Lilly

Toiveet, jotka herättävät oireet, vol. 4

1011 posts in this topic

Luulen, että nämä on kaikki piinailun aiheuttamia. Suurin ero on kuitenkin mun rinnat. Ne on niin turvonneet, että eivät oikein liiveihin mahdu. Onneksi omistan urheiluliivejä, jolla myös kipuilu pysyy poissa(ainakin siihen asti, kun ne vapauttaa..) Ainahan ne on kipeät ennen menkkoja, mutta eivät tälläiset.

Oksu kurkunpäässä on varmasti kuviteltu. Meni parissa päivässä ohi. Menossa siis 31/30 ja yk1. Testaan vasta sunnuntaina, jos täti ei ennen kurvaa kylään. Viime kierto (ennen tätä yritystä) oli todella outo ja venyi 40 päivään. Senkään vuoksi en ole toiveikas tärpin suhteen.

 

Edit.

Tänään tuli hailakka viiva. :o

Edited by Symbioosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin taidan liittyä tänne jännäilemään. Joskus aikoja sitten kirjoittelin muutaman viestin palstalle, mutta täällä käyminen jäi jostain syystä unholaan. Eli meillä nyt yk 8 käynnissä, ja toiveet on kovat! Kierrossa meneillään kp25/28-29. Ovista en tikutellut, enkä edes kummemin seuraillut, mutta yritystä on ollut oletetun oviksen lähettyvillä ainakin kp 13 ja kp 16. Veikkaan että nyt on dpo 11, mutta voihan tuo olla mitä vaan. Mulla on siis "oireina" nyt:

 

-Alavatsan paineen tunne ja nippailut jostain kp 21 lähtien. (sekä vahva tunne siitä, että nyt on tärpännyt!)

-Etova olo nyt viime päivinä. Välillä tulee sellaisia ällötys kohtauksia.

-Närästys. Mulla närästää harvoin, ja vain silloin kun olen syönyt liian myöhään raskaasti ja menen makuulle. Nyt on närästynyt jo pari päivää, ja aamupäivä on ollut oikeastaan yhtä tuskaa.

-Paha maku/metallinen maku suussa. En tiedä voiko tätä kuvitella? Mutta juuri tuo oire sai sen viimeisimmänkin tunteen, että ehkäpä nyt sittenkin olisi tärpännyt  :)

-Mulla on ollut varmaan 5 päivää kiusana kipeä afta, mutta en nyt tiedä voiko tätä oireeksi lukea  :P Aftoja mulle tulee kylläkin harvoin, ja lähtevät yleensä ihan parissa päivässä.

-Rinnat on olleet turvonneet ja arat jo kp 20 lähtien. Lämmöt on koholla, ja menkkamaista jomotusta on ollut eilen ja tänään satunnaisesti. Mutta nämä oireet on aina normaalistikin ennen kuukautisia. 

 

Mulla on kyllä meneillään joku valeraskauksien äiti, jos ei nyt ole tärpännyt. Samaan aikaa on tosi varma tunne, mutta toisaalta on todella hankala uskoa että on tärpännyt (kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt). Noh, jos nyt ei tärppää, niin sitten vaan uutta yritystä putkeen (taas). Tekis kyllä mieli käydä ostaan kasa testejä ja testailla joka aamu, kunnes tulee plussa tai täti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea symbioosi tätäkin kautta! Eli ihan oikeita oireita, eikä kuviteltuja ;)

 

Täällä olisi ens viikon tiistaina luvattu testauspäivä. Inseminaatio tehtiin viikko sitten ja nyt ois dpo 8 menossa. Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan. Ihan pientä juilintaa alaselässä ja mahalla ajoittain. Lämmötkin jopa tavallista matalammalla, jos vertaa samaan kierron ajankohtaan. Eli ihan hirveesti en oo toiveitakaan herätellyt, kun jostain syystä tällä kertaa en oo onnistunut oireitakaan herättelemään :D

 

Onkos meillä muita piinailemassa tällä hetkellä ja onko oireista tietoa?

