helyes

Toiveet, jotka herättävät oireet Vol.3

993 posts in this topic

helyes: niin onkin :lipsrsealed:  ja tiiätkö mitä vastasin kun kertoi unestaan? "en jaksa oottaa niin kauaa, sittenhän ne sais alkunsa vasta parin kuun päästä, jos elokuussa vielä nimettömiä" :girl_haha:  Miulla on niin terve suhtautuminen tänään ollut kaikkeen :rolleyes:  Ja niin arvasin! Toivotaan että vahvistuu viiva ihan oikeeks plussaks :lipsrsealed:  Ja siis, jos sie ja Mytty plussaatte, ni eiks se tarkota sitä, et miunkin pitää? ;)  Aukoton teoria :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

iiki: No toiveet ei oo kauheen korkealla :D Ehkä ne menkat alkaa sieltä kohta rytinällä ;) Varmaan on vaan jotain Terolut-sekoilua. Onneks pääsin tänään lankakauppaan ja lisää tulee postissa <3 Mutta jos me nyt plussataan, ni sun on iiki pakko päästä mukaan aaltoon! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin pidetään peukkuja helyesin puolesta!

 

Iiki: loistava teoria, jospa mäkin tässä siivellä pääsisin teiän plussa-aallon matkaan :D

 

Täällä ei oireita mihinkään suuntaan, yllättävän neutraali olo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tottakai me vedetään kaikki (ja itsemme) mukaan! :)

*puuhpuuh*

Mä en jaksais oottaa keskiviikkoon kun nyt vatsa jomottaa ihan kuin menkat alkaisi. Kahdessa päivässä ehtii jo innostua jos sieltä tuleekin nega :( on ihan sellainen olo että ei se mikään haamu edes ollut, viivanpaikka vain. Kyllä meillä on helyes nyt jännät päivät käsillä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mytty Juu!! Kyllä meitä nyt koetellaan :) Koitan pitää mielen nöyränä minäkin.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myötäharmit Marinalle, tsempit Helyesille, Myttylle ja muillekin! Mä en vaan tajua mistä tuo tissiaristus voi johtua, kun on tosiaan vasta dpo 4, mutta tämmöstä näin monta päivää kestävää ei oo kyllä aiemmin ollut. Toivottavasti ei oo mitään ei-toivottua. Kattellaan, kattellaan, reilun viikon päästä pitäs sit jo menkat alkaa jos on alkaakseen, että ei täs nyt kauaa tarvi... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo nyt varmaan 6 (kp30). Tänään ilmestyi suuhun maku joka muistuttaa tismalleen ruosteista rautatankoa. Ihan kun olisin käynyt antaumuksella nuoleskelemassa likaista rautatankoa, vaikkapa navetan talikon vartta.

En muista et oisin esikoisestakaan tuntenut tälläistä enkä vielä ole onnistunut kehittelemään tälläistä oiretta aikaisempien yrityskuukausien aikana. :D

joten tän ois nyt parempi olla the oire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle 24h niin pääsen kotiin testikaapille, mikäli täti ei yön tai aamun aikana kurvaa paikalle!!

 

helyes ja mytty vahvistuvia viivoja!! Ja plussatuulia kaikille.

 

Oireina tänään: tissikipu, aivastelu, vilunväreet, hengästyminen rappusissa, iltaturvotus, matkapahoinvointi autossa, haistan tupakan (yök, yök) tosi kaukaa.. Arvatkaa paljonko veetuttaa kun/jos nää on taas vaan PMS:ää!!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mytty: Mikäs tilanne? Mun piti kysyä sulta jotain oiretta jo eilen, mut unohdin mikä se oli :D Yhden keksin tilalle: nännien nöpötys! Todella häiritsevää..

Muoks: Taisi olla ilmavaivoihin liittyvää. Mulla eilen ihan poksu mahassa, kun ilma liikku siellä. Enkä mä ole mikään piereskelijätyyppi, että normaalisti kärsisin ilmavaivoista. 

 

arvoitus ja raitahousu: Plussatuulia <3 

Edited by helyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raitahousullakin jännät ajat menossa!

 

Helyes, no tässä vaiheessa se ei varmaan oo enää yllättävää että mulla on on myös nuo oireet :D Meillä on vissiin lähes kaikki samat oireet..mun nännit "aktivoituu" tosi helposti, sitä ne on tehneet varmaan viikon. Ilmavaivoja on myös hieman ja turvotusta on ollut jo hetken (ajattelin aluksi lomaturvotukseksi mutta se jatkuu vaikka oon palannut kaidalle tielle). Mä itse asiassa päivää ennen testiä tilasin just rennompia/ei vatsaa painavia housuja/leggareita, kun olo on niin pinkee etten kehtaa muuten mennä töihin ens viikolla enkä vois kuvitellakaan että laittaisin normaalit housut nyt jalkaan.

