Lilly

Toiveet, jotka herättävät oireet, vol. 4

1011 posts in this topic

Täällä just testattu dpo12 päiväpissasta plussa! Viiva tuli näkyviin minuutin kuluessa ja tuossa se vaan kokoajan vahvistuu..! :lipsrsealed:Pelko persiissä ja kauhea paniikki päällä kun on kaksi keskenmenoa takana elokuussa ja syyskuussa.. Nyt peukut pystyyn et yk19 ja kolmas clomiavusteinen kierto tuo meille sen toivotun lopputuloksen ja pysyvän plussan ja saadaan uusi pieni ihme marraskuussa kotiin!!  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahtavaa Markke! Tosi tosi hienoa!  :girl_in_love:  :tender: Pidän peukkuja pystyssä että pieni pysyy kyydissä! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kovasti onnitteluista!  :give_heart:

 

Täällä yritän nyt ajatella et kolmas kerta toden sanoo, eikös se niin ole?!  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päätin, että tänne en enää tuu notkumaan oviksen ja menkkojen välissä, koska alan taas tuntea itsessäni kaikki mahdolliset oireet ja merkit.

No, täällä ollaan. Päätös piti päivän. :girl_cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oikein paljon onnea markke! :give_heart:  ja onnea myös muille plussanneille!

 

Täällä siis jo yk 20 hyvässä vauhdissa, katotaan osaanko olla kehittelemättä tän kierron lopussa oireita :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Markke! Hyvä kun saatiin tänne plussatuulia ja kaikkea hyvää teille odotukseen! :)

 

Omaa napaa: nyt on ollut kaikenlaisia oireita, joista varmasti osa kuviteltua. Kuitenkin paljon ei-kuviteltua on myös ollut. Lauantaina ja eilen töissä oli jatkuvasti joko tosi kylmä tai niin kuuma, että poskia helotti. Ajattelin kyllä, että voihan tämä olla flunssaakin, vaikka muita oireita ei näy. Lämpöäkin oli kuitenkin eilen 37,1 astetta. Lisäksi eilen kuvotti tosi paljon illalla ja töissä huippasi. Päällä on myös jo viikon kestänyt turvotus, eikä ennen tätiä ah-niin-tuttuja hormooninäppyjä näy. Olen alkanut myös herätä tosi aikaisin, mikä ei ole tapaistani.

 

Voihan näille kaikille olla muitakin selityksiä (flunssa, jonkin sopimaton ruoka, alhainen verensokeri, menin aikaisin myös nukkumaan), mutta onpahan ainakin erilaista kuin yleensä ennen tätiä. Eilen kun yhdelle työkaverille sanoin tuosta kummallisesta kylmä/kuuma-olosta niin hän heti tuumasi, että olen raskaana. Sanoin asian olevan epätodennäköistä, koska vaikka kyseessä on hyvä tyyppu, niin viitsi laittaa itseäni tarkkailun kohteeksi. ;)

 

Ai niin ja niin lensi ulos ikkunasta testailunodotus. Eilen tein hoppunegan dpo 10. Hölmöä, koska muistin, että kyseessä olisi ollut jo dpo 11 ja kallis testi meni hukkaan. Mutta sainpahan elämäni ensimmäisen roskishaamun. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 11 ja testattu nega sekä tiputtelee jo! Taitaa ainoastaan luget pitää vuodon poissa. Huomenna en enää käytä niitä, pääsee uusi kierto käynnistymään.

 

Ei harmita liikaa, postissa oli saapunut kirje lapsettomuuspolille ja eka aika on jo kuukauden päästä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markke ihanaa, isot onnittelut! :) 

Vesililja: Toivotaan, että noi oireet olis oireita siitä toivotuimmasta tuloksesta! :) Mulla kanssa tässä kierrossa aika selviä oloja, ja erilaisia kuin aiemmissa kierroissa, mutten täällä tohi hirveesti niitä ruotia kun sitten tuntuu, että tipun vaan korkeemmalta ja kovaa jos ei tärppääkään. Vaikka se tippuminen taitaa kyllä tulla jokatapauksessa... Ja hei roskishaamu?! Toivotaan, että se muuttuu vielä lähipäivinä oikeaksi haamuksi ja sitten plussaksi! Milloin meinaat testata uudestaan? Miten pitkä luteaalivaihe sulla yleensä on?

 

Maisamou: Voi tylsä tiputtelu! Mutta ihana asenne sinulla ja varmasti toi aika lapsettomuuspolille tuo uudenlaista toiveikkuutta ja turvaa. Jes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vesililja, roskishaamu kuulostaa lupaavalta! Mun testit on olleet kirkkaan negoja vaikka kuinka oon niitä tonkinut ja tulkinnut reippaasti testiajan jäljiltä  :girl_crazy: Milloin meinaat testata uudelleen?

 

jätin aamusta jo lugen ottamatta, vielä odotan kierron käynnistymistä kunnolla. Toivottavasti ei nyt ihan mee sekasin tosta lääkkeestä tää kroppa. 

 

kp 29/28 (yk 15 alkamassa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi iiiik!!!!!