 

Lillukka ehti väliin: tervetuloa! Oireet kuulostaa lupaavilta, tsemppiä! Kohtahan sitä pääset jo testaamaan! ;)

Edited by iiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viikonloppuna testausta, jos ei kk.t ala. Maha ollut sekaisin ja huonoa oloa reilun viikon ajan (koko päivän, ei siis vaan aamulla), mutta voi kyllä olla ihan vaan tästä ylensyönnistäkin, ja luultavasti onkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en nyt piinaile, kun odotetaan ekoja hoitoja... Tää kierto mennään ilman lääkkeitä, joten sai jättää oviksenkin tikuttamatta :) Seurailen kuitenkin muita jännäilijöitä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuun kans tänne piinailemaan. Dpo8 mahdollisesti menossa ja ainut oire, mikä herättää toiveita on pitkittynyt flunssa. Oviksen jälkeen/aikoihin alkoi ja edelleen jatkuu eikä helpotusta näköpiirissä. Kuumetta ei ole, mutta nuhaa, yskää, kurkkukipua on. Ruoka ei aamuisin maistu, mutta laitan sen flunssan piikkiin. Allerginen en tietääkseni ole millekään siitepölylle tai muulle. Flunssaa tosin on liikkeellä, mutta tottakai se herättää toiveet, että mitä jos sittenkin.. :pacifier:   :grin:

Edited by Marishe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sieltähän se täti sittenkin  eilen kurvasi paikalle  :angry: Omituista tässä kierrossa oli se, että mulla alkoi jo hyvin pieni tiputtelu keskiviikkona. Eipä se auta kuin pistää mieli vähäksi aikaa muihin juttuihin, ja kahden-kolmen viikon päästä alkaa taas jännäilemään. Tsemppiä muille kuumelijoille! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marishe: tsemppiä piinailuun! Piinailu on todella piinaavaa, sananmukaisesti. :D

 

Täällä on kans oireita, DPO 7 tänään. Mutta jotenkin kaikki on selitettävissä niin monella asialla, silti sitä miettii että mitä jos kuitenkin.... Ugh. Olisi jo pian edes DPO 12 niin voisi epätoivoisesti tiirailla onko haamua vai ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satu-Maaritille tsemppiä piinapäiviin, eipä aikaakaan niin on jo dpo 12 ja ens viikon mukavasti "rikkoo" tuo vappukin niin toivottavasti päivät menee nopiaa, sitä vappua odotellessa. =D Toivotaan superplussapuhuria!

Share this post


Link to post
Share on other sites

YK1 ja olen tulossa hulluksi.. Kierto ollut 31 päivää useamman kierron, mutta viimeisin oli vain 28. Tämä kierto alkoi 1.4.

 

Oliskohan nyt tiistaina 22 päivä alkanut nippailemaan ihan hirveästi. Sellaista nykimistä? Sitten lähes päivittäin ollut nyt siitä eteenpäin etova olo, tänään paha maku suussa ja purkkaa jauhan. Toki sekin ällöttää. Viikon olen mennyt 5,5h yöunilla/yö kun ei viitsi mennä nukkumaan ja heräänkin hyvissä ajoin. Muutamana aamuna olen herännyt, niin että olo järkyttävän kylmä. Välillä taas olo todella tukalan kuuma (esim autossa valitin että kuuma vaikka olikin vilpoinen miehen mielestä?). Rinnatkin mielestäni turvonneet parina viime päivänä. Voisiko olla? Vai olenko vaan erityisen valeraskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Toivo on yllä joo, mutta saa nähdä millainen pettymys odottaa ensi perjantaina/lauantaina :girl_crazy: . Pessimisti ei pety? Itsellä on siis vielä odottamista ennen testiä tai tätiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen joko kipeä, allergiaoireinen tai raskaana. Särkee päätä, oksettaa, tukkoinen olo. Kahtena iltana jo ollut nonstop-krapulaolo, närästänyt ha röyhtäilyttänyt kuin olisi pidempikin ilta takana. Eilen illalla oli jo ihan kuumeinen olo, mutta en mitannut.

