helyes

Plussa vai ei, osa 5

1011 posts in this topic

Eihän tuo ole haamua nähnytkään, sehän on ihan selvä VIIVA! Onnea ja vauvaliimaa Maikki85! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai viiva? Millainen se haamu sitten on? :o

No tuon erotta ilman kääntelyitä, mutta on paljon hailakampi kuin testiviiva niin ajattelin sen olevan vielä haamu :D

No eikähän tässä vielä parin päivän sisään testata uusiksi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haamu on sellainen, minkä näkee paljaalla silmällä juuri ja juuri, mutta sitä ei saa kuvaan kuin taikavoimilla. Tuo on viiva ja ihan selkeä plussa. Onnea! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaa, kiitos tiedosta ja onnitteluista! :)

 

Milloinkohan digi näyttäis plussaa? Jokohan vois.. Tai sitten huomenna tai.. Voi kääk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä se digi antaa sinulle sen "raskaana"-tuloksen tuollasen tikkutestin jälkeen.. ;)

Paljon onnea Maikki85! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Minäkin sen ekan digin jouduin miehen pyynnöstä tekemän,koska hän ei liuskaa meinannut uskoa. Vasta tuo teksti sai ukonkin vakuuttuneeksi asiasta.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea maikki! Hienot viivat, ja digihän sen varmistaa ;)  ite en oo uskaltanut vielä tehä digiä, tavallisiatestejä oon kyllä tehnyt jo monta, mutta silti se digi pelottaa. Mies kävi kyllä ostamassa miullekin digin, ehkä huomenna uskallan...

 

Kiitos norppaaa, fragaria ja helyes :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maikki85 superonnittelut! :) Aivan selvä viiva todellakin! Varmasti se digi tuo vielä varmuutta ja olisipa ihana joskus itsekin lukea se "raskaana" -teksti. =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Minäkin sen ekan digin jouduin miehen pyynnöstä tekemän,koska hän ei liuskaa meinannut uskoa. Vasta tuo teksti sai ukonkin vakuuttuneeksi asiasta.. :D

Täälläkin mies uskoi tähän raskauteen vasta digitestin jälkeen. Eka liuska näytti vain viivan paikan ja toisessa parin päivän päästä oli vain hiukan väriä. Tuosta seuraavana päivänä tein digin ja mies tuntu olevan erittäin yllättynyt tuloksesta. Tais tuumata jotain, että luuli, että liuskoissa pitää olla ihan yhtä vahvat viivat, jos plussaa näyttää :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fragaria: taidan olla kuudes ensikertalaisten ketjun aloittaja peräjälkeen, jos oikein laskin ;)  tänä vuonna on plussanneet kaikki aloittajat, olin ihan varma, et katakasen hienon ketjun, mutta toisin tais käydä. :D

 

Hilu: meillä myös mies on luullut, että liuskatestejen viivojen pitää olla yhtävahvoja kuin kontrollin, ei luule enää :grin:

 

Täälläkin digitesti tehty  :girl_pinkglassesf:

http://aijaa.com/WFAnbd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aattelin tuossa et täytyy tulla katsomaan jokos täältä iikin viivoja vois nähdä. Ja miten kävikää..!!! Hurjasti onnea iiki hienoista viivoista ja digin tuloksesta! ♥ ihanaa ja onnea odotukseen!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huih, apua! :girl_sigh:

 

Aamulla testailemaan uudelleen, ja katsotaan näkyykö silloin paremmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosugarin testissä näkyy toinenkin viiva! :) Toivotaan että tuosta vahvistuu. Dpo8 on tosi aikasta vielä. Mulla itellä oli kiinnittyminen vasta sillon.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://aijaa.com/MzakxV

 

Näkyykö tässä mitään teidän silmään? AO hajotettuna, haamu vahvan viivan vasemmalla puolella... Voi myos sanoa jos ei näe mitään. Mulla on joka toinen kerta sellanen mielipide että siinä on jotain, ja joka toinen taas että täysin nega se on. Alan epäillä omaa mielenterveyttäni... On tosi vaikeesti kuvattava, eikä tuokaan ole niin vahva kuin livenä nähtynä.

Edited by Vadelmainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

^mä näen siinä vähän jotain.. ao ei oo mikään herkkä.. mikä pp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadelmainen, kyllä mun puhelimella siinä vaan jotain näkyy, katsoinpa läheltä tai kaukaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.