urppis

Anonyymit testipakkomielteiset

1008 posts in this topic

Lallis, voihan se tosiaan olla että ovuloin ainakin melkein joka kierrossa, melko varmasti kyllä useammin kuin joka toisessa. Tai mistäs noita koskaan varmaksi tietää. :girl_sigh:
Joudutteko jonottamaan uudestaan IVF:ään, vai pääsettekö sitten suoraan hoitoihin? Toivotaan silti että josko se vaikka luomunakin onnistuisi! :)

 

Mun ei tarvikaan murehtia sitä huomista, tein tänään ovistestin vaikka ovisolot ei oo kamalan vahvat vielä ja hymynaamaa näytti. Huomenna toki vois vielä varmistella, mutta mä luulen että tässä pitää ruveta vaan odottamaan niitä piinallisimpia päiviä.. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urppis: Me tehtiin hoidot aikanaan yksityisellä, joten periaatteessa siellä siis ei tarvisi jonottaa ja yksi alkio on vielä olemassa siellä pakkasessakin. Julkisellahan se jonotus on sen puoli vuotta. Mutta mulla oli tosi paha raskausmyrkytys ekan kohdalla ja siksi arvotaan, että voiko enää hoidoilla raskautua (uskaltaako lääkäri ottaa sellaista vastuulleen). En kyllä tiedä, mitä eroa sillä sitten on raskautuuko hoidolla vai luomusti, kun kerran luomusti saan raskautua. Vai luottaako lääkäri, että se on niin epätodennäköistä (mitään vikaa ei kyllä ole löytynyt), että yrittäkööt rauhassa... Ja oishan sellainen luomuvauva ihan tosi iso haave. Joskaan sitten, kun on raskaana, ei kyllä ole enää väliä, kuin raskaus on alkanut. Eikä niitä rahojakaan enää sitten niin pohdi, vaikka järkyttäviä summia sitä saa tähän lapsen yrittämiseen uppoamaan, testit on pieni pisara niissä summissa, kun tuntuu, että yksityisellä tehty 100 euron ultrakin on :) Mutta jos saadaan vielä hoitoja käyttää, niin vuodenvaihteessa ois tarkoitus tehdä alkion siirto, siihen saakka siis antaa vielä luonnolle mahdollisuus.

 

Mietin, että tämä mun testausvimma johtuu kyllä sellaisesta harhaluulosta, että testaamalla tuun raskaaksi. Koska vaikka aamulla olin ihan järkevä, ja totesin, että ei ehkä kannata testata enää, niin silti ip on alkanut tulla ajatuksia, että jos sittenkin. Ihan kuin se raskaus jotenkin ilmestyisi, jos riittävästi testaan... ja nyt oli ehkä wc-paperistakin jo stalkattavissa ihan aavistus punervaa/beigeä väriä, joten kyllä se kokemukseni mukaan oli sitten tämä kierto tässä. Ja varmaan ylihuomenna viimeistään pyörähtää taas uusi yrityskierto käyntiin.

Edited by Lallis

Share this post


Link to post
Share on other sites

12610882.t.jpg

 

Onko toi ovisplussa?? Hups,kuva jäi väärin päin... Eli vasen kontrolliviiva ja oikea testi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ei ole. Viivojen pitää olla yhtä tummia tai testiviivan kontrollia tummempi.

Edited by marsipaanimakeinen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lallis, onpa kyllä omituinen tilanne hoitojen kanssa. Jokunen(kymmentä) testiä ei kyllä tosiaan noissa summissa varmasti tunnu missään.

Mä voin kyllä myös allekirjottaa ton sun toisen kappaleen. Jotenkin sitä kuvittelee, että kun vaan pissii niihin tikkuihin, niin sinne se plussa ilmestyy. Ovistesteillä se vielä voikin onnistua, mutta ei taida olla sama toimintaperiaate raskaustesteissä. :girl_sigh:

 

Mä korkkasin jo punkun vaikka vasta huomenna on dpo0. :girl_drink3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MÄ en tänään edes enää testannut, vaikka nythän se raskaus voisi näkyä, jos sitä ois, kun taitaa olla dpo 11... Mutta eiliset haaleat tuhruttelut kyllä taisivat kertoa asiain tilan.