Edited by Satu-Maarit

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt mittasin, kun tuntuu taas kuumeiselle. 37.5, ei mulla ole oikein koskaan yli 37. Kai mä sitten olen vain kipeä kuitenkin.  :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mulla on kans ollu tässä toista viikkoa köhää, kuume ei tosin oo noussu, mutta pitää toivetta yllä raskautumisesta. Muita oireita tosin ei oo ja oonkin tässä miettiny et ehkä tää on vaan jonkinlaista kevät flunssaa, sitkeää sellaista. Hajoon kohta tähän piinailuun.  :dash2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Satu-Maarit ja Marishe kaikilla meneillään joku hämäävä erikoismukamasyrittääollaflunssa!

Kun mulla on myös ollut koko ajan oikeastaan oviksesta lähtien ajoittain kurkkukipua, lämmöntunnetta ja ennen kaikkea nenä tukossa...mutta sitten kuitenkin kun katsotaan mikä ajankohta on vuodesta, niin eipä nuo kovin epätyypillisiä oireita ole...  :) Muuten mä oon ollut oireeton, no paitsi että dpo 3 pintaan oli koko päivän sellainen mystinen "tuntu" tuolla kohdun suulla, siis semmonen fiilis mikä jää vaikka papa-kokeen jälkeen, kun ollaan käyty siellä suunnilla ronklaamassa. Ei siis kipu, vaan...no, tuntu. Mutta fiilis oli kyllä niin "vaimea" että en yhtään hämmästyisi jos mulla on ollut sitä joka ikisen kierron aikana, ja nyt vaan kiinnitän siihen yllättäen huomiota :D

 

No mutta, nyt on siis dpo8 meneillään, että vielä tässä on useampi päivä aikaa kuvitella ties mitä...vaikka aika yllättävänkin rennosti tämä on tässä tähän asti mennyt. Olisin jotenkin ehkä luullut että sekoan täysin tän yk1:sen aikana ja vasta sitten seuraavilla kierroilla saisin jonkun järkevän otteen tähän. Mutta hyvä näin. Eilen laitoin parit testit tilaukseen, katsotaan sitten kuinka paljon ne alkavat tuolla kaapissa sitten polttelemaan kun saapuvat... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Niinpä näyttää olevan. :D Oon yrittäny toitottaa ittelleni, että nyt on hei kevät ja tätä on liikkeellä muutenkin. Mulla kans alko kurkkukivulla oviksen aikoihin/jälkeen ja on jatkunut yskällä ja tukkosuudella. Esim. viime yö meni yskiessä ja tuli nukuttua katkonaisesti. Mulla on todnäk meneillä dpo10-12 ja tosiaan yk1, että annan itselleni luvanki vähä hössöttää..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla kans olin oviksen jälkeen parin päivän ajan flunssainen olo. Nenä vuosi, yskitti ja kurkku oli karhea, mutta se loppu pari päivää sitte. Nyt sit ilmeisesti on närästäny kolmen päivän ajan (mulla ei koskaan aiemmin ole rehellisesti närästänyt joten vaikea sanoa onko se oikeasti sitä, mutta polttelua ylävatsalla ja ikävä täyden tunne). Ja tätä mahdollista närästysoireilua on ollut heti heräämisestä saakka, joka musta on outoa? Tänään on saanu rampata vähän väliä pissallaki ja tää ei oo normaalia mulla..
En nyt haluaisi kuvitella liikoja, joten sanokaa naiset ettei nää oireet oo raskausoireita? :) Ainiin ja nyt dpo8. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meikätyttö se vietti viime yönä laatuaikaa oksennusämpärin kanssa. Lisäksi riesana ovat olleet yliherkkä hajuaisti ja ajoittainen huimaus. Ja öö, sinapinhimo?:D

 

Tietty meneillään on vasta kp 21