helyes

Plussa vai ei, osa 5

1011 posts in this topic

Gabriel: Juu, tiedän :) Kyllä mä oon noita laskureita katsellut ;) Ihmeellistä.. Todellakin äärimmäisen epätodellinen olo nyt. Katsotaan miten vahvistuu... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain ihan katseltavan viivan apteekin omaan, mutten yhtä vahvaa vielä kuin kontrolli, huomenna samaisella testaan vielä.. Kaameet menkkakivut on päällä... <_< Mutta paikat on kiinni ja vuotoa ei näy..

 

Mikäs  sun Helyes, on sun "normi" kierto?

Mä tiedän tasan vaan mun oviksen tikuista ja oikeesti mun kierto paukkuu jo kp 40+++++ jotain...

Share this post


Link to post
Share on other sites

orkkideea: Sepä tässä onkin, kun mulla on ollu kierto kadoksissa. Siis tänään on kp27, mutta viime kierrossa ovulaatio oli vasta kp24, kierron pituudeksi tuli 38vrk. Mulla on PCO ja ovuloin tosi harvoin, nyt Terolutit on antanut vissiin vähän potkua mun kropalle.. Keväällä mulla ei ollut kiertoa ollenkaan. Siksi tää tulikin vähän puskista, etenkin kun tässä kierrossa en oo tosiaan tiennyt ees ovuloineeni :D 

 

athella: Juu, teen kyllä senkin.. :D Kunhan menen hakemaan.. Ja eka taidan kyllä katsoa vielä ainakin yhden liuskan... Että vahvistuuko vaiko ei :) Toisaalta, vaikka menisi keskenkin, niin tää on jotain niin huikeeta :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helyes!!!! YESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onnea onnea onnea! Mulla tuli itku, ihanaaa!!

(sekoon täällä :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

orkkideea: laitatko vielä mikä on mikäkin testi? (onko joku noista ovistesti?) Vaikkakin ihan selkeä plussa tuo on, on ne mitä vaan :) Onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^plussaahan tuo on, onnea :)

 

Tässä aamun sekä eilisen testejä, viiva lähti vahvistumaan aikas kivasti:)

linkki

 

Tein päivällä vielä digitestin, ja sen mukaan ainakin olisin raskaana. 

linkki

 

Nyt vaan oottelen vielä että nuo liuskatkin vahvistuisivat... :) Eihän tässä olla kun vasta DPO12, joten ei ihme etteivät näytä vielä tummempaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

orkkideea ja emmiko  :give_heart: Selvästi näkyy ja emmikolla vielä digitestikin! Mä en uskalla omaani vielä käyttää, kokeilen huomenna aamulla noilla liuskoilla ensin. Jotenkin on niin pelko persiissä, etten usko... En vain usko :D Kun ei oireitakaan ole!

 

Enna: Oot ihana  :lipsrsealed: Ja kiitokset muillekin onnittelijoille! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.