helyes

Toiveet, jotka herättävät oireet Vol.3

993 posts in this topic

Aloitanpa taas uuden ketjun meille :) 

 

Tervetuloa siis kaikki te muutkin, jotka toivotte raskautumista niin kovasti, että alatte jo kuvittelemaan oireitakin ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voihan vainoharhaisuus, mulle iski nyt joku ihme nuha ja lisäksi jotenkin etova olo ja nukuin taas 10h yöunet takana. Sanokaa nyt et oon ihan hullu ku kp3 ja kuvittelen näitä oireita!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäki taidan roikkua mukana täällä vielä ainakin ikuisuuden  :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh ja jos vielä omaa napaa :blush:  niin kattelin tossa sohvalla löhötessä telkkaria ennen iltavuoroon menoa ja palelin hirveesti jonkun aikaa kunnes ajattelin että mittaan lämmön niin kuumemittari piipitti hätäisenä 37,5 astetta (norm. lämpö noin 36,4) !  :huh: Olen koko päivän luullu että menkat alkaa kun on sellainen krapulainen olo ja menkkajomotuksia, muttei kuitenkaan ihan samanlaisia mitä yleensä ennen menkkoja. Tänään kp 26/28-30. Toiveet taas hirmu korkeella mutta saa nähä kuinka korkeelta taas tiputaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin oon nyt ostanut digitaalisen kuumemittarin! Koskapa oon kaameessa flunssassa. Tosin ei mulla kuumetta ole ollut. Mutta nyt voin alkaa seurailemaan lämpöjäkin jossain vaiheessa, jos tuntuu siltä ;) Äsken puhuin puhelimessa n. puol tuntia ja nyt ei lähde enää ääntä.. Huomenna ajattelin kuitenkin lähteä töihin, kattoo miten pystyn siellä olemaan. Tänään kp 12, parin päivän päästä aloitan taas Terolutit :) 

 

LiljaLi: Toivottavasti plussaat <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

LiljaLi: Tsemppiä, toivottavasti saisit sen plussan :)

 

Pakko tulla omaa napaa tuijottelemaan tännekin vielä. Menkkoja ei näy ainakaan vielä ja toiveet raskaudesta heräs uudelleen äsken, kun tein itelleni yhtä mun lemppari ruokaa, jota olin himoinnu jo pari päivää, mutta syödessä se maistukin vähän oudolle. Se maistu semmoselle vähän saippuaiselle, eikä kyllä pitäs ite ruuasta johtua moinen maku. Mahaa jomotteli eilen kovin kuukautiskipuisesti ja teki myös pahaa, tää päivä on jatkunu samoin. Vielä en oo menny kauppaa hakemaan uusia testejä, mutta huomenna taitaa olla jo pakko taas päästä testaamaan :girl_haha:

Edited by evele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis onko mulla mennyt nyt jotain ohi?! Eikös LiljaLi tehnyt positiivisen raskaustestin muutama päivä sitten? :o ..etkö oo testaillu sen jälkeen enään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi helyes, varmasti kurjaa olla kesällä flunssassa :( Toivotan pikaista paranemista! :) Ja paljon plussatuulta  :lipsrsealed:

 

evele Kuulostaa hirmu lupaavalta ! ;) Toivottavasti tulee plussa!

 

Sanghi No eipä lähtenyt viiva enää vahvistumaan kun tein seuraavana aamuna ja 4 päivää sen haamulaisen jälkeen testin, jotain viivanpaikkoja näkyy vaan :( En sit tiedä oliko kemiallinen vai mikä ihme on.. Olo on kyllä kummallinen! (Ja siis kun en ollu dpo:sta varma niin siksi testasin jo silloin)

 

 

 

 

Muoks. selvensin vähän tota tekstiä :)

Edited by LiljaLi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivotaan LiljaLi parasta, lupaavalta kuulostaa :lipsrsealed:

 

Evelellä kuulostaa myös lupaavalta, mars niitä testejä ostamaan! :D

 

Täällä saa kyllä taas vaihteeksi siirtää toiveet seuraavaan kiertoon, tuhruttelu alkoi tänään, joten odottelen tätiä huomiselle, pikkuhousunsuojaan ei kyllä ole tullut käytännössä mitään, mutta pyyhkiessä pariin kertaan vanhan veristä jo tullut. On se kyllä kumma, kun ei koskaan aikasemmin oo mitään perhanan tuhruja ollut ennen menkkoja, mutta nyt yritysaikana tuntuu sitäkin harrastavan. Tosin miun viime kuun tuhru oli ihan megavuotoa tähän tuhrutteluun verrattuna :D  mut silloin oli sentään se haamu testattuna, että toiveita vähän enemmän elättelin. Nyt on ollu puhdasta negaa testit, ja tuttuja menkkajomoja on alkanut tulla, eli ei taaskaan hyvältä näytä miulla... :girl_cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

LiljaLi: Oolrait. Harmi.. :( Toivotaan että outo olo tarkottais kuitenki raskautta. Pidän peukkuja! :)

 