 

Alavatsaa jomottaa (menkkakipuja) lähes tauotta nyt ja nyt on vuorokauden ollut paine alavatsalla, mutta epämiellyttävin tapahtui eilen illalla.. En tiedä voiko se näin varhaisessa vaiheessa johtua tuosta pienestä haamulaisesta, mutta googlettelin yöllä että aika aikaisin joillekin on tätä tullut. Mulla kramppasi ja kuumotti vatsaa ihan hirveästi. Sitä ei kestänyt kuin ehkä 10 minuuttia, mutta sattui ihan per**leesti.. Tuli mieleen että onkohan supistukset tällaisia. Oon silti ihan rauhallisin mielin, ehkä tuommoiset alkaa pelottaa vasta jos se plussa tulee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ :) Oho. Ei mulla nyt tuollaisia ole ;) Välillä ehkä vähän nipistelee alavatsalla, mut voi johtua ihan ilmavaivoistakin. Ja eilen seksi ei sattunut. Vähän jännitin, että miltä tuntuu, mut ei ainakaan sattunut :) Tissit tuntu painavilta, mulla on niin pienet tissit, ettei ne kovin paljon voi heilua, mut nyt heilu ja tuntu raskailta :D Ja mulla ei kai sen ihmeemmin oo turvotusta.. Tai no hetkinen, kyllähän mulla eilen alko sattumaan mahaan, ku istuin huonossa asennossa ja housut paino mahaa. Että ehkä turvottaa? Ja sit häppäreissä tuntuu välillä tykyttelyä :o En kyllä tiedä voiko se olla mikään raskausoire. Mut mä hikoilen ku pieni sika :D Vaikka istun paikallani! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ihan täältä ketjun sivusta huikkaan Helyes, että minulla kahdessa alkaneessa raskaudessa juuri käsittämätön hikoilu on ollut se the oire. Veikkaan vahvasti sinulle plussaa! :grin:

Edited by kukkis85

Share this post


Link to post
Share on other sites

kukkis85: :D Aijaa! Niin monet puhuvat palelemisesta... Mulla on koko ajan kämmenet ihan hikimärät ja muutenkin sellanen ällöhiki koko ajan. :D Muoks. Lisäyksenä, että myös jalkapohjat hikoilee.. 

 

Hassua, mä aloin reilu kk takaperin syömään jotain naisille tarkoitettua monivitamiinivalmistetta, kun ajattelin että ehkä mulla ei kroppa toimi sen takia, jos on joku puutostila. Vitamiini- ja hivenainetasot kun vaikuttavat merkittävästi hormonitoimintaan, etenkin jos ne ovat alhaiset. Jotenkin jännittää, että alkaako mulla menkat. Toisaalta jännittää, että jos testi onkin seuraavaksi negatiivinen ja menkat silti puuttuu.. Söin kuitenkin ne Terolutit.. :(

Edited by helyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 24 ja viimeinen terolut tänään, menkkoja odottelen saapuvaksi viikon sisään kun ei oo niin mitään the oiretta, että vois ees toivoa muuta :( Viime kierrossahan oli oireita vaikka "muille jakaa" vaikka tulos olikin kehno. No ei muutakuin leuka kohti rintaa ja uusia pettymyksiä. Siinä tiivistetysti fiiliksiä. Muilla on niin hyviä oireita että pulssia taitaa sadella ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te ootte kyllä ihania oireilijoita mytty ja helyes :D  hauska lukea tuota teijän vertailua. Toivon kyl niin kovin, että molemmilla pärähtäisi se vahva plussa kohta :lipsrsealed:

 

sasa85: monellehan oireettomuus on just se lupaavin oire, jos ennen menkkoja on tapana oireilla kovin, joten ei vielä luovuteta, tsemppiä ;)

 

raitahousu: tsemppiä! Kohtahan sie pääset jo testin tekemään, toivotaan plussaa!

 

arvoitus: raudanmaku suussa kuulostaa lupaavalta, joillakinhan on tainnut olla vaan tuo oire, ja raskaana ovat olleet, tsemppiä!

 

Täällä kyllä ollut aika vähän oireita, oon ihan pettynyt :girl_haha:  dpo7, nyt on eilen ja tänään tuntunut aika paljon semmosia menkkatyyppisiä juilintoja alaselässä, ei kyllä näin aikaisin muistaakseni oo ennen ollut. ja mahassa tuntuu jännältä, en oikein osaa selittää miltä, mut ei varsinaisesti koske, eikä se oikein oo painon tunnettakaan, mut vähän semmonen erilainen :D Tissit taas ei oo kipeytynyt, vaikka muutamassa viime kierrossa ne on alkanut kipeytymään tai aristamaan tässä vaiheessa, muistaakseni(pitäis varmaan selata ketjua, tänne kun oon ahkerasti musitanut raportoida jokaisen oireeni). Turvotusta kyllä on mahalla ja tisseissäkin. Nyt on tainnut onneksi se kestopäänsärky jättää miut jo rauhaan. Taidan nyt ihan keksimällä yrittää keksiä oireita, joita ei ole, pientä flunssan tuntua on kyllä :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmh, mulla on ehkä vähän jännä tunne alavatsalla. En osaa oikeastaan selittääkään sitä. :o Oliskohan sitä vai onkohan vain menkat tulossa...  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helyes, sitä se on :ja tähän se pilvilinnahymiö: usko pois.

