helyes

Plussa vai ei, osa 5

1011 posts in this topic

^ Näyttää vialliselta testiltä. Omat toiveet silti heräis, joten tekisin uuden testin. Tuo voi varmaan olla miten päin vaan eli plussa, josta se testiviiva on viallisesti väritön tai nega, jossa kontrolliviivan aineita on väärässä paikassa. Uusi testi ratkaisee. Peukut pystyyn. :)

 

Lisäys: Jos nuo mollamaijan testit on samanmerkkisiä, niin sen testiviivan paikka on kyllä just siinä kuin tuossa siun testissä on tuota väriä. :)

Edited by Katinkainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bee, nuo onestepit ei oo kyllä mitään maailman parhaita :D Toisaalta kun sieltä on kuitenkin lähtenyt väriä niin varmaan jotain on tapahtumassa? Millon ajattelit testaa seuraavaks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äsken testasin uudestaan ja negahan se oli. Aamuinen testi taisi siis olla viallinen.

 

Mutta ihan täysin en ole luopunut toivosta vielä :) Eka testi kun oli aamupisusta ja toinen testi päivällä alle 3 h pidätyksellä. Toivoa on kun tätiä ei näy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No noissa ei ole mitään epäilystä enää! Onnittelut Mollamaija!

 

Mites muuten bee?

Edited by Katinkainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tätiä tai sitä ennakoivia oireita ei vieläkään näy, eli todennäköisesti ovis olikin oletettua myöhemmin. Mulla oli ovislimoja kahdesti kierron aikana. Ekalla kerralla vähän runsaammin ja sen oletin olleen ovis, mutta ilmeisesti se jälkimmäinen olikin oikea. Jälkimmäisten ovislimojen perusteella nyt olisi dpo 9 ja aamuiseen r-testiin piirtyi harmaa viivanpaikka. Väriä siinä ei ollut ja se tuli vasta testiajan jälkeen, mutta tosi selkeä se oli. Erottui valossa kuin valossa, tihrustelematta ja puolentoista metrin päästäkin. Onko muilla ollut noita viivanpaikkoja? Mulle tää oli eka. Testinä One Step.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on! Mutta pc:ssä, vai olikohan one stepissäkin? Mäpäs etsin jos löydän kuvan vielä. Mulla oli muuten ihan sama tilanne kuin sulla, ovis onkin ollut todnäk myöhemmin. Viivanpaikka taisi näkyä juurikin arvioidun dpo9 tienoolla ja siitä ne hiljaa alkoivat vahvistuun, haamun kautta..

 

Noniin tässä se pregcheckin viivanpaikaksi arveltu. Näetkö? :) Mulla ei ainakaan tullut tuota ennen mitään viivanpaikkaa pc:n testiin, eikä muuten tullut one stepiinkään (siis sillon kun ollut negoja, olivat selkeitä negoja). One step alkoi näihin samoihin aikoihin näyttään kans "jotain" ja vahvistui muuten todella hitaasti muihin verrattuna!

 

http://aijaa.com/Nb1ThF

 

Tsemppiä, onpas jännittävää!!! :)

Edited by Sankku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lupaavaa bee! Peukut pystyyn, että muuttuu haamulaiseksi ja plussaksi.

 

Täälläkin pitää ihmetellä tätä kiertojen kummallisuutta, sillä miulla oli kans ovislimoja jo jossain kp 10, en tikuttanut sillon, mutta kun oireet tuli uudestaan, niin tikutin ja ovisplussa oli kp 17. Ja tää oli ihan ot! Sori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulle tuli ihan samanlainen tulos kuin Sankulle. Taisipa sama kp:kin olla. Päivää aikaisemmin ei näkynyt vielä mitään saman merkkisessä testissä.

 

Eiköhän se viivanpaikka siitä vielä vahvistu bee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://aijaa.com/zFEsHq

 

Tuossa näkyy one stepin kehitys.. En tiä näkyykö ylimmässä kuvan kautta mitään, mutta siinä on jokin viivanpaikka haljuna. Noi ei taida olla kolmelta peräkkäiseltä päivältä, vaan ensimmäinen on yhden päivän ja kaks sen alla olevaa seuraavalta päivältä jotkut aamu ja iltatestit. Sitten siinä on tuo predictor earlykin, tehty samana päivänä kuin alin one step. One stepit ei sitten tuosta vahvemmaksi ihan heti käyneetkään, kun taas pc näytti jo ihan selvää plussaa. Vasta muutama päivä eteenpäin sain one stepin testiin ihan oikeasti selvän plussan, mutta sekään ei vielä ihan yhtä vahva kuin kontrolli, vaikka muissa testeissä tuli jo tosi vahvoja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt mua alko jännittää! Sormet ja varpaat ristissä että jotain olis tapahtumassa. Kiitos Sankku kuvista. Juuri tuommonen viivanpaikka oli, tai vähän tummempi ehkä. Semmonen harmaa varjo. Koskahan sitä testailis seuraavan kerran? Mulla on kaapissa vaan noita One Steppejä. Pitäisköhän käydä ostaa toisen merkkisiäkin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä liputan pregcheckin puolesta, saa mm. sittareista ja prismoista. Mulla se toimi kuin junan vessa, ei näyttänyt omiaan ja näytti sitten myös haamun aika selkeesti jo, sekä viivat myös vahvistuivat nopeiten. Myös apteekin predictor early näytti selkeästi. Tuo one step tosiaan näytti kans, mutta se vahvistu niin hitaasti että kerkesin siinä parissa päivässä kehitellä monenmoista ongelmaa mielessäni.. :D Siinä myös tuli muuten viiva aina tosi hitaasti näkyviin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä, minäkö? :girl_crazy: No ei hitto oikeasti, eka yrityskierto oli ja minä tein vissiin 12 one stepiä, kuusi pc:tä, predictorin ja digin. Ainiin ja pari davidia. Ei se nyt toki ihan tervepäisen touhua ole :girl_crazy: Voi kun olisi heti tajunnut, että ovis olikin 99% varmuudella myöhemmin, niin olisi voinut ottaa hieman rennommin... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea plussanneille. Ja tsemppiä jännittäville... unohtui omassa aamutärinässä noi.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuiku, haamuli näkyy, toivotaan oikein paljon vahvistusta! :give_heart:

 

bee: Noista viivanpaikoista. Mulla on tullut niitä aiemminkin ilman plussaa (siis ihan keskelläkin kiertoa saattanut tulla), mutta plussakierrossa haamut lähtivät viivanpaikasta:
dpo9 viivanpaikka (yllä raskaustesti, alla ovistesti), dpo10 oli nega tai taas viivanpaikka ja dpo11 haamu ja dpo11 illalla tuli ihan plussa. Toivotaan oikein paljon että sullakin viivanpaikka olisi esihaamu ja siitä tulisi plussa :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaikka oma silmä näkee,niin silti helpottaa kun muutkin näkee. Toivotaan todellakin vahvistumista..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.