Lilly

Toiveet, jotka herättävät oireet, vol. 4

1011 posts in this topic

Silti huomaan että fiilikset menee just niin että heti kun on oireita olen varmana tukevasti raskaana ja heti kun ne puoleksi päiväksikin katoaa niin olen ihan luovuttanut raskauden suhteen ja maani myynyt. Hohhoijaa ja kyseessä vasta yk1...

 

Tämä olisi niiiiiin voinut olla itseni kirjoittama! :D

Paitsi että minähän olen jo yk2:lla menossa..

 

Joo, mutta tämä homma haittaa jo vähän työntekoakin, siis siinä mielessä että funtsailee asiaa aivan liikaa, kuullostelee tuntemuksiaan ja käy kurkkimassa täällä vähän väliä.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkään ei mitään oireita, ei tunnu yhtään siltä että ois tärpännyt. Aamulla oli pakko repsahtaa ja tehä testi, siitä tuli joku megahaalea viivanpaikka tai roskishaamunhaamu.. mun mielestä se on kyllä niin olematon että varmaan oikeesti nega. Mutta JOS ovis oiskin ollut myöhemmin niin testaan vielä muutaman päivän päästä, ellei menkat ala. En testaa varmana ainakaan ennen.. öö.. keskiviikkoa? Torstaita? Kunpa jaksais vielä vaan odottaa :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katsohan, mulla ihan sama homma febe! Siis sorruin testaamaan. Tosin päivällä.. Nyt harmittaa että testasin jo ja varsinkin että testasin vasta päivällä. Sain siis ihan selkeän negan. Silti olen niin hullu, että taidan huomenna aamulla testata uudelleen vaikka varmana on yhä edelleen nega. On tämä yhdenlaista touhua... Mutta sulla vaikuttaa vähän lupaavammalta, voi että, toivotaan että sinne viiva ilmestyisi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi nenä, me ollaan ihan samoissa taas sankku :P mun testissä se viiva oli kyllä niiiin olematon että en oikein meinaa uskoa sitä.. Tosin se on kyllä jännä että toissapäivänä tein samanlaisen testin eikä siihen tullut edes sitä olematonta viivanpaikkaa. Silloin ei ollut yhtikäs mitään vaikka ois miten käännellyt.. Aapuaa, mitenköhän meille vielä käy tässä :D Milloin ajattelit testata uudelleen? Vai odotatko alkaako menkat? Milloin sulla kuuluis ne alkaa? Mulla pitäis alkaa ylihuomenna keskiviikkona jos kierto on normaali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kieltämättä hieman hymähdin kun tulin tänne ja luin sinun testanneen myös :D mä testaan jo varmaan huomenna aamulla, ajattelin hölmönä testata joka aamu. Tiedä sitten olisiko viisaampaa odottaa, mutta näemmä en osaa sitä lajia ollenkaan. Mulla on aika määrä testejä kaapissa, joten mikäs siinä testaillessa. Mulla pitäs alkaa menkat vasta to-pe, eli aika ajoissa olen liikkeellä kyllä. Mutta kun ei ole sitä malttia suotu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jännää täällä. Viivan vahvenemista febelle ja parempi tulos aamupissasta sankulle.

 

Kävin tätä ketjua lueskelemassa viime vuoden puolella, kun uskoin puuttuvien menkkojen johtuvan raskaudesta eikä imetyksestä. Sitten kierto alkoihin ja olen nyt kolmesti onnistunut suunnilleen järkevänä selviämään menkkoihin asti. Silti siis joka kierrossa on ollu päivä tai pari, jolloin olen pitänyt raskautta todennäköisenä. Miksei sitä viisastu edes toisella kierroksella? Nyt on dpo1, joten vielä ei kannata houria. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Katinkainen :) Tää välillä kyllä tuntuu melkoiselta hourimiselta kieltämättä ;) Pitää vaan koettaa kestää!

