helyes

Plussa vai ei, osa 5

1011 posts in this topic

Kiitos kaikille. Kyllä me miehen kanssa aamulla sitä tuijotettiin, että on siinä viiva. :D Teen vielä tiistaina digin, niin ei ole sitten tulkinnan varaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiitos! Mää nään kans..livenä vielä enemmän.. Miten voi olla mahdollista.. Tekis mieli veikata viallista testiä. Käytävä ostaan lisää. Ihan hullua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko sulla ollu noi testit silleen ihan vierekkäin tai siis kiinni toisissaan? Kun tuossa r-testissä väriä on ihan vaan tuolla ylhäällä ni ois  voinu tulla tuosta ovistestistä. Joskus jostain olen näin lukenut käyneen,

Edited by loralei

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No huh. En kyllä tiiä onko ollut kiinni toisissaan jossain vaiheessa. Mietin kans että onko testi okkun on vaan noin tuota väriä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisäsin kuvia saman linkin taa.

Edellisessä raskaudessa o-testi näytti positiivista kun tein sen ekaja vasta sitten r-testin. Nyt tein molemmat huvikseen samasta, kun noita testejä viimeksi jäi pari yli. Päiväykset on niissä vielä kunnossa, ettei oo vanhojakaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaikka rajais tuosta r-testistä tuon yläosan punaviivan pois,näen haalean pinkin viivan.

Toivotaan että vahvistuu! :)

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haamu näkyy!! :girl_pinkglassesf:  Koska sulla on ollut ovis? Mullahan raskaustestit haamuilivat oviksen aikaan sekä satunnaisesti myös kierrossa noin muutenkin. Mutta jos sulla on loppukierto ja ovis jo ollut, niin lupaavaltahan tuo näyttää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ylempänä lukee, että syö pillereitä ja kierrosta ei tietoa. :)

 

Mä tekisin kyllä uuden testin, koska toi väri on hassusti pakkautunut vaan tonne viivan yläreunaan. :)

Edited by Sartsuli

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Aah, sorry, luin hätäisesti :D Juu mäkään en ehkä sitten iloitsisi ihan vielä, koska osa testeistä tosiaan haamuilee syyttä ja reagoi myös ovikseen. Mutta toivotaan parasta, kannattaa testata huomenna uusiksi :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä siinä hento viiva menee koko testin läpi.. Voi luoja. Silloin kun tän ryömijän plussasin samalla testillä niin viiva oli vielä paljon hennompi. Pitkällä ei voi olla. Semmoista menkkamaista tuntemusta on ollut eilen ja tänään. Pillereitä syödessä (nyt 4kk) ei oo ollut menkkoja kertaakaan. Viikko sitten oli ihan hentoa hailakkaa vuotoa, ei kunnolla edes punaista, kiinnittyminen? Voi luoja. Pyörryn varmaan.. Kyllä on sekavat fiilikset!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näen siis hailakan punaviivan koko testin leveydeltä, olkoonkin, että se väri on pakkautunut sinne toiseen päähän enemmän. Hurjaa! Tuu heti kertomaan, kun testaat lisää  :give_heart: Mulla ekoissa positiivisissa testeissä ei ollut noinkaan paljon punaista. Ja en oo kyllä kuullut, että pregcheck antais noin selvästi väriä väärissä hälytyksissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En oo mäkään kuullu että pc antais vääriä positiivisia,ku nuo ei kuitenkaan ole sieltä herkimmästä päästä. Tsemppiä! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apua kaivataan! Pc:n testin olen tehnyt eilen ja tänään. Eilisestä ei ole kuvaa, mutta tämän päiväiseen linkki alla. Onko kyseessä vain viivan paikka vai voiko siinä olla väriä? Samanlaisen tuloksen sain siis eilen ja tänään. Epäilen itse kovasti, sillä yritystä kohta jo 2 vuotta takana, enkä koskaan ole tähän mennessä saanut mitään testiin, vaikka testejä olen ehtinyt tehdä riittävän paljon... Tänään on dpo13, kierron pituus vaihtelee.

 

http://aijaa.com/4MfOmP

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Omalta kokemuspohjalta ko. testien kanssa en lähtisi viivanpaikaksi väittämään. Toivottavasti vahvistuu ihan selkeäksi viivaksi! :)

 

Jännittävä tilanne Sama vieras, kyllähän se plussalta tännekin näyttää. Mielenkiinnolla odotan mitä jatkotestailu tuo tullessaan, toivottavasti kunnon ylläriplussan! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä Lyhdyn testiin mieltäisin väriä,on sen verran selkeä..eikä vain viivanpaikka.

Toivotaan että tuosta vahvistuis.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lyhty, jos mulle tulis tuollainen testiin, pitäisin plussana :)

 

Kiitti kaikille :lipsrsealed:

Just testasin pc:n 4h pidätyksen jälkeen eikä yhtään mitään. Täys nega. Lisäks laskin että kun viime puuhailuista on jo aikaa, pitäis viivan olla vahva. Viivojen pitäis olla yhtä vahvat jos viime kerrasta olis tärpännyt..  Yksi vaihtoehto mikä olis mahdollinen, niin kemiallinen tms että olis menossa kesken. Jos menkat tulee tässä viikon parin sisään niin sit pitää tää teoria paikkansa.

PC testeihin oon aina luottanut ja niitä tehnyt useita negoja ja plussia, varhaisen keskenmenon sekä loppuun asti menneen raskauden osalta, ja aina on näyttäneet mitä pitääkin.

Teen vielä aamulla uuden kuitenkin.

Täytyy sanoa että yllätys olis ollut, järkytyskin, mutta petyin negasta..

Edited by Sama vieras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lyhty, selvästi haamuksi sanoisin. Tuosta mullakin lähti, ehkä jopa haaleammastakin :) Samalla testillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi apua!! KÄÄK! Paniikki! Tosiaan toivotaan, että vahvistuu. Nyt on kotiin ostettu pino testejä, joilla testailla lisää. Kiitos teille kommenteista! Ihanaa, että täältä saa heti apua pähkäilyihin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lyhty, kyllä tuo minusta plussa on ! :) oma eka plussani oli vielä haaleampi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aamulla testattu nega myös. Nyt voikin sitten jäädä miettimään että mikähän toi eka testi nyt sitten oli..

Edited by Sama vieras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi kurja Sama vieras :( pahoitteluni!  :girl_to_take_umbrage2: Ei mullakaan pc testit oo vahinko haamuja antaneet, aina olleet davidin / one stepin halpis testejä..

 

*muoks. piti sanoa että Lyhdyn testi näyttää mun silmään plussalta!! :girl_pinkglassesf:

Edited by emmiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama vieras, mulle on pc kerran antanut ihan selkeän plussan, vaikka edelliset ja seuraavat negoja. Onneksi ei kovin usein tule niitä kappaleita vastaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.