Lilly

Toiveet, jotka herättävät oireet, vol. 4

1011 posts in this topic

yosa ja markke <3 toivon teille vain parasta <3

 

maisa, mulla on nyt yk9 ja kohtapa pitäs alkaa olla yk10 :/

Meilläkin nyt yk9. Epätoivo meinaa välillä iskee :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

maisa, sano muuta... 2viikkoa tästä mennään taas kun sumussa ja sitten 2 viikkoa taas ollaan toiveita täynnä ja sit 1viikko  jännitetään ja petytään ja sama rumba aina alusta :girl_cry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka kaikille.

Oon seurannu jo pitkään, mut nyt ajatteli vähän kirjuutellakin. Eli meillä yk jotain 60... eli viitisen vuotta tuloksetta yritetty. En tikuttele enkä mittaile lämpöjä, mut oviksen tunnistan hyvin. Kierto hyvin säännöllinen 28 päivää ja nyt mennään kp 13 ja 'munat' huutelee ovista :-)  . Ennestään 2 poikaa joten tulee jos tulee, ja jos ei niin ollaan onnellisia näin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin ja lisään vielä sen et mää kehittelen ittelleni joka kiertoon kaikenlaisia oireita ja on ollut mukavaa seurailla muidenkin hössötyksiä :-) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markkelle voimia uuteen yritykseen, hyvä kun nyt selvisi vähän syytäkin miksi hankaluuksia on ollut. Luin muuten sattumalta eilen juuri ruotsalaisen "karppauslääkäri" Annika Dahlqvistin juttuja ja niissä todettiin hiilihydraattien vähentämisen olleen avuksi pco:sta kärsiville siten että osalla raskautuminen on sen jälkeen onnistunut. Ihan vaan tuli mieleen kun juuri eilen siitä luin.

 

Yosa, toivottavasti ei menisi kesken, vaan vuoto olisi harmitonta.

 

MrsCinnamon, ovistestejä saa tilattua huomattavasti edullisemmin ulkomailta jos haluaa isomman satsin, esim. Home Health UK on edullinen ja hyvä brittiläinen verkkokauppa josta saa testejä järkihintaan.

 

Henn@, onko teitä tutkittu kun nyt on kolmannen yritys kestänyt noinkin kauan, että löytyykö siihen jotain syytä? Kuinka helposti kaksi ensimmäistä lasta saivat alkunsa?

 

Täällä mäkin fiilistelen muiden oireita, vaikka itsellä on tylsä alkukierron vaihe menossa... muutaman päivän päästä alan tikuttaa ovista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scarpetta: endometrioosia ja edelliset saaneet alkunsa melkein 'pyhästä hengestä' yli kymmenen vuotta sitten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä se kesken oli mennyt. Kohtu oli lähes kokonaan tyhjentynyt. Aivan kuten arvelinkin. Mutta eipä tässä enää mitään, ovista alan tikuttaa heti kun saan negan raskaustestiin. Tänään se näytti ärsyttävästi tasavahvoja viivoja :( Kai sitä joskus ens vkolla vois kokeilla taas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi Yosa ja markke :(

 

Mies on edelleen vakuuttunut, että olen raskaana. Itse en tiedä... nega saatu taas aamulla testiin. Päätin, että viimeisen testin käytän vasta ensi viikolla. Nyt siis dpo 12.. Miehen vanhemmat tulee meille viikonlopuksi, niin ei viitsi testailla, heh.. Toivottavasti ei alkais menkatkaan, sitä vollotustakaan ei pystyisi peittelemään...... Mutta kuten täällä foorumilla on todettu, menkatkaan eivät vielä tarkoita mitään.

 

Huoh. Kärsivällisyys, tuo kaunis piirre. Jota minulla on vain niiiiin pieni ripaus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa taas!

