä tuli tuloksiksi 154, 142, 102 ja 172 bpm. Ihan hauska kokeilu, mutta tuskin kovin luotettava tuo kännykän mikrofoni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0