helyes

Plussa vai ei, osa 5

1011 posts in this topic

Kyl siinä ainaki viivanpaikka on jos ei muuta! Tosi selkee kyl, mit värii en väsyneillä silmillä erota... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selvästihän se on vaaleanpunainen viiva!! Voi Heleys, pidän kaikki ulokkeet pystyssä että viiva lähtee vahvistumaan ja ja ja.... <3

Testaa ihmeessä jo huomenna, mut muista että viiva ei välttämättä ole viel vahvempi. Mullakin tuo välillä haaleni ja taas välillä pysyi edellisen kanssa yhtä vahvana.

 

Mut tuo viiva ei siis ole viivan paikka ei. Haamu se on/ haalea plussa <3 <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä minäkin näen viivan Helyesin testissä. Uutta putkeen huomenissa, toivottavasti tummentuu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helyes: Ihan selkee haamulainen! Tervemenoa odotuspuolelle! :lipsrsealed: Toivottavasti tuun perässä.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helyes.. se on plussa!! Ihan mahtavaa <3 onnea onnea pikkuisen kesäkuisen matkaan. Oi juku.

On kyl komiasti vahvistunut viiva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perhana.... :D Mä en oo ees tajunnu ovuloineeni! En mä kyllä vieläkään usko tätä.. Täytynee mennä kaupasta hakemaan lisää testejä tänään.. Ja se digi  :girl_sigh:

 

Vielä kuva täysin kuivuneesta testistä..

http://imgur.com/NmRGw2U

Share this post


Link to post
Share on other sites

orkkideea: Jaa-a... Saas nähdä :D Täytynee tehdä vielä miljoonasti testejä et uskon tän.. Nyt on vasta kp27 enkä tiedä yhtään millon oon ovuloinut. Mulla on siis PCO. En uskonut tähän kiertoon sitten yhtään! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helyes, la määräytyy viim. Kuukautisista. Np-ultrassa (n.rv12) muutetaan laskettua aikaa, mikäli sikiön koko on +/-5päivää. :)

 

 

Ja Digiä juu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.