 

Sankku ai sulla on jemmassa testejä, no mikäs siinä sitten ;) Mulla on nyt enää yks mukana reissussa, enkä tasan mee ostaan mitään kallista. Eli kiltisti odotetaan vaan muutama päivä. No mut jos kerran miehellekin lupasin sen keskiviikon, niin kai sen vois silloin.. Mäkin vaan oikeesti rupesin miettimään että jos tää kierto onkin pidempi, pitäiskö odottaa loppuviikolla. Mut ei kyllä jaksais!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos ei ole jemmassa mukana testejä enempää niin varmaan ihan hyvä odotella, eikä alkaa ostaan ja hötkyileen. Tää on tavallaan paha kun tilasin netistä ison kasan testejä kerralla.. Sen kun ottaa vaan yhden ja testaa kun siltä tuntuu. Ihme, että olen näin pitkälle selvinnyt ja testasin vasta tänään!

 

Saas nähdä joo kuinka käy. Mulla on kierto vähän omalaatuinen ja siitä on haastavaa päätellä mitään. Se on pääasiassa aina 29-31 päivää ja keskimäärin sen 30, mutta joskus on ihan yhtäkkiä voinut olla vaikka 36. Menkat alkaa mieluiten to illalla tai pe aamulla ja kierto tuntuu elävän sen mukaan, että kp1 olisi tuossa kohdin. Hassua tuokin että menkat alkaa ennemmin tiettynä viikonpäivänä kuin kiertopäivänä. No, tänään siis kp28 ja juuri alkoi menkkoja edeltävä juiliminen mahassa... Viimeksihän menkat alkoi juuri alkuviikosta, joten nyt alkoi pelottaa! Tällä kertaa ei kyllä ole vielä tullut sitä kamalaa yhden päivän kestävää masennusta, mikä tulee aina 1-2pv ennen menkkoja. Elättelen toiveita...

Edited by Sankku

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja täälläkin just alkoi rinnat kipeytymään. Mahassa on jotain ihan tosi pieniä nippailuita ja selkää hiukan kolottaa.. väsyttäääää. Oon jo melkein varma että menkat kumminkin alkaa ylihuomenna.

 

Mutta miksi, oi miksi nyt näkyi se viivanpaikka mitä pari päivää sitten ei tullut?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sankku ja febe: ootte ihania! Pidetään isot peukut molempien testailuun!  :lipsrsealed:

 

febe: mä en ees oikein tiedä näitä dpo-juttuja.. Laskennallisesti mulla olis ovis ollu pe 14.2., mutta silloin oli niin törkeän huono olo, että hommat jäi makkarissa hommailematta  ;)  En oikein osaa arvioida, johtuisko huono olo ovulaatiosta, voihan se olla! HUono olo siis alkanut viime torstaina, ja jatkuu edelleen. Menee hermot! Kuvottaa, päätä särkee, ja tuntuu et on lämpöä. Kuitenkin mittasin töistä tullessa ja oli alle 36 astetta. Oli tarkoitus mennä tänään reippaana tyttönä liikkumaan, mut oon niin väsy ja huonovointinen, että täällä netissä roikutaan (mies on "onneks" töissä, niin ei paljastu tää mun täällä roikkuminen). Joko mulla on joku mahatauti/flunssa tuloillaan, joka ei vaan pääse päälle, tai sitten tää on muuta. Musta jotenkin tuntuu, että olisin raskaana. Tai toivon  :D  Mutta oli niin tai näin, toivon, että olo parantuisi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heavenly <3 No en mäkään oikeesti ihan tajua mistä sen oviksen nyt ihan varmaan voi laskea, itse kun en jaksa niitä lämpöjä enkä tikkuja.. Eli ihan mutu-tuntumalla vaan. Tässäkin kierrossa limoja oli kolme päivää ja neljäntenä oli turvotus, kovia kipuja ja jopa tuhru (mitä ei yleensä oo oviksest mulla) niin mistä sitä nyt sitten tietää sen tarkan ovispäivän... Mutta väliäkös nyt tuolla, nyt ei sille voi mitään, pitää vaan odottaa :P Eli dpot on hiukan mullakin arpomalla heitetty, siitä johtuen toivon että testi vielä muuttuis plussaksi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakin on oireiden perusteella ovis, kovin on selkeät oireet ollut jo vuosia niin luotan niihin, toistaiseksi. Jos tulee seuraavia yrityskiertoja niin olen kyllä ajatellut tarkistaa testein olenko oikeassa oviksen suhteen :) meillä on suht usein seksiä ja oviksen aikaan varsinkin itsellä on intoa vaikka muille jakaa.. Niinpä noin viikko ennen arvioitua ovista alkoikin melkein jokapäiväinen puuhastelu ja jatkui arvioiden oviksen yli. Sitten tyssäskin halut toviksi kuin seinään, mikä on mulle varsin tyypillistä. Mutta tulee siis ihan jo vahingossakin aina touhuttua riittävän usein kyllä ainakin tietääkseni oikeaan aikaan..