 

Ja eilen soitti myös lääkäri, joka passitti jatkoselvittelyihin kunnalliselle puolelle koskien niiden hoidon tekemisiä. Pahasti siis vaikuttaa, että niille on tulossa kielto. No täytyy toivoa, että kyse on kuitenkin vaan varmistuskeskustelusta, että ymmärrän raskausmyrkytyksen uusimisriskin. Jokatapauksessa jo vuosi sitten jälkitarkastuksessa luvattiin, että saisin raskautua, joten vähän harmillinen takaisku tämä. Toki siis, jos raskautuisin normaalisti kotioloissa, kaikki olisi ok. 

 

No mutta siis palstan aiheeseen. Taitaa olla reilun viikon päästä sitten uudet tikuttelut, o-sellaiset, edessä. Siihen tikkuun onneksi piirtyy aina ne kaksi viivaa, edes haaleana se toinen ja itselläni kyllä lopulta myös se tasavahvuinen viivakin, kun vaan maltan odottaa sinne kp 14 tienoille. 

 

Urppis: Liittyykö sun punkku kiinnittymiseen? Mä juon sitä aina noin dpo 4-5 paikkeilla, jolloin uskon kiinnittymisen olevan todennäköisintä. Ja siinäkin kierrossa join, kun raskauduin. Tosin mulle on tehty 2 alkion siirtoa ja olen molemmista raskautunut, joten tiedä sitten onko punkun vaikutusta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lallis, joo kiinnittymiseen. Lasin punkkua pitäisi parantaa verenkiertoa, jonka mahdollisesti pitäisi auttaa kiinnittymisessä, tms. Mutta ennen kaikkea se lasillinen päivässä rentouttaa, minkä mä uskon ite myös vaikuttavan. Aiemmin en oo koittanutkaan punkkua tähän tarkotukseen, mutta johan tässä on greippimehut sun muut ajan saatossa kokeiltu, joten miksi ei tommonen mistä oikeesti voi ite nauttiakin. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä laitan tän nyt tännekin kun asia vaivaa ja haluaisin vastauksen asap :D

 

Help me quick!

Onko tää nyt ovisplussa? Testiviivan toinen reuna on yhtä tumma tai jopa tummempi kuin kontrolliviiva?

Muuten oon saanu aikaseks vaan yhtä viivaa tai todella hailakkaa, just ja just silminnähtävää testiviivaa. Kp 25 menossa, kierto about 30-35.

 

BE6C34AC-A459-42D6-A313-CC75E4BED3AA-341

Share this post


Link to post
Share on other sites

Missä lie mun menkat, kp 39/32 eikä oirehdi es enää. Testeä en oo tehny, enkä tee.

Pc testeillä oon testaillu nuo aiemmat, nyt en tosin ton aiemmin raportoidun negan jälkeen oo ees testaillu.

Fiilis koko lapsen"teosta" jossain hukassa, koska menkatkin.

Kiukuttaa.

Auttasko se punkku siihenki? ;D

Edited by ACK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blääh, mä tuikkasin eilen ovitrelle-irrotuspiikin ja nyt kaikki testit näyttää luonnollisesti plussaa. :D Tuossa on 10pvän varoaika, miten mä nyt voin piinailla ja hoitaa testipakkomiellettä, kun vasta dpo11 on järkevää testata. Noh, voin testata viivan haalistumista.m:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa, mie just kans irrotuspiikin jälkeen tuskailin 9 päivää ja sit testasin sen negan..ja sit alkokin jo seuraavana päivän näkymään viivanpaikkaa johon pikkuhiljaa tuli väriä. :grin:  Loppupeleissä mies toi kaupasta testejä läjäpäin ja mie testailin päivittäin. :girl_crazy:

 

Joko mie saan testata?! kp 21 kai menossa ja mun zen katosi.. :girl_crazy: Seksielämä on entiseen (ennen raskautta) verrattuna täysin kuollutta, ovis on niin kadoksissa (koska se ei olis ollu) ja mulla ei ole mitään oloja, eli siis mun on pakko olla raskaana! Eikö? :girl_haha: Saako nyt tilata 200 ovistestiä ja sit kaupasta hakee megaläjän PC:n raskaustestejä..? Voin noilla ovistesteillä sit testata koko kierron ajan, jos vaikka se ovis oliskin joskus..

