helyes

Plussa vai ei, osa 5

1011 posts in this topic

Thinsulate kiittää kaikkia :) Tosin aion tehdä vielä uudemman kerran testiä tuossa ensi viikon puolivälissä, jotta aivot suostuvat uskomaan tämän. Sitä on tullut tosi skeptiseksi tällaisen asian kanssa, kun on lukenut kommentteja kaiken maailman kemiallisista sun muista.. Meikäläinen on tänään ravannut vessassa useampaan kertaan tarkistamassa, että joko täti iskee.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tulin tänne huokailemaan kaikkien plussatestien perään. On ne ihania. Ja tuo tuikun digi on kyllä aikamoisen kaunis näky ♡

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thinsulaten viivat olivat tänään aamulla vahvistuneet huomattavasti: PC:llä tuli tasavahvat ja Sofi One Stepilläkin ihan selkeä testiviiva. Kai se on uskottava, että vatsassa on elämää :) Digiä tässä vielä harkitsen uteliaisuuttani, kiinnostaisi vähän tietää ne viikot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep. Digillä raskaana 2-3, nyt vasta pelottaakin. Millä sitä muka pystyy monta viikkoa jännäämään, että pysyykö tämä mukana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ONNEA thinsulate! Sitten vaan marraskuisiin, tervetuloa :) Siellä on meitä muitakin panikoitsijoita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep. Digillä raskaana 2-3, nyt vasta pelottaakin. Millä sitä muka pystyy monta viikkoa jännäämään, että pysyykö tämä mukana?

Hienostihan sulla on hcg noussut,että eiköhän pieni ole hienosti tarrannut kiinni.. :) Sellaisen ohjeen annan,että sure vasta sitten kun on surtavaa. Itse surin alussa,vaikka kaikki on mennyt hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sankku, kiitos. Kyllä minä kävin siellä marraskuisissa jo kurkkimassa, mutta ajattelin ensin soitella neuvolaan ja liittyä sitten :)

 

Sanghi, niin totta. Yritän pitää tuon mielessä ja nauttia joka hetkestä, kävi miten kävi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onpas täällä aiemmilla ollut ihanan selkeitä testejä, vähän nolottaa laittaa tää oma epämääräinen otos... Eli joo, on kakkalaatunen kännykuva mut eiks tosta nyt jotain näy, jos käyttää mielikuvitusta? :D Vai onko tää nyt se surullisen kuuluisa viivanpaikka... En tiedä, olin vähän unohtanu tän koko vauvahomman nii tää tuli jotenki puun takaa enkä tiiä mitä pitäis ajatella.

 

Tässä sama kuva kahteen kertaan, toiseen lisätty vähän kontrastia.

 

http://aijaa.com/zm44jB

http://aijaa.com/kSh7De

 

 

/ Hitto ku noista tuli noin isoja ja epäselkeitä, en osaa oikein käyttää näitä juttuja...

Edited by Kuiskaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuiskaus: Mie näen jotain ihan ihan haaleaa punertavaa viivanpoikasta :) Toivottavasti lähtee vahvistumaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuiskaus: Mun ihan eka plussatesti oli tuollainen haamu :) Tuskin erottuva, mutta punertava kuitenkin. Tsemppiä, että lähtis vahvistumaan  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo luonnossa se oli kyllä mun mielestä ihan selkeesti punertava, mutta tositosi haalee... Olin jo heittämässä koko testiä pois ennen ku tajusin ruveta paremmin tutkailemaan :D Ku sillon pahimman vauvakuumeen aikaan (viime kesänä) negatiivisiin testeihin ehti jo tottua, niin oli vaikee tajuta et se vois olla jotain muutaki ku nega :D

 

/Muoks: Niin joo ja kiitos tsempeistä! Oon niin innoissani että puolet ajatuksista jää pois viestistä näköjään :girl_haha: Ja hei onnee helyes raskauden johdosta :give_heart:

Edited by Kuiskaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuiskaus, mä kans testasin tosi aikasin ekan plussan, joka oli tuollanen juuri ja juuri erottuva haamu.  :) 

 

Nyt vaan viivat vahvistukoon!  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin, eipä se testi sitten mitään meinannut ilmeisesti. Kp 1.

 

En enää ikinä testaa ennen ku kuukautiset on vähintään viikon myöhässä. Hermo vaan menee tän epäsäännöllisen kierron kans, ku ei voi ikinä tietää :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

13121904.t.jpg

 

Näkyykö raadin silmään? Mä olevinaan näin jotain, mutta tein ton jälkeen (1,5h pidättelyn jälkeen) pregcheckin ja se on kyllä nega. Kuvassa Apteekin oma.

Edited by *Petite*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä näyttöä kääntämällä olen näkevinäni hailakan viivan. Nyt on peukut niin pystyssä, että vahvistuu!  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näen jo pikkukuvasta viivasen ilman mitään näyttöjen kääntelyitä. Kunpa nyt! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikkukuvasta jo näkyy! Samanlainen, kuin mulla tuli johonkin vastaavaan testiin ihan alussa. Voi, toivotaan parasta! :) testasin itsekin muutamalla apteekin testillä ja siinä vaiheessa kun niihinkin alkoi ilmestyyn "jotain" niin kyllä se oli jo plussaa sillon tulollaan.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.