Iridessa

Tyhmät kysymykset lapsettomuushoidoista, vol. 2

480 posts in this topic

Mäkin kuvittelisin, että vähähiilarinen ei hirveesti auta, jos ei oo PCO:ta, ylipainoa tms, johon se konkreettisesti auttaisi. Mutta mene ja tiedä, kai se kaikki jonkun verran kuitenkin kaikkeen about vaikuttaa...

Hei kaikki!

Ootte tässä ketjussa puhuneet PCOS n hoitona vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta. Perustuuko se vaan painon pudotus ajatukseen vai onko jotain tutkimustuloksia BMI:stä riippumatta? Minulla ongelman siis se että olen liian laiha ja kiloja pitäis saada lisää noin 5... mietin että en haluaisi alkaa mihinkään hiilaridieetille kuitenkaan kun pelkona on se että en osaa korvata hiilareita muulla ja laihdun vaan lisää. Mä haluan jostain läskiä, miten se tähdään? Hormonitasapaino on kyllä pysynyt hyvänä hoitojen aikana, limakalvo kuulostaa olevan joissakin yrityksissä olleen liian ohut. Tiedä niistä, nyt yritetään kylläkin LH lisällä (Bemfola vaihdettu Menopuriin) aktivoida munasoluja kasvamaan, kun ei tunnu vastetta oikein olevan ja kierrot venyy hoidossa kauhean pitkiksi ja tulee tästä syystä jo välivuotoja. 

Saatiin aika ensikäyntiin julkisella puolella. Voiko ajan vaihtaa, jos se ei sovi omiin aikatauluihin?

Kyllä @Utu ensikäyntiajan voi vaihtaa julkkarilla, eräs ystäväni teki juuri niin. Aika siirtyi sitten reilulla kuukaudella eteenpäin.