 

Tänään testasin ja tikkuun ilmestyi haamu ihan testiajan sisällä! En meinaa uskoa tätä ollenkaan, vaikka haamu on ihan selkeä. Tänään dpo 12 vasta. En osaa sanoa tarkkaan luteaalivaiheen pituutta, mutta viime kierrossa se oli 12 päivää. Oireita ei ole eilen taikka tänään ollut muita kuin tätiä yleensä edeltävän valkkarin sekä näppyjen puute ja kummallinen aikaisin herääminen. Olen myös palellut, mutta kait se on jotain flunssan poikasta, kun nenäkin vuotaa pikkuisen.

 

Mutta kyllä pelottaa, että tämä on vain joku kemiallinen. Testaan vielä huomenna taikka perjantaina uudelleen. Pitäkää peukkuja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin toivotteleen Vesililjalle isosti peukkuja! Voihan haamulainen sentään, toivotaan että siellä joku kyytiläinen on kiinni ja tiukasti! :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vesililja jeee miten jännää! :) Peukkuja myös täältä, vahvistumista toivotaan ja tule ihmeessä kertomaan kun olet testannut uudestaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt on testattu oikein kunnolla ;) Eilen, dpo 13, aamupissasta selvempi plussa ja tänään illalla, dpo 14, digitesti näytti Raskaana 2-3. Nyt on haastena jättää testailu tähän, vaikka onkin koko ajan pelko persiissä. Pikkuhiljaa siis siirryn odotus puolelle. Toivon tänne oikein paljon plussatuulia kaikille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ihanaa Vesililja! :) Isot onnittelut!

 

Täällä menkat alkoi nyt illalla... Surettaa ja taidan siirtyä hetkeksi taustailemaan ja palata aktiivisemmin palstoille sitten lähempänä seuraavaa ovista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällähän on hiljentynyt meno ihan täysin! Mitä kuuluu iiki? Kikherne? mesillä taitaa kierto olla ns. tylsässä vaiheessa?

 

Täällä menossa "viimeinen hoitoja edeltävä kierto", ainakin ehkä? Kp 12 ja mahaa juilii, pitänee käydä ostamassa ovistikkuja ja testata. Mietin, että tän kierron ottaisin ilman tikkuja ja lääkkeitä, mutta hydöynnetään nyt. Oli muuten erikoiset viimemenkat, kesti vaan 6 päivää! Ja oli selkeä alku ja loppu, ei viikkotolkulla tiputtelua. Ehkä tää tästä  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin on hiljentynyttä, sitä tässä itsekin ihmettelin. kiitos kysymästä maisamou, täällä lähinnä odotellaan, alkaako uusi kierto ja kun alkaa niin kp 3-5 pitää mennä uusintahormonikokeisiin ja sitten kp8-9 pitää varata aika aukkariin. Nyt menossa dpo 6 ja katsotaan mitä tapahtuu. Oireitahan luonnollisesti oon onnistunut jo keksimään, dpo 4-5 oli aikamoisia alaselkä ja mahatuntemuksia, mutta eihän niin aikaisin oikeesti voi mitään olla. Tissit on myös perinteisesti kipeytymässä. Tänään on myös ollut semmonen tunnemyrskypäivä, että oksat pois :grin: Hyvä että on ollut siulla ihan järkevän pituiset menkat ja että on osannut olla tiputtelematta, jospa pysyis tuommosena!

Edited by iiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outoa, testasin eilen oviksen ja antoi jo lähes yhtä tummaa viivaa kuin kontrolli! Yleensä tollasen jälkeen on seuraavana päivänä ollut jo plussa. Kohta testaan, katotaan mitä tikku kertoo. Aiemmin ovis ollut kp 16-17, nyt vasta kp 13. No ei haittaa :) taitaa vaan viikonlopun juhlinnat jäädä sitten väliin. Ei viitsi riskeerata kiinnittymistä :) ja kaippa mä ne luget tässäkin kierrossa hyödynnän, kun niitä kaapissa vielä on.

 

Iiki, eikö dpo 4-5 voi tuntuu kiinnittymiskipuja? Ne oli varmasti niitä. Ja kiukku -ihan selvä oire! Mä olin esikoista odottaessa niin kiukkunen, että olin jo jättämässä miestä kun ärsytti että se lauloi yhtä mainosrenkutusta :D puhumattakaan muutamasta työpalaverista, joissa pauhasin pää punasena... Hups :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana maisamou :lipsrsealed:  mie oon jotenkin aina aatellu, että ois semmonen hattarainen hyvämieli, eikä todellakaan tuommosta älytöntä kiukkuamista, mutta näköjään voi olla sitäkin :grin:  no, viikon päästä tuo varmaan selviää oliko muuten vaan kiukkua vai liittyikö oikeesti johonkin. Epäilyttää tietysti, että on ihan yhtä keksittyä oiretta kun aina aiemminkin tai liittyy vaan pms:sään :rolleyes:  Toivottavasti tulisi aiemmin siulla nyt se ovis ja tuottaisi tulosta! Tsemppiä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kysymästä Maisamou! Täällä on nyt meneillään kp 11 eli aika samoissa mennään. Sovittiin miehen kanssa että mennään seuraavat kuukaudet tjot-meiningillä. Meillä kun on töihinpaluu ja päivähoidon aloitus nyt ajankohtaista! Kääk. En siis meinaa tikutella ovista, enkä juoda greippimehua tms., mut katsotaan kuinka tuo "kalenterin" unohtaminen onnistuu... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now