Voihan hööööh iiki.. :( Tuohon tuhrutteluun sen verran,että enpä minäkään ennen yritystä kiinnittänyt huomiota,että tuollasta sotkua ois tullu ennen tätiä. Inhottavaa että kierto menee oudoksi.

toivotaan nyt kuitenki,että jos vaikka menkkaolo ois vaan lumetta.. <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iikille myötätuntoharmit täältäkin. :( Musta taas tuntuu että tuhrut on vähentyny aikasemmista. Aina niitä on jonkin verran tullut, mutta aikasemmin saatto tiputella parikin päivää, nykysin päivän tai puolikkaan ennen varsinaisen vuodon alkamista. Toissayö meni kyllä panikoidessa, kun oli just kans semmosta vanhaa verta, mitä yleensä tiputtelee siinä menkkojen jälkimainingeissa mutta ihan normaaliksi vuodoksi se siitä sitten aamusella muuttui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omaa napaa taas.. Kesäflunssa iski täälläkin päälle :( Lisäksi heikkohermoista tämä kroppa kiusaa, ei sitten sen kp 1 jälkeen (nyt kp 4) oo tullu ku erittäin vähäistä ruskehtavaa vuotoa ja viime yönä näin unta että plussasin. Järki sanoo etten voi olla raskaana ku vuotoa kp 1 oli sen verran reilusti ja kirkasta mut toisaalta tekis mieli testata..

 

Iiki: :( ja tsempit uuteen kiertoon!

LiljaLi : Tsemppejä ja toivotaan parasta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos ihanat Helmikuu, Sanghi, LiljaLi, Huppapuppa ja Sasa85 :lipsrsealed:  Pitäisi vaan lopettaa turha toiveilu kokonaan, niin ei pettyisi niin pahasti joka kerta. Vaikka toisaalta tuntuu, että tähän tottuukin jonkun verran, eikä enää ihan niin kovasti edes odota mitään. Alkaa vaan pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että meille ei ole sitä lasta tarkoitettu :girl_cry:  mutta kai sitä pitää vaan käydä jo syksyä varten vähän katsastelemaan mistä varailen sitä gyneaikaa itselleni ja yrittää entistä pontevammin saada sitä painoa lisää :girl_sigh:

 

Sasa85: kyl mie ainakin testaisin noin outojen menkkojen jälkeen ihan vaan varmuuden vuoksi, niin tietäisi missä mennään.

 

Täällä taitaa pikkuhiljaa vuoto yltyä, joten eiköhän tän voi kohta jo laskea kp1..kivut ainakin on jo sitä luokkaa, samoin ketutus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hnnngh.

 

Tämä on ehkä enemmänkin siinä pisteessä että kun tietää, että teoreettinen mahdollisuus on kovin pieni (koska huono aika), mutta koska silti on pieni teoreettinen mahdollisuus, niin se sekä ahdistaa että herättää toiveita. Ja koska näin, niin pää on jo valmiiksi ihan sekaisin. Toisaalta pelottaa se, että mitäs jos nyt tällaisesta sitten kuitenkin tulisi raskaaksi, ja toisaalta jos (ja kun todennäköisesti) ei tule, niin sitten pettyy ettei saanutkaan ihmesikiämistä.. Että niin.. On se ihmisen pää niin kummallinen. Ja toki kroppa ystävällisesti käyttäytyy ja tuntuu oudolta vain siksi että siihen kiinnittää huomiota. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komppaan talventakojaa. Mulla on IHAN samanalainen fiilis tällä hetkellä! Kraah...

Share this post


Link to post
Share on other sites

se ilo päättyi ennenkuin kerkesi edes kunnolla alkamaan.. eli aamulla alkoi vuodot ja nyt jo melkoiset vatsakivut päälle, joten enköhän mä nyt sitten palaa bumerangina takas tänne yrittäjien puolelle.. :gnuha: Aamulla olin vielä toiveikas kun viiva oli vahvistunut ja vuotoa ei heti tullut kovin paljoa, mutta nyt alkaa kyllä viimeisetkin toivonrippeet katoamaan näiden vatsakipujen myötä.. Eli nyt leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.. tai ehkä jo muutaman päivän päästä kohti uutta yritystä kunhan tästä ikävästä fiiliksestä pääsee yli..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voimia, Markke:lipsrsealed:  Minulla oli myös kemiallinen raskaus tuossa toukokuussa. Ne on niin epäreiluja. Toisaalta lohduttaa tieto siitä, että jotain kiinnittymisyritystä on ollut.

 

ON: Voi kumpa tää jatkuva nälkä ja satunnaiset pistoskivut alavatsalla enteilis raskautta menkkojen sijaan.  :girl_sigh: Lämmöt on vielä lupaavasti koholla, eikä rinnat ole yhtään kipeät, vaikka yleensä ennen menkkoja ovat tosi kipeät. Nännit on vaan sikaherkät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ei Markke, toivotaan nyt vielä että ikävä vuoto lakkaa ja kyse ei ole siitä pahimmasta :( tsemppiä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markke: <3

 

Taustalla minäkin toiveilen, vaikkei niitä oireita olekkaan.. :/

Edited by norppaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now