 

On kyllä ihana tällainen foorumi kun ei tartte olla yksin hurahtamisensa kanssa ja oireiden tai "oireiden" :D mulla tuli illalla jo kovempia menkkakipuja ja sellanen olo, et täytyy kävästä veskissä katsoon jo... En ollut silloin kotona ja oli kyllä aika romahtava olo kun olin AIVAN varma että voi hitto ne menkat oikeesti alkoi! Mutta ei ne alkanut... Se kipu meni ohi, nyt vaan taas sitä vanhaa tuttua paineentunnetta kevyesti alamahalla. Omituista ja taas herää toiveet. Huoh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alavatsan keskellä jatkuu pieni paineentunne ja välillä vihlasee jos nopeasti vaihtaa asentoa. Muuten ei minkäänlaisia oireita. Aamulla testasin selkeän negan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi sankku!! Nuo kuulostaa vaan niin lupaavilta oireilta :) toivotaaan nyt!

 

Eilen illalla alkoi tissikipu, no sitä nyt voi olla ennen menkkoja muutenkin.. Mutta nyt aamulla kun herärsin, rinnat oli turvonneet ihan imetysrintojen kokoisiksi! Sitä ne ei yleensä kyllä tee.. Kuopuksen imetyksen loputtua ei ole tällasta näkynyt. Mutta mikä vaan voi tietty olla oire mistä vaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitti :)

 

Mut hei, pitäisköhän mun varmuuden vuoksi oottaa vielä torstaihin sitä testausta? Eilinen testi oli herkkyydeltään se kymppi, mutta tuo jemmassa oleva jolla aion seuraavaks testata on 25. Se on siis apteekin oma, eiks sen herkkyys ole 25? Sitä ei lue siinä.. Mutta muistelisin ettei se oo se kaikista herkin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juuri tänään muuten mietin mikä on apteekin testin herkkyys ja löysin ainakin jonkun jutun googlella että olisi 25? Mä testasin niillä nyt, mutta mulla on noita herkempiä kaapissa kyllä... Olin ajatellut apteekin testin olevan tositosi herkkä, siksi siis käyttänyt niitä. Mutta jos se on 25, niin mullahan on kaapissa herkempiäkin! Sillälailla, saan taas hyvin toiveet hereille.. :D ehkä jos se testi on 25, vois olla hyvä odottaa, siis olettaen että maltat.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nythän se riemu repesi, kun pitikin mennä katsomaan sitä aamuista testiä minkä heitin silloin heti meneen (piti viedä roskis ulos silloin jo, just siks etten alkaisi tonkia, mutta unohdin). Ja siinä näkyy ihan ehkä jotain tosi pientä jossain reunassa, siis siinä missä viivan pitäs olla, niin näkyy vaaleanpunaista siinä liuskan reunassa eli ei edes keskellä sitä liuskaa. Näkyy sillain kuin viiva alkaisi, mutta ei jatku sitä kahtamilliä pidemmälle. Ja tästähän se nyt tottakai iski hirveä into! Järkikin sanoo testin olleen koko päivän roskiksessa ja tuo ei ihan takuuvarmana ole mikään tae mistään, kun ei ole edes oikea roskishaamukaan, mutta voi tätä ihmisen mieltä kun se innostuu ja keksii tuhat selitystä miten tuo voisi olla plussa :rolleyes::girl_impossible:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sankku, vautsivau, pidetään peukkuja että pikkuviiva onkin raskauden alku!! Uutta testiä vaan tekemään! Mä en tiennytkään, et raskaustesteissä on jotain eri herkkyyksiä.. Te ootte niin fiksuja ja perillä näistä. Munkin tekis mieli tehä uus testi, mut täytyy koittaa malttaa ens viikkoon.

