helyes

Plussa vai ei, osa 5

1011 posts in this topic

Noniin, sainpas latailtua kuvan. Jännittävää. Ensinnäkin kameran akku tyhjeni, kun sain tän ekan kuvan napattua eikä riitä aika ladata, eli tää kuva saa yrittää kelvata.

Dpo 11 menossa ilmeisesti tai pienellä varauksella dpo 10.

Näkeekö kukaan muu viivaa kuin minä viivalasieni kanssa? 

 

post-7935-0-48965300-1404024758_thumb.jpg

Edited by Nelimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nelimo! Mä nään! Ihanaa! :) mä tuun toivottavasti ihan kohta perässä. :grin:

Edited by Amone

Share this post


Link to post
Share on other sites

samanlaisen haamun mä testasi noilla mammaksin testeillä. ja myös dpo10 :) nyt menossa rv 6+1

Edited by heiffi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi miten ihanaa kuulla, kiitos teille, vahvistan omaa ajatusta siitä, etten ihan harhoja näe, vaikka vähillä unilla mennäänkin toisinaan. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon varmaan taas luulotautinen... Näkeekö kukaan toista viivaa? On vahvan viivan vasemmalla puolella. Muoks: Kyseessä siis apteekin oma avattuna. Näyttöikkuna heijasti niin pahasti että oli pakko avata.

 

13368049.t.jpg

Edited by Vadelmainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

VADELMAINEN! Nään!! Lisää testejä ja vahvistuvaa viivaa! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, tää olis kyllä luomuihme, joten usko raskauteen on aika minimissä. Menossa kp 33/28 eikä merkkejä menkoista, joten uteliasuutteni tein testin. Hieman vaan oon hämmentynyt. Pitäskö plussa olla vahvempi noilla kierronpäivillä jos olis raskaana? Hiukan epäilyttää kyllä että tarkottaako raskautta ku takana on 7,5 vuotta elämää ilman ehkäsyä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadelmaisella näkyy ihan selkeä toinenkin viiva! Voi kumpa lähtisi tuosta tummumaan.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadelmainen  :girl_in_love:  Kyllä tuossa tosiaan jotain näkyy. Nyt digiä kehiin. Minä NIIIIIN pidän peukkuja. Ihanaa! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos. Mä vaan niin kamalasti pelkään että seuraava testi on se tuttu negatiivinen ja pettymys on ihan valtavan suuri. En edes halua alkaa uskoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin nään kännykän näytöltä heti pikkukuvasta!!! Voi tsemppiä! Toivotaan! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadelmainen toivottavasti alkaa vahvistumaan! Minäkin sain viivoja apteekin omaan mutta oli viivanpaikka, hcg 1. Tätä ennen oli kova luotto AO testeihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en nää mitään vaikka kuinka näyttöä kallistan :blink:  Viivanpaikan tosin. Toivottavasti oon väärässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.