 

Tääl ei oo onneks tätiä näkyny.. Illalla joskus 9 aikaan pääsen kotiin ja varmana testaan heti kun saan jonku pissin pysymään rakossa ees tunnin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpo7 täälläkin ja raudanmaku on poissa.. jätti yöllä rauhaan.

Mutta tänään en voinut syödä lohta chicosissa, maistui jotenkin pahalta ja tunkkaiselta. MIehen mielestä se oli "onpa hyvää kalaa".

Ja yhtenä oireelta alkoi illalla pistely alhaalla vasemmalla puolen. Sellaista tylppää kipua joka tulee aaltomaisesti, välillä saattaa pistää useitakin sekunteja kerrallaan.

En muista tälläistä olleen nyt tässä yrityksen aikana.

 

Voi tätä piinailua, niin hitaasti menee aika..

Ja pelottaa et mitä jos nää oireet onkin vain pelkkää pmssää, tipun kyllä korkealta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haamu rfsu:n halpisliuskaan iltasella (dpo13).. Mieli haluis uskoa mut pikagooglaus kertoo testimerkin antaneen ns. vääriä positiivisia. Mieskin näki viivat, mut tosi haaaalean vaalea oli. Höh. Näillä oireilla odotin jo kirkuvan punaista viivaa. (Vaikka esikostakin sain haaleanvaalean viivan vasta ku menkat myöhässä 4pv..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oijoi, kylläpä tääll haamuillaan! :) uutta testiä vaan kehiin aamupissasta. Toivotaan viivan vahvistumista!

 

Mulla näkyi nyt selkeä vaalea punainen viiva apteekin omassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea raitahousu ja mytty :) Toivotaan tämän nyt tietävän plussa aaltoa tähän ketjuun!

Eilinen oireettomuus vähän "järkkyi" eilen illalla. Eilen alkoi vasemmalta puolelta alaselkää vihlomaan (aaltomaisia kipuja/semmosia repäiseviä kipuja ) ja tuli päänsärkyä joka jatkui vielä tänäkin aamuna. Kp 25/28-30. Enkä oo edes testannut kertaakaan ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

arvoitus: toivotaan, että oireet ovat the oireita, kuulostaa kyllä tosi lupaavalta! Tsemppiä piinailuun, samoissa taidetaan mennä, miulla tänään dpo 8

 

raitahousu: se on aina lupaavaa, jos mies näkee viivan ;)  Mie luulen, että ne väärät positiiviset on joko kiinnittymisyrityksiä(kemiallisia), liian myöhään tulkittuja testejä, tai viivanpaikkoja jotka mielikuvitus tulkinnut viivaksi. Miulla ainakaan mies ei ole nähnyt viivanpaikkoja ikinä, eikä nähnyt edellisessä kemiallisessa raskaudessa tullutta selkeää haaleanvaaleanpunaista viivaakaan, pitkän tihrustelun tuloksena kyllä sitten totesi, että eiks tuon pitäis olla selkeempi, että kai se jotain lopulta näki :D   Noin aikaisilla dpo:illa voi virtsan vahvuus vaikuttaa aika paljon tulokseen, joku oli aiemminkin kommentoinut, että on tullut ensin haalea viiva, ja sitten ei mitään ja muutaman päivän päsätä viiva vahvistunut! Kemialliset on kyllä kurjia, niissä ainakin itselläni niin selkeät oireet ja sitten tulee plussa ja parin päivän päästä vuoto, argh. Suosittelen testaamaan uudestaan parin päivän päästä, toivotaan, että olisi ihan oikeasti positiivinen sillä kertaa! Tsemppiä!

 

Mytty: onnea! Toivotaan, että pikkuinen pitää tiukasti kiinni!

 

sasa85: Sie oot malttanut hyvin, tuommonen kipuilu antaa toiveita kiinnittymisestä, toivotaan parasta! Tsemppiä!

 

Täällä ei oikeestaan sen kummempia oireita vieläkään, vai lasketaanko oireeksi se, että tissit ei ole yhtään kipeytyneet, vaikka yleensä näin on? Mahassa kyllä tuntuu edelleen oudolta ja semmosia lieviä pieniä kipuja silloin tällöin on tuntunut. Vähän väsynyt ja voipunut olo, lievää kurkkukipua ja nenäntukkosuutta kyllä on. Ja lasketaanko vasemman silmän tulehtuminen oireeksi? Aamulla heräsin ja vasen silmä kirkuvan punainen. tarkoittaa sitä, etten voi laittaa piilareita vaan silmälasit on pakko laittaa töihin, enkä tykkää niistä yhtään.

 

muoks. kahvi maistuu muuten taas pahalle

Edited by iiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli eilisen päivän jalkaterä tosta jalan päältä tosi kipeä ja epäilin et oisko siinä joku hermopinne. Sit kun sitä vähän googlettelin niin eikös sieltä löytynyt, että raskaus saattaa aiheuttaa niitä. Sittenhän alkokin mielikuvitus laukata. :girl_crazy:  mut joo, eiköhän sillä tarkotettu vähän pidemmälle ehtinyttä raskautta, eikä alkuraskauden oireita. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now