 

Febe, lupaavia oireita!! Mäkin haluun isot tissit :grin:

 

Mulla on ollut tänään hyvä päivä olon puolesta, aamua lukuunottamatta ihan hyvä olo. Valkovuodon koostumus vaan mietityttää, ihmelimat liikkeellä. Jännäily jatkuu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun viettää kaiken aikansa näiden juttujen parissa, alkaa kummasti löytään neuvojakin :D Raskaustestejä on tosiaan erilaisia, mutta kaikissa ei paketti ilmoita sitä lukemaa... Täytyy sitten googlella katsella tai ostaa suosilla sellasia missä se lukee tai sen muuten tietää. Kirjottelit muten tuolla aiemmin että ovis saattoi olla 14pv eikä sitä tullut sinä päivänä hyödynnettyä. Ei haittaa, 1-2 päivää ennen sitä on muistaakseni jopa paras päivä! Joten jos sillon on peuhattu, on ovis hyödynnetty :)

 

Uskomatonta, miten hyvin silmä alkaa näkeen valkoisella punaista kun tarpeeksi kauan tuijottaa, nyt mä näen jo kokonaisen viivan :grin: Ja siis sellaista ei ihan oikeasti taida olla (ellei se ole ihan älyttömän heikonlainen viivanpaikka) ja miehelle kun näytin, katsoi hän minua hieman että tuota... haloo :girl_crazy: Hänkin kyllä näki siellä liuskan reunassa jotain väriä sellaisen millin kokoisen pilkun. Onneksi mieheni on yhtä vauvakuumeinen eikä hermostu tällaisesta höyryämisestä, kiltisti raukkaparka tutki testiä joka suunnasta ja koitti kovin nähdä saman viivan kuin minä, mutta... :lol:

 

Onneksi on tämä foorumi! En oikein tuolla ensiodottajien ketjussa näitä asioita koko aikaa viitsi puhua. Ehkä tämä ketju sopii tällaiseen sekoilemiseen ja intoiluun? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intoilufoorumi tää just kato onkin, saa höyrytä rauhassa ilman että keltään menee hermot :D

 

Mulla on koko ajan menkkakipuja, ilman niitä menkkoja. Ja noi tissit.. Heavenly, arvaa vaan ku just sanoin viime viikolla miehelle että ihanaa kun nää on taas tällaset normaalit pienet eikä häiritse liikunnassa, niin nyt saan taas tällaset jotka ei mahu liiveihin.. yhdessä yössä ;)

 

Sankku oijoijoi!! Tee nyt pian se seuraava testi! Huomennako jo aiot taas testailla? Toi on niin hassua että niitä testejä on pakko käännellä ja käydä kurkkimassa, vaikka järki ja ne ohjeet sanoo että haloo :P

 

En osaa päättää testaisko huomenna vai ylihuomenna.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tissien kasvu on kyllä vakuuttava oire! Oikeesti, sitä ei voi kuvitella koska sen näkee. Siis jos ne on oikeesti kasvanut ja mieskin sen huomaa. Jännittävää!! Vitsit, toivottavasti olisi tukeva raskausoire sinulla kyseessä! Lupaavalta vaikuttaa kyllä.. Samoin kuin nuo menkkaoireet ilman menkkoja. Mulla kans taas vähän väliä nyppinyt alamahaa ja hetki sitten oli tovin tosi kuvottava olo. Sitten se meni ohi. Mulla on noita joskus muutenkin hetkellisenä, joten siitä ei kauheesti voi päätellä mitään.

 

Testaa huomenna, testataan molemmat? :D Huomenna aamulla siis taas testaan... Vitsit on muuten kamalaa kun kaapit pursuaa testejä, tekis mieli tehdä testi joka vessareissulla, ihan kuin jatkuvasti testaamalla ilmestyisi varma plussa :grin: joo, ei tässä taas tänään vapaa-ajalla ole muuta tullut tehtyä kuin notkuttua tällä foorumilla ja sitten olen tuijottanut tuota tikkua. Olisihan siinä tietty vaihtelua jos testaisi joka vessareissulla, olisi aina uusi tikku mitä tuijotella :gmake:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now