 

Anteeksi...mie nyt ihan repesin sekoilemaan... :girl_crazy::pupu_1::blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ACK, no tokihan se punkku auttaa myös vitutukseen.  :grin: Toi on kyllä tosi ärsyttävää kun kiertokin käy temppuilemaan, niinkun sitä tässä vauvaa yrittäessä vielä pitäs jaksaa kestää.. Toivottavasti se kierto nyt pian vaihtuu, tai sitten tuleekin yllätysmyöhänen plussa. ;)

 

Larppa, siis sähän voit nyt testailla niillä raskaustesteillä sitä tuplaviivaa? Siistiä!  :girl_crazy:

 

Ilona, mitenhän monta PC:n testiä sitä kehtais kaupasta kerralla ostaa? Vois testata kanssa-asiakkaiden reaktiota ja mennä joskus ruuhka-aikana hakemaan sylillisen niitä.  :grin:

 

Dpo1 ja mä en jaksa oottaa!! Tulis jo maanantai niin pääsis edes kouluun ja sais ajatukset muuhunkin asiaan välillä..  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urppis, jos mun mies kehtas ostaa hyllyn tyhjäksi niistä 2 testiliuskan pakkauksista, niin totta kai myökin kehdataan.. :girl_crazy: Mut on siinä ollu kassaneidillä pokan pitämistä ku on 10 pakettia raskaustestejä käsitelly... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa: mie varmaan testaisin ihan vaan siitä ilosta, että näkyy se tuplaviiva testissä niin nyt :grin:

 

Enna: miulla tuo ei ois vielä plussa, mutta taitaa olla erimerkkinen testi kuin millä oon ite testannut.

 

Urppis: ymmärrän niin tuon tuskan, miekään en malttais millään oottaa testaamista, miulla sentään jo dpo6 menossa, vaikeutuu vaan koko ajan testaamattomuus :D

 

ACK: Tottakai auttaa punkku ketutukseen, ei kun vaan sitä kulautat kunnolla ni helpottaa :grin:  ja kantsisko ehkä testata vielä uudestaan, jos ovis onkin ollut myöhemmin..? toivotaan tilanteen ratkeamista pian suuntaan tai toiseen!

 

Ilona81: tietysti saat testata jos siltä tuntuu, mie oon kans miettinyt, monta testiä kehtaa kerralla kantaa kaupasta ulos, vai pitäskö kiertää useempi kauppa läpi, että voi ostaa mahd. monta :grin:

 

Täälläkin join eilen lasillisen punkkua ja oli muuten hyvää. Tänä aamuna tunsin sitten hyvin jännittävää tunnetta tuossa alamahalla, ihan erilaista kun koskaan aiemmin, niin oon ihan varma, että punkku on auttanut ja heti kun vaan teen testin, niin pakkohan sen on näyttää plussaa.. :rolleyes: joko saa huomenna testata? :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ilmoittaudun tänne muiden kahjojen joukkoon  :grin: Mä testaan useamman kerran täysin ehkäistyissäkin kierroissa vahingon toivossa ja nyt yritysaikana niitä testejä vasta kuluukin. Tänään alkoi yk. 6, ja jokaisessa kierrossa tähän asti, olen testannut kevyesti 20 testiä dpo 7-8 alkaen (joskus aiemminkin). Saatan testata neljäkin kertaa päivässä  :P Tilaan testiti yleensä nettikaupoista tai ostan Pregcheckeja. Ukko pitää mua ihan seonneena kun näki yhden kierron testauksien aiheuttamat roskakasat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

iiki, urppis ja muut: oon mä nyt kahtena aamuna tuhlannut ovistestis, nähdäkseni kaksi supervahvaa viivaa siinä. :) Sit kun ovistesti ei oo enää positiivinen, niin ajattelin siirtyä raskaustesteihin ja katsoa, et mitä niissä näkyy. Ovistestit kuitenkin halvempia, niin parempi tehdä näin. :D

 

Pakko kai tässä on sitä viivan vaalenemista seurata ja toivoa, et se sit sen jälkeen lähtis taas vahvistumaan....

