helyes

Plussa vai ei, osa 5

1011 posts in this topic

No NYT satu-maarit, siinä on viiva ihan selvästi! :) samanlainen mitä mulla kans alkuun. Siitä se toivon mukaan lähtee ja kyllähän tuo jo ihan viiva on, joskin vaalea, mutta kuitenkin ei se hailakkakaan väriä sisältävä viiva tyhjästä tule :)

Edited by Sankku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Satu-Maaritin ekassa kuvassa en kyllä nähnyt mitään, mutta tokassa hyvin haalea värillinen viiva näkyy jo pikkukuvassa. Ja jos on vasta dpo 10, niin kovin selvää ei kai millään näkyisi. Kovasti vahvistumistuulia sinne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkään en nähnyt Satu-Maaritin ekassa kuvassa mitään, mutta nyt kyllä näkyy haamulainen. Vahvistumista toivottelen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

riinuzka, en näe tuossa mitään. :(

Ei näitä sais tulla tänne katselemaan, himputti. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkään en näe riinuzkan testissä mitään.

On tosi haalee tuo kontrolliviivakin.. vai onko testi jo tosi vanha? Ei näytä tuoreenpunertavalta tuo viivanen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuiskauksen tuplaviivat bongattu!! :) Ja hei eikös se ollut just tää kierto, kun teidän piti alkaa _OIKEASTI_ yrittämään?? :) Jihuu!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mesi: Joo oli! Ekaa kertaa oli ovistestit kunnolla käytössä ja ekaa kertaa koko kierron puolivälin ajan pantiin ku pienet kanit... :girl_haha: Näköjään kannatti!

Ei mulla varsinaisesti oo menkat vielä ees myöhässä. Koitan nyt oottaa ylihuomiseen, jolloin niiden pitäis viimeistään alkaa, ja sitte uutta testiä peliin. :) Hitto et tää on epätodellinen fiilis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

WeeRa -Kyllä siellä mun silmiin vähån vaaleanpunaista näkyisi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weeralla mun silmiin selvä vaaleanpunsinen viiva, eli plussa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

weeRa. minunkin silmiin viiva kun vähän näyttöä kallistin!! :) jihuu!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

WeeRa, hae digitesti! Tuossa ylemmässä testissä näkyy kyllä jotain :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tais olla vaan kiinnittymyritys, koska aamun testi oli enää varjo tuosta ja hetki sitten alkoi vuoto. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.