helyes

Toiveet, jotka herättävät oireet Vol.3

993 posts in this topic

Markke, jospa matkalainen pysyisi mukana. Se on ainakin hyvä, ettei ole kipuja, ainakin se viittaisi siihen, ettei ole vielä mennyt kesken. :lipsrsealed: Paljon jaksamista tämän asian sekä työuupumuksen kanssa. :lipsrsealed:  :lipsrsealed: :lipsrsealed:  

 

Jos alkaa kipuja, niin minä laitoin kyljellä maatessa tyynyn jalkojen väliin (polvien yläpuolelle), joka auttoi oman keskenmenon koviin särkyihin. Minua neuvolassa neuvottiin, että pitää levätä ja maata mahdollisimman paljon, ettei menisi kesken. Voihan se olla, että sulla kiinnittyminen on tapahtunut niin myöhään, että elimistö luulee, ettet ole raskautunut ja se yrittää nyt kiinnittyä ja sulla tulee pienet valemenkat. näin minä olen sen ymmärtänyt valemenkkojen tarkoituksen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juu tilanne on nyt ihan erilainen kun toukokuussa kun mulla keskenmeno oli. Silloin makasin pari päivää kaksinkerroin kun mahaan sattui niin kovasti ja vuoto oli tietty pari ekaa päivää tosi runsasta..

mulla jatkuu sairasloma vielä viikon, eli saan ottaa rennosti eikä tarvi hötkyillä! Mut täytyy sanoa et näin suuri epätietoisuus käy kyllä jaksamisen päälle. Toivon niin et jotain selkoa tähän tilanteeseen saataisiin, mut eipä tässä auta kun odotella ja yrittää ajatella positiivisia ajatuksia, josko se toisi sitten positiivisen lopputuloksenkin! ♥

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpo6? kö? nyt en oo ihan varma..... mutta siis vissii tuo 6 nyt ainakin ja ei kerrassaa mitää oireita..... ei kerrassaa mitää... plaaaaaaaaaaaaaaaaah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsemppiä Markke  :lipsrsealed:

 

Peukut pystyssä muille  :)

 

Mulla itsellä on omituinen tilanne. Nyt menossa kp 17/28 tai jotain sen suuntaista. Ollaan nyt miehen kanssa oltu vällyjen välissä peuhaamassa kp12,14 ja 16. Eilen siis oltiin myös. Mutta seksin jälkeen huomasin et mullahan tulee kirkkaanpunaista vuotoa.. Ei mun mielestä tullut mitään haavaumia tms.. Luulin et menkat alko jo nyt, mut vuoto on täysin loppunut. Mitähän kummaa tää on??  :blink:

Ei oo koskaan aikasemmin ollut mitään vuotoja n. puolessa välissä kiertoa, siks kummastuttaa kovin. Onkohan mussa nyt joku vikana  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahva ovisplussa bongattu!! Ja seksitreffit miehen kanssa sovittu ;)

 

Hyvää viikonloppua kaikille :) eritoten Markkelle, toivotaan että pieni pysyy matkassa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsemppiä kovasti Markkelle, toivotaan parasta :)

 

Lumikki ja kaksi kääpiötä: No onpas jännä vuoto. Kiinnittymisvuodoksikin tuntuu aika aikaiselta? Itselläni ei ole välivuodoista kokemusta, mutta eikös nekin ole aika yleisiä joillakin naisilla.

 

Mukavaa viikonloppua kaikille. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumikki ja kaksi kääpiötä oisko voinu vuoto olla jotain ovisvuotoa? Tai sitten se oli vaan jotain seksin jälkeistä vuotoa vaikkei aiemmin olisikaan tullut, niin kertahan se on ensimmäinenkin...

 

 

Markke onnea plussasta toivottavasti kaikki on hyvin ja pääset onnellisesti raskaudessa loppuun asti!  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No toivotaan et ihan vaan jotain -ei niin vakavaa-.

Luinkin tosta ovisvuodosta vähäsen, saattaapi hyvinkin olla sitä. Mut jos vuodot jatkuu, niin lekuriin menen. 