 

Nyt ois kyllä tosi hyvä kierto plussata, plussa osuis about mun synttäripäivälle ja LA menis meidän 1v hääpäivälle... ois aika tyädellistä, mut taidanpa taas kerran pudota korkeelta ja lujaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilona, ai vitsit, mun mies ei kyllä varmaan suostuis mitään raskaustestejä mulle ostamaan. Tai en oo kyllä koskaan kokeillu, ehkä pitää testata tässä joku kerta. :grin:

 

iiki, joko testasit? :grin: Jos et, niin meinaatko malttaa dpo 9 asti? Mä oon niiiin kade, että pääset jo kohta testaamaan!

 

Paapu, mä olen onneksi vielä saanu ne testikasat piilotettua mieheltä. Mutta joo, neljä testiä on pahimmillaan ihan realistinen määrä. Ihan niinkun sille (olemattomalle) viivalle jotain ihmeitä tapahtuis kolmessa tunnissa.. :girl_sigh:

 

Mulla on Larppa peukut pystyssä että se viiva sitten vuorollaan vahvistuisi!

 

Dpo 2. Huooooh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

urppis: mie oon niin hurjalla suunnitelmalla nyt, että aattelin malttaa ootella dpo13 asti :grin:  se ois ens lauantaina..tuntuu kyllä, että sinne on ikuisuus aikaa. Vielä toistaiseks oon onnistunut olemaan testaamatta, enkä usko, että huomennakaan testaan ja tiistaina on aamuvuor, joten tuskin testaan..keskiviikkona on vasta yöhön meno, joten silloin saatan helposti ratketa testaamaan, kun jään taas yksin testejen kanssa kotiin koko päiväksi :girl_haha:  tsemppiä odotteluun, se on aina yhtä kurjaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä ollaan taas kierron täysin testittömässä vaiheessa. Eli kp 1 tuli lauantaina ja nyt, kun siitä aletaan jo toipua, niin voi alkaa odotella ovistestailuja. Kävin jo hankkimassa kaikkea huuhaa aviketta, kuten maca jauhetta jne., vaikkei ne kyllä aiemminkaan ole toimineet. Pakko vaan silti jotain koittaa, varsinkin jos hoitojakaan ei ole ikinä enää näköpiirissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahhaa!! :D Tää on mun klubi :D

Mulla on kuparikierukka ja silti testaan vähintään tuplapakkauksen liuskatestejä kierrossa... Jos vaikka vahinko olis tapahtunut. Nyt taitaa kyllä olla mies taivuteltu, että josko pääsis ihan oikeesti testaamaan:P:D:D Pitää tilata jostain sata ovistestiä ja kilo r-testejä, noin aluksi. Ainiin, eka se kierukka, hmm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon ihan sortunut testailemaan liikaa, apuva :D Pitäisi vaan jättää testailematta. Eilen sain haaaaaaleaakin haaleamman testiviivan R-testiin ja tänä aamuna se oli jo kadonnut.

Tekisi mieli vaan unohtaa kaikki testit, mutta kun tekee niiiin mieli taas testata huomenna, josko se oiskin tullut takasin.. :D:blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, mä pidin vaukkareista vähän taukoa kun alkoi vituttaan yritys jolle ei loppua näkynyt ja että "kaikki muut vaan sikiää" :rolleyes: jne. Mut nyt sit sain hivenen yllättäen one steppiin jonkun roskishaamun. Kuva plussa vai ei -ketjussa, ajattelin, et täältä ketjusta vois löytyä eniten asiantuntemusta että mikä toi nyt sit on. Kun väriä on joo, mutta se tuli vasta joskus testiajan jälkeen, ja minusta se on jotenkin "lässähtänyt", tai ei ihan siinä kohtaa kun mihin _kuvittelen_ et viivan pitäis tulla. Mutta siis mielipiteitä kaipaan, onks niin, että kun on väriä, niin se on plussa vaikka voissa paistais, vai pikemminkin että viallinen testi kun väriä ei tuu testiajalla ja sit kun tuleee, se näyttää hassulta? (Edit: Kyllä, kalastelen kommentteja ihan jokaikisessä ketjussa missä kehtaan. Mutku en meinaa tuolilla pysyä. Ja mä NIIN kovaa haluaisin sinne toukokuisiin! :grin: )

Edited by katya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now