 

Olen ylittänyt itseni ja ollut todella kärsivällinentestien sekä oireilun kanssa mutta se on valitettavasti karsinut täällä käymistä kun täälä jotenkin onnistun yllyttämään itseäni ties mihin.. :grin:

 

Täällä on ollut niin ihania plussatuulia kuin niitä ikävempiäkin uutisia.. -_-  Voimia erityisesti Yosalle ja Markkelle.

Sekä paljon vauvalimaa plussanneille!! :give_heart:

 

Omaa napaa että kun viimeksi kirjoittelin sekavasta kierrostani voin todeta vain että itsellä kierukan poisto aiheutti kamalan hormooni sekoilun.. :girl_to_take_umbrage2:  Josta onneksi selvisin hengissä :)  sekä lapset että mies vain silmien pyörittelyllä ja pienellä hajuraolla :rolleyes:

No mutta nyt tämä toinen kierros joissa oireita oli:

 

- Suklaan himo (en pidä suklaasta ja ärsyttävää kun niitä jouluna tyrkytetään..Ei haittaa enää :grin: )

- Rinnat hieman kipeät (ei siis paljoa)

- Yöt olleet tosi levottomia ja yhtä pyörimistä

- Lisääntynyt valkovuoto

- Omituiset päänsäryt

-  Ad/hd pesän rakennus vimma  (tämä tuttuna ja hyödyllisenä oireena edellisistä raskauksista)

- Lyhyt pinna vaikka normaalisti olen tyyni kuin viilipytty (raastavaa kun huudan ja yli kaiken vihaan huutamista kun suutun siitä. joo aika noidankehä kun tälle tielle suistutaan.. :huh: )

- Edelliseen tasoituksena hellyydenkipeys

- Kylmä iltaisin

 

Oviksen aikoihin äärettömän kipeä vatsa ja sen jälkeen turvotusta pari päivää joka sitten loppui toistaiseksi siihen.

 

Tänään miehen kanssa tehtiin cb digi viikollisella näytöllä ja tulos oli plussa 1-2!!!! :wub:   En tiedä miten oisin nämä oireet selittänyt jos emme tuota plussaa olisi saanu. Nyt niin kovasti toivotaan että pysyisi mukana pieni ihme :lipsrsealed:  YK 2 siis onnistui kun kierukka poistettiin.

 

 

Kaikille viikonlopun testaajille taijon paljon plussa onnea!! :girl_dance:  Toki kaikille muillekkin jännääjille :D

Edited by Nirputin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea nirputin!

 

Täällä kp11 rinnat kipeytyneet, limat vähentyneet, mikä siis kertoisi kai ovulaation menneen mutta kp11???? Aiheuttaako greippimehu-vehnis jonkun ultralyhyen kierron vai mitä ihmettä? Tänään en taas ymmärrä vartaloani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoitteluni vielä Markke ja Yosa  :(

 

Tervetuloa mukaan Henn@ ja Miruz! 

 

Plussatuulia testailuun Mymblelle ja Lumikille, toivottavasti viikonlopun aikana se toivottu viiva tikkuun pärähtää!  :girl_dance:

 

Hurjasti ONNEA Nirputin!  :give_heart: Kun luin tuota sun listaa, niin bongasin sieltä muutaman itseenikin sopivan "oireen":

 

           - suklaata EI tee mieli, vaikka normisti syön sitä lähes päivittäin (tämä oli oireena myös ensimmäisessä raskaudessa)

           - pesänrakennusvimma näyttäytyy siten, että koko sisustus on paraikaa menossa uusiksi.. 

           - räjähdysherkkyys

 

Kiitos siis uusien oireiden nimeämisestä  :grin:

 

Huomenna aamulla olisi tarkoitus testata, apua! Alavatsan nipistelyt on taas tulleet takaisin ja eilen illalla maha oli kuin potkupallo. Tuo mahan turvotus oli myös runsasta esikkoa odottaessa. Voi jospa  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souls: vehnistä en ole ikinä kokeillut, mutta greippimehu aiheutti itselläni vain runsaammat limat, ei oviksen siirtymistä. Ehkä tuo yhdistelmä on ekstra tehokas?  :)

Edited by BlueEyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitoksia onnitteluista! Täällä ollaan tikahtua onneen vaikka kuinka yritän hillitä itseäni että ei vielä olla turvallisilla vesillä.

