TurSu

Millaista elämää elät hoitojen aikana?

7 posts in this topic

Tällainen kysymys tuli mieleen.

 

Eli elätkö jotenkin erilaista elämää hoitojen aikana? Rajoitatko joitain tekemisiäsi tai lisäätkö jotain muuta "normaalielämästä" poiketen?

Esim. Syötkö vitamiineja? Liikutko eri tavalla (esim. jätätkö rankemmat liikuntalajit pois)? Lopetatko alkoholin käytön? Tai mitä nyt ikinä...

Ja miksi?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsekkin ajattelin elää ihan normaalia elämääni, mitä nyt yritän tarkkailla painoani, että saisin sitä alas. Itse kun en polta tai juo, niin niistäkään ei tule itelleni mitään muutoksia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sori, ei voi mitään. Ensimmäisenä tuli tämä mieleen kun luin otsikon:

 

Paskaa elämää.

 

:grin:

Edited by Speranza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piikityspäivien aikana oli pakko jättää liikunta pois melko alussa, munasarjat turposi niin että kävelykin sattui, punktioiden jälkeen olin käytännössä menkkoihin saakka saikulla. PAS:n jälkeen en hirveän isosti juopotellut, bileissä jos olin niin muutaman otin. Vitamiinien syömisessä olen aina ollut tosi huono. Siinä voisin parantaa jos/kun seuraavaa hoitoa joskus yritetään.

Edited by T*ssu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sori, ei voi mitään. Ensimmäisenä tuli tämä mieleen kun luin otsikon:

 

Paskaa elämää.

 

:grin:

:lol:

 

Oon ollut hoitojen aikaan juomatta, ja varmaan jo n.kuukauden sitä aikaisemmin oon ollut ottamatta alkoholia.. Samaten myös liikunta on jäänyt hoitojen aikana vähemmälle, mahan turvotuksen vuoksi, ja etenkin punktion jälkeen, jolloin nyt ei muutenkaan saisi harrastaa mitää raskasta liikuntaa..
Vitamiineja oon myös napsinut.. Seksiäkää ei pahemmin oo tullu harrastettua piikitysten aikana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sori, ei voi mitään. Ensimmäisenä tuli tämä mieleen kun luin otsikon:

 

Paskaa elämää.

 

:grin:

No aika pitkällehän se on juuri tuota.

Ja tässä vielä mietin, että pitäisikö siitä tehdä vielä jotenkin paskempaa esim. tarkkailemalla syömisiä, juomisia tms. *huh*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now