Lilly

Toiveet, jotka herättävät oireet, vol. 4

1011 posts in this topic

Meinaan meinaan... :) Mulla kun tuo kierto on ollut 28-33, niin yritän malttaa odottaa mahdollisimman kauan. Loppuviikosta sitten jos testailisi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

maisamou: täällä odottelen kp1:stä alkavaksi. :(  samanlainen päänsärky on ollut koko päivän, kun usein ennen menkkoja, aamulla oli myös kovat selkäsäryt, jotka kyllä on kummasti hävinnyt. rusehtavaksi värjäytynyttä valkkaria on myös ollut, joka on aina enteillyt menkkoja. aamulämpö oli himpun laskenu..joten ei oo enää toiveet kovin korkeella. vuotoa ei kyllä kuitenkaan vielä näy, aavistus ruskeaa tuhrua vain.

 

lupaavalta kuulostaa kikherne! :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään aamulla testattu selkeä nega. Kuin varmistukseksi tuli myös kirkasta verta pönttöön. Plaaaah. 

 

DPO 9 ja mieli maassa  :girl_to_take_umbrage2:

 

Pidän peukkuja pystyssä vielä iiki! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirkas nega taas. Menkat saapunevat pe-la akselilla juuri leppoisasti muuttopäiviksi. :skilletgirl:

 

Musta on alkanut tässä viime aikoina tuntua, että

1) varmat päivät on oikeasti aika legitiimi ehkäisykeino

2) yläasteen terkkarin varoitukset siitä, että jo yksikin epähuomiossa sisään lipsahtava siittiö tekee raskaaksi, oli maailmanluokan kusetus.

Yk7, here we come.

 

Edit: Iso hali ja selkääntaputus kanssasiskoille! Kyllä myö vielä vauvoja saadaan. :lipsrsealed:

Edited by MrsCinnamon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähän samoja fiiliksiä on täälläkin ajoittain, Mrs Cinnamon. Tsempit ja hali!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, joo. Itsekin olin viime kesäkuussa sitä mieltä, että se ns. otolliseen aikaan osunut ehkäisyvapaa vehtailusetti oli tosi riskipeliä. Tosin silloin jo epäsuorasti päätettiin, että tulee jos on tullakseen. No, turhaanpa jännäsin. Ilmeisesti vahinkoja sattuu vain harvoille ja valituille, me innokkaat ei saada lapsia aikaan edes kovalla yrityksellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mieheni päähän oli iskostunut juurikin toi "yhestäkin suojaamattomasta yhdynnästä/siittiöstä raskaaksi" bullshitti. Joo ei se ihan niin mennyt ja hyvin on toiminut varmat päivät nyt tähän asti siitä kun lopetin pillerit 2010 jouluna. Että näin! Yk 2 meneillään. Halit kaikille!

Edited by miumiumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ei niin varmat päivät on myös ihan passeli ehkäisykeino jos ei ovuloi, on muuten muutamaan otteeseen lipsunut ja siittiöitä sadellut mutta mamma ei ole tullut tiineeksi. Toivon ja uskon että nyt ovuloin, tikut kehissä tässä kierrossa niin voi kun bongaisin oviksen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saa alkaa kolmatta yrittää heti jos sen toisenkin saa ;)

 

MrsCinnamonille pahoittelut ja halit. :(

 

Olen jo tutkinut noita hoitokuvioita ja niissä ainakin onnistumisen prosentit on suht suuret. Helmikuu vielä yritetään omin voimin, sitten alkaa jos niikseen on. Hassu juttu, että mulla oli jo yrittämisen alkuvaiheessa olo, että tässä tulee kestää. En tiedä miks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi Kikherne :( Pahoittelut!

 

Tässä ketjussa ei ole hetkeen plussapuhuri käynytkään, toivotaan tuulen suunnan muuttuvan!

Edited by Maisamou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos pahoitteluista. Hyvillä fiiliksillä täällä kuitenkin mennään, meillä kun alkoi vasta yk 4. Tähän kiertoon ajattelin ostaa ovistestejä. Jospa niistä olisi apua ovisajankohdan bongauksessa. Ja luin muuten Felicitas-klinikan sivuilta, että jos menkat (kunnon vuoto siis) alkavat illalla klo 18 jälkeen tai yöllä, niin kierron eka päiväksi lasketaan vasta se seuraava päivä. Tuo oli mulle uutta tietoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oma pää tekee sauraavat oireet kun oviksesta on vasta 5 päivää: alavatsalla menkkamaisia kihelmöivää tunnetta, ja eilen sain kunnon itkupotkuraivarit kun kääretortun tekeminen meni plörinäksi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kikherne, pahoittelut. Roppakaupalla onnea uuteen yritykseen!

 

Sanna81, mä varmaan alan kans kohta oireilemaan  :P Ovisplussa tuli eilen, ja kohtahan sitä tuntee olevansa aivan tuhannen pregnant.. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä nyt ei suoranaisesti ehkä tänne palstalle kuulu, mutta onko jollakulla kokemusta kuukautisten jälkeisestä alavatsan kivusta? Itselläni vuotopäivät loppuivat tämän viikon tiistaina, josta lähtien oikealla alavatsassa on tuntunut nippailua. Välillä kipu siirtyy oikealle alaselkään, sieltä sen oikeastaan useammin huomaa kuin vatsan puolelta. Kipu ei ole häiritsevän kovaa, mutta sen tuntee. Mitään muita oireita en ole havainnut, mutta hieman ihmetyttää tällainen. Jomotus ei ole mielestäni ihan menkkakipuun verrattavissa, muistuttaa ehkä hieman omia oviskipujani. Paikkana tuo oikea alavatsa/ oikea alaselkä tuntuu jännältä. Varsinkin se selkä siis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öhöm. Mulla on menkat myöhässä, vatsa turvoksissa ja tissejä aristelee paikoin... Ja miehellä kestää vielä tunti tulla viimeisen muuttokuorman (ja mun r-testin) kanssa kotiin! KÄÄK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on oli viime kierrossa thinsulaten kuvaamaa kipua mutta meni päivässä ohi. Enemmän tuntui semmoiselta menkkakivulta mitä mulla yleensä on eli alavatsa ja alaselkä sekä häpy tosi kipeät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now