 

BlueEyes mukavaa että olen nyt myös itse saanut olla osallisena toisten "yllyttämiseen" :P , toivotaan että oire suklaa ja pesänrakennusvimma tuo myös sinulle sen toisen viivan :lipsrsealed: 

 

Unohdin muuten mainita tuon nyt pari päivää olleen levottoman takajalan :blink:  Eli siis oikea reiteni/lonkkani ei haluaisi olla paikoillaan sitä ikään kuin pakottaa/särkee oletan sen johtuvan lisääntyneestä verenkierrosta. Kellään muulla koskaan ollut moista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Nirputin! :) 

 

Mulla on tänään kp 12/28-29, ovista tikuttelen ja oletan sunnuntaiksi.. Oli jo vähän testi tummunut. :) Pääsispä jo piinailemaan! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Nirputin! 

 

Mä join sitä greippimehua ehkä 3 kiertoa, mutta en huomannut mitään vaikutusta. Ihan hyväähän se oli kun tottui kirpeään makuun  ^_^

 

Jaahas, dpo 6. Eilen oli ihan tajutonta turvotusta. Munasarjoja nippailee, valkkarit lisääntyneet ja eilen heräsin keskellä yötä hirveeseen vessahätään ja levottomuuteen. Outoa  :ph34r:  Kiinnittymisvuotoja ei ole ilmaantunut. Rinnat (etenkin nännit) arat. Kaikki nämä oireet voi selittää myös Teroluteilla  :unsure: Keskiviikkona testaan, ei oo paljon enää  :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, en kyllä halua että vehnis-greippi lyhentää kiertoa näin paljon! Ehkä se johtuu jostain muusta. Tai ehkä ovis on vasta tulossa.

 

Tsempit jännäilijöille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souls, mä mielestäni lueskelin tuolta greippimehuketjusta, että joillain se oli ennemminkin pidentänyt kiertoa kuin lyhentänyt. Että mahtaisikohan siitä johtua sitten kuitenkaan... Mullakin on nyt eka greippimehukierto menossa, saa nähdä miten vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scarpetta, ok :) Mä oon jo ihan sekaisin mitä näiden kaikkien aineiden pitäisi tehdä :D Ja ylipäätään tämä naisen vartalo tuntuu olevan niin monimutkainen, miten sen kanssa on monta vuotta elänyt ihan sovussa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään aamupissasta haalea haamu! Toisaalta nyt dpo 14 tai 15, joten luulisi viivan olevan vahvempi? Kyseessä One Stepin testi, onko kellään siitä kokemuksia? Alkuinnostus laantui aika nopeasti ja nyt tilalla huoli..  :girl_impossible:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea plussasta! Haamu noina päivinä lienee ihan normaali :) jos ovis olikin myöhään?

 

Täällä dpo 7 ja rinnat niiiin kipeet! Lisäksi oireina proteiininhimo ja nälkä jatkuvasti.

Edited by Maisamou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä taas änkeän tänne kommentoimaan, mutta tuossa oli teillä pohdistoja greippimehun & vehniksen vaikutusta kiertoon. Mulla oli siis tässä tärppikierrossa tuo yhdistelmä + vadelmanlehtitee yhdistelmä käytössä. Ja tosiaan ovishan oli jo kp 13, kun edellisessä kierrossa se oli lähempänä kp 30! :blink: Et kyllä lyhyt kierto voi olla ihan näiden vikaa ^_^

 

Ja täällähän on tänä aamuna plussailtu, onnea BlueEyes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now