Nattunen

Anna arvosana nimelle, osa 8

986 posts in this topic

Perinteinen ja ihan kaunis nimi, omalle lapselleni en antaisi sillä ei vain omaan korvaan iske. Arvosana 8.

 

Sohvi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulee sohva tai kahvi mieleen. Ei mun makuun, annan 5.

 

 

 

Teo?

Edited by Montana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooh, kiitos tästä! Teo onkin muuten hieno nimi, menee harkintalistaan ehdottomasti. 9½

 

Torsti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torsti on mukavan jämäkkä nimi  :)  Ei kuitenkaa omalle kohdalle osu eikä uppoa, joten annan 7. 

 

Kai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulee mielleyhtymä Kassi-Almaan mutta jos sen saa karistettua niin ihan nätti nimi, 8-.

 

Irina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alina on kiva nimi, 9! Meillä myös suvussa, joten tätäkin voisi joskus käyttää. Pitää vissiin alkaa tyttöjä yrittämään lisää :D

 

Mites Armas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Armaasta tulee mieleen miehen eno, joka on rikollinen... Ilman tuota yhteyttä nimi olisi ilman muuta nimilistalla omallekin lapselle. 8,5

 

Kerttu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oskar on ihan kiva, mutta jotenkin siitä puuttuu se i-kirjain perästä :grin: , annan 7½

 

Mites Selja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iro on mun makuun, saa 8, 5. Napakka nimi, hyvä lisä esim. kolminimiseen rimpsuun. Iiro ei ole ihan niin kiva kuin nimen lyhempi versio.

 

Mites tytölle Ira tai pidempi Iira?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tykkään enemmän pitkästä muodosta. Hyvä nimi, vaikkei oman oloinen, annan 8.

 

Viljo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä todella perinteinen nimi, meillä tulisi sukunimen takia pannaan... Mutta ihan kiva yleisesti, 8.

 

Kaisu?

 

(Ja Iro taitaa pikemminkin olla naisen nimi ^ :) Itse ainakin tunnen vain naisia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaisu on ihan kiva, vähän semmonen hellittelymuoto Kaisasta miun mielestä. En kuitenkaan osaa omalle lapselle kuvitella, annan 7

 

Mitenkäs Tinja?

Edited by iiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Ja Iro taitaa pikemminkin olla naisen nimi ^ :) Itse ainakin tunnen vain naisia)

No ei se ihme ettei soittanut mitään kelloja, oli nimittäin ihan uusi tuttavuus koko nimi. Nimipalvelun mukaan annettu molemmille, kuitenkin naisille enemmän. Harvinainen nimi.

 

Heti vaan yhdistin nimeen Iiro, juuri samalla logiikalla kuin Ira/Iira. Naiselle ei ehkä niin symppis nimi kuin miespuoliselle, turhan androgyyni mun makuun. Sori OT!

 

Tinja ei säväytä, saa 6. Vähän mitäänsanomaton nimi.

 

Mites Venla?

Edited by yell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venloja mahtuu 13 tusinaan tällä hetkellä, nätti nimi mutta jopa mun makuuni vähän turhan yleinen. 8.

 

Joonatan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itärajalla hieman "riskialtis", mutta kauniisti soiva nimi, annan 8.

 

Petrus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petrus ei oikein säväytä, vähän liian erikoinen miun makuun, annan 6½

 

Mitenkä Miska?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.