helyes

Toiveet, jotka herättävät oireet Vol.3

993 posts in this topic

Oih, onnea Yosalle kovasti!! :) Ihana kuulla, että tollasia yllätyksiäkin tapahtuu. Mullaki on ollu ihmeellisiä tuntemuksia alavatsalla kuukautisten alusta tähän päivään asti. Jos en mittailis lämpöjä, olisin ihan varmaan omasta mielestäni raskaana kuukautisista huolimatta. Mutta lämmöt ei oo siis koholla.

 

Onko muuten kellään jo raskaina olleista ollut normaalit lämmöt raskaudesta huolimatta? ihan mielenkiinnosta kyselen, että onko se mahdollista..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloitin jo oireilun vaikka ei ole aivan varmaa edes vielä että ovis oli eilen/toissapäivänä. Kyllä pääkoppa osaa! :D Tänään on kihelmöinyt nännejä, huippaillut ja tuikkinut alavatsaan. Tästä tulee vielä pitkä piina..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää on vähän OT, mutta kun oireista puhutaan, niin menköön. Meillä on nyt käytössä vehnis ja greippimehu, ja mulla on koko kierron ajan ollut kummallinen paine alavatsalla ja vihlontoja erityisesti oikealla puolella vatsaa. Ja kp on vasta 9... Menkat on menneet ja ovulaatioon monta päivää, normaalisti olen tässä vaiheessa ihan oireeton. Onko kellään muilla ollut greippi-vehniskombosta samanlaisia oireita? Limaakin tuntuu kyllä tulevan aika runsaasti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lilly, sulla näyttää lämmöt nyt ainakin hyvältä sikäli että varmaan se ovis oli silloin kun arvelit :).

 

Souls, mulla on nyt tässä kierrossa ekaa kertaa sekä greippimehu että vehnänalkioöljy käytössä. Nyt on vasta kp 4 ja menkat lopuillaan, joten en vielä osaa sanoa vaikuttaako olotilaan jotenkin tuo kombo, mutta raportoin myöhemmin jos jotain tuntemuksia tulee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä uusi toiveilijaoireilija  :girl_crazy:

 

Toista raskausta yritetään alulle. Esikoinen 3,5-vuotias tytön tylleröinen, joka kovasti kaipailee jo pikkusisarta helittäväkseen  :d_tickle:

 

Olen mestari kehittelemään oireita, vaikka siis järkevästi ajatellen ei ole mitään merkkejä, jotka kertoisivat juuri raskaudesta.. Nyt menossa dpo 11 ja "oireina" tähän asti pientä alavatsan nipistelyä, tissien kihelmöintiä, repäisykipuja aivastaessa ja nyt viimeisenä pienen pientä menkkajuilintaa. Nämä kaikki ovat sellaisia tuntemuksia, joita minulla varmasti on joka kierrossa, mutta en vain niihin kiinnitä huomiota..  :blush:

 

Testit kuumottavat kotona kaapissa, mutta tarkoitus olisi pissiä tikkuun vasta viikonloppuna. Katsotaan miten tuo (täysin mahdoton ja toteuttamiskelvoton) suunnittelma onnistuu.. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä vaan negaa näytti, vaikka oli menkka juilintoja (etenkin liikkuessa), nännit tuli helliksi (ei normisti oo ikinä), lämmöt vähän koholla ja mitä kaikkea vielä.. No kp 42 menossa, ei merkkiäkään menkkojen alkamisesta, terolut resepti hukassa (söin kesän aikana 3kk ku yks kierto oli 45 päivää), mitenhän tän kierron nyt saa katkastua. Epätoivoinen oman kropan suhteen, mutta kiva seurailla teitä muita kuumeilijoita. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huloo vaan taas tauon jälkeen täältäkin. Käyn joka päivä tsekkaamassa kaikkien kuulumiset, mut ei nyt ole ollut omalta osin mitään kekoon kannettavaa. Niin ja onnea kaikille joille onnittelut kuuluvat!

Kp 21 menossa. Oon saanut parin viime päivän ajan hysteerisiä itkukohtauksia milloin mistäkin syystä. Viimeksi tänään antauduin vollottamaan lehdessä olleelle kuvalle jossa pieni pyörätuolipoika halasi onnellisena kissaansa. Oikeasti, pelkästään jo sen kuvan ajattelu yrittää avata hanat uudestaan. Olen yrittänyt olla kuluttamasta päiviäni vauvahaaveissa, mutta tuumasin että ehkä voisi testata huvikseen koska en tosiaankaan ole noin herkkis normaalisti. No, kirkas nega. TAAS. Olkoonkin että onhan tässä vielä joitain päiviä jäljellä ennen uhkaavaa kp1:tä, mutta pientä tissiaristelua (ja itkupillikohtauksia) lukuunottamatta olo on erittäin normaali. En jaksa uskoa että mitään olisi nyt tapahtunut. :mellow:

Tää on niin hölmöä. Jos olisin tiennyt että raskaaksi tuleminen ei tapahdukaan ihan naps vaan, olisin ollut männävuosina huomattavasti rennompi ehkäisyn kanssa. Sen sijaan jäkitin aina kauhuissani raskauden mahdollisuudesta vaikka oli pillerit sekä kumit käytössä. Huoh. Tää on taas näitä päiviä. :dash2:

BTW, 50. sivu menossa. Olisikohan aiheellista avata uusi ketju? Vetovastuusta kiinnostuneita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon käyny salaisesti kyyläämässä teidän kuulumisianne :ph34r: Ja hienostihan tänne on niitä plussia paukahdellut! Ollaan saatu oikein kivasti seuraa tuonne heinäkuisiin ^_^ Tsemppiä kaikille oireilijoille! Vielä ehtii plussata tälle vuodelle!

 

Täällä menossa rv 7+4 :blink: Aika menee nopeesti. Tänään kävin ekassa ultrassa ja sepä oli melkoinen yllätys; meille tulee tuplat! Menee ehkä jonkun aikaa tätä uutista sulatellessa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lilyflower! TUPLAT!? Kui hienoa! :dancegirl: (Ja tietenkin myös melkoinen paukku käsitellä, ymmärettävästä syystä.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:girl_cry2: negahan se on..... dpo 10 ja tänään 11 testattu ja negoja kumpikin :girl_cry2:

 

 

:lipsrsealed: :lipsrsealed: onnea lilylle  :lipsrsealed: :lipsrsealed: oli varmaan hurja hetki :lipsrsealed: :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhoh tuplat :) mahtavaa Lilyflower! Mä kirjottelen kännykällä, joten uuden ketjun avaaminen vähän hankalaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

BlueEyes, tervetuloa kuumeilemaan ja kehittelemään yhdessä oireita :)

 

Wow mikä uutinen, lilyflower :)

 

mä kirjotan tällähetkellä tabilla,kunmun läppäri sanoi sopimuksen irti ja en osaa oikein vielä niin jätän myös jollekin muulle ketjun avaamisen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avasin uuden ketjun kun satuin kohdalle! Onnistui ihan ok puhelimellakin kun vaihtoi käyttöön täysnäkymän. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now