Nyt vaan jännäillään loppukuuhun et oisko tällä kertaa tärpännyt =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sain tänä aamuna hyvin hailakan viivan testiin..testailin koska tänään oli firman pikkujoulut ja join kyllä lasin viiniä muodon vuoksi ja lähdin kotiin siinä vaiheessa kun muu porukka alkoi humaltumaan. Kyllähän tässä vain kierto venähti taas pitkäksi ja näin ollen mennäänkin nyt vasta dpo:ssa 12 -13. Tänään tuli myös pikkuisen rusehtavaa tuhrua alkkareihin. Huh..kyllähän tässä vähän jännittää miten käy.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varovaiset onnittelut Mill@

ja myös Markke toivottavasti vuoto on harmitonta!!

 

Lilly U got my point <3

 

Ja hössöttämällä, lämpömittarin, greippimehun, oireiden googletuksen, tissien tarkkailun, hoppunegailun, päivien laskemisen ja miehen "pakottamisen" plus jalat ylhäällä makoilun tulosta toi lapsukainen on, vaikka olin myös uskotellut itelleni et joku vika mus on etten raskaudu. Tärppiä edeltäneisiin reiluun kahdeksaan yritysvuoteen mahtuu taatusti stressi- ja vauvatoivevapaita kuukausia, mutta ei tärpin tärppiä, edes kahden pakastealkion siirrolla. Ehkä sitä sit kyllästy kuulemaan tarinoita niistä jotka ei stressannu ja lentokonees matkalla Timbuktuun adoptiolasta hakemaan sit huomas et kas, oon raskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei vahvistunut viivat. Samanlaista vaaleaa viivaa lykkää kuin eilen ja edellispäivänä.. vuoto loppui eilen, eli kesti vajaa 3 päivää niukkana verrattuna normaaliin kuukautisvuotoa.. eli joka tapauksessa tää alkaa taas heittämään kirvestä kaivoon ja tyytyy siihen et tuli toinen keskenmeno..nyt toivotaan et hormoni kropasta poistuu mahdollisimman nopeasti, et pääsisin taas uuteen kiertoon..! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein eilen illalla testin (laskujeni mukaan dpo 13) ja minä näin siinä jotain, mies ei nähnyt mitään. Tein kuitenkin toisen testin tänä aamuna ja minun mielestäni siinä näkyi haamu. Mies oli edelleen sitä mieltä, että ei usko positiiviseksi, mutta on näkevinään värillistä sumua.... :D Laitoin kuvia testistä omaan blogiini, johon on linkki tuossa allekirjoituksessa. Jos jaksatte käydä analysoimassa, olisin kiitollinen.

 

Tosiaan testeinä toimii davidin liuska (joista olen kuullut haukkuja nyt sen jälkeen kun ne tilasin). Kenelläkään kokemuksia näistä? Kuivuneena viiva jäi haalean vaaleanpunaiseksi, tummemmaksi, kuin eilinen testi. Myös testiajalla näkyi viiva selvemmin kuin eilen.... En tiedä miten päin tässä nyt olisi. Kuviin en viivaa saa niin hyvin välittymään, kuin luonnossa. Tänään menossa dpo 14? kp 31/30-34

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Mill@! Ja Markkelle pahoittelut, jos nyt tosiaan näin kävi :(

 

Kuukiurun testiä en nyt pääse näin kännykällä katsomaan :(

 

Täällä stressaamattomuutta toteutetaan sillä että tähän kiertoon lähti mukaan greippimehu ja vehnänalkioöljy :D Mies oli vielä sitä mieltä että käydään nyt hakemassa sitä macaa, mutta jääköön se myöhemmäksi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuukiurulla näkyy selvä v.punanen haamu. Plussa se on! :)

 

Tsemppiä markke. Onpa ikävä tilanne. Eihän se testi välttämättä joka päivä vahvistukkaan,sen takia suositellaan testaamaan joka toinen päivä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä surffaan mobiililla myös, mutta olin kyllä näkevinäni kuukiurulla hyyyvin hailakan viivan. Peukut vahvistumiselle!

 

Markke, tsempit ♥ Hcg taitaa tosiaan tuplaantui vain joka toinen päivä eli toivoa saattais olla. Ja liuskat näyttää muutenkin nykyään hirveen hailakkaa viivaa pitkään.

 

Tää viettää vähän hiljaiseloa alkukierrossa, nyt vasta kp9 menossa. Viimeks o+ napsahti vasta kp19, pitkä aika odotella. Mut tässä kierrossa on vehnis käytössä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

markke nyt heti maanantaina soitto neuvolaan ja pyydät ajan labraan :) jotenkin tuo kuulostaa kuitenkin lupaavalle että vuoto alkaa ja sitten loppuu <3 elä vielä luovuta <3 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markelle jaksuja ja toivotaan parasta.

 

Täällä ei vieläkään tätiä näy. Menkkamaista juilintaa on ollu oikeastaan tää koko viikko, joka on todella inhottavan tuntuista. Yleensä menkkojen aikaan ei kipuja oo,ehkä joskus ekana ja tokana vuotopäivänä. Nyt on myös valkkaria todella paljon,yök,tänään ihan limalöntti havaittu. :o eli tuntuu kuin ois menkat mut vuoto on vaan limaa..mitähän tää nyt oikein on. Yhden Davidin liuskatestin tein alkuviikosta illalla mut ei siinä kyl mitään näkyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo tiedän et hcg lisääntyy joka toinen päivä, mut jotenkin vaan tuntuu et parempi nyt jo luovuttaa ja myöntää keskenmeno kun niin paskalta tää tuntuu jo nyt, saatikka jos tässä uskaltautuu toivomaan ja sitten lopulta se keskenmeno tulee kuitenkin. Joten pessimisti ei pety tässä tilanteessa ainakaan enempää! Vuotoa on nyt illalla taas tullut ja on jo enemmän menkkamaista. Kipuja ei ihmeemmin ole vieläkään.. on tää vaan niin perseestä..!

 

Aamulla jo itkin miehelle tätä turhautumista kun tuntuu ettei meillä onnistu tää homma millään. Mies vaan totes et ei sille mitään voi ja älä sitä nyt sure, kyllä se meidänkin vuoro vielä tulee. Helpommin sanottu kuin tehty. Mies lähti vielä tänään toiselle paikkakunnalle bilettämään ja mä jäin tän paikan fiiliksen kanssa yksin kotiin. Esikoisella on uhma ja voin sanoa et nyt ei hermo kestäisi yhtään tätä taistelua.. mut ei kai se auta kun jaksaa. Onneksi reilun tunnin päästä saa jo laittaa neidin unille ja voi ite sit yrittää vähän rentoutua ja rauhoittua!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin ja kuukiuru, kyllähän siellä selvä viiva näkyy. Mun tämänpäiväinen on hiukan tummempi ja dpo on sama eli 14. Ja testikin on sama Davidin. Pc:n testi oli eilen reippaasti tummempi, mut toi davidin testi ei anna lainkaan niin herkästi viivoja kuin pc. Eli tosiaan plussalta näyttää ja varovaisesti onnea sen johdosta! ♥

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markke kulti paljon jaksamista. Teet niin kuin sinusta parhaalta tuntuu. Tiedän, että se tuntuu tooosi pahalta. Koitat vain jaksella ja rauhoittua. 

Miehet aina sanoo noin, ja ehkä se on heille helpompaa, kun kyse ei ole heidän kehossa tapahtuvasta asiasta. Otat vaikka lasin punaviiniä ja koitat rauhoittua. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apua! Ja anteeksi tää jatkuva viestisaaste mitä multa tulee! Mut nyt oli Davidin liuska vahvistunut eilisestä oikein reippaasti! Komea vaaleanpunainen toinen viiva testiajalla ja edelleen vahvistuu! Eli ehkä se pikkanen siellä edelleen pitää kiinni! ♥ eilen tuli illalla ehkä n. Tunnin verran vuotoa ja se loppui kuin seinään. Sen vuodon jälkeen alaselkää juili oikein reippaasti ja odotin et nyt hanat aukeaa kunnolla mutta ei alkanutkaan! sen lisäksi oli muutama repäisykipu kun noisin sohvalta ja toinen kun "painin" esikoisen kanssa lattialla. Eli kai sitä toistaiseksi voi sanoa että olen vuodoista huolimatta raskaana! :)

 

Huomenna aamulla soittoa neuvolaan ja verikokeissa varmistamaan tilanne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^etköhän sää nyt ole ihan kunnolla raskaana! Onko sulla se vuoto sellasta kirkasta verta vai sellasta tummempaa (vanhempaa) verta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa Markke vuodosta huolimatta hyvältä! Ja mua ei haittaa viestimäärä, käyn täällä muutenkin koko ajan kurkkimassa uusia kuulumisia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now