helyes

Plussa vai ei, osa 5

1011 posts in this topic

Ajattelin aloittaa uuden ketjun, kun tuo vanha alkaa olla jo melkoisen täynnä. 

 

// Muoks: Mä ihan unohdin kommentoida Paapun testiä. Minäkin näen näyttöä kallistelemalla haalean viivan :) Väristä en kyllä osaa sanoa..

Edited by helyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohho mä vielä kommentoin tohon edelliseen :D

 

Mut siis näen Paapun testissä näyttöä kallistamalla haalean haamuisen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noniin, täällä tapahtuu :) vihdoinkin! Lopetettu siis 2kk sitten ehkäisy, ei menkkoja tullut sen jälkeen. Nyt on ollut muutamien päivien ajan menkkatyylisiä kipuja, olen odotellut että alkaisivatko menkat. Hieman tuli jotain tuhruakin, mutta sekin loppui.

 

Tänään tein o- ja r-testit, ja tässä tulos. Mitä olette mieltä? Ovisplussa on ihan selkeä (ensimmäinen mitä olen tikuttanut!), ja nään itse tämän päiväisessä r-testissä todella todella haamu viiva. Näkyy vielä 30min testin tehtyäkin.

WP_20130928_005.jpg
Tässä salamalla otettu. Kännykkäkuva.

 

WP_20130928_006.jpgJa tässä ilman salamaa, kontrastia suurennettu. Kännykkäkuva.

(pahoittelut isoista kuvista, en osaa pienentää)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näen haalean viivan emmikon testissä. Väriäkin näyttäisi olevan :) Peukkuja vahvistumiselle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin minäkin näin, ja olihan siinä jotain. Mutta taisi olla sitten kumminkin vain reaktio räväkkään ovisplussaan. Tämän jälkeen testailtu negaa r-testistä, ja o-testit haalenevat. Eli eletään DPO2, ja toivotaan että tärppää ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

12714209.t.jpg

 

Mitäs raati toteaa tästä! Dpo 9, aamulla Pregchek puhdas nega. Sitten päivällä 3h pidätyksellä ensin nega, mutta n. 45 min jälkeen uudelleen tarkasteltaessa näkyykin viivan hailura. Livenä ehkä väriä?! Voiko Apteekin omassa olla viivan paikkaa? Ja miksi MIKSI pitää testata näin aikaisin, niinpä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^kyllä mä näen jotain viivantapaista, mutta en ole ihan varma punertaako se vai onko ihan harmaa. Mutta tosiaan ihan lupaavaa noille dpo-päiville, toivotaan että huomenna olisi jo punakampi viiva testissä testiajalla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^näen myös haamun tai viivanpaikan. Vaikea sanoa onko väriä... dpo-päivien valossa sanoisin että haamu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scarlett: Mun mielestä sulla näkyy kyllä haamun tapaista! Toivon mukaan vahvistuu :)

 

 

hoem.JPG

 

Laitetaanpa vielä tännekki tämä mieltäni hämmentävä testi.

Tänään kp24/28. Dpo 10-11 suunnilleen. (En ihan tarkaksi osaa veikata, kun olen niin huono ovista tunnistamaan!)

Miltäs näyttää?

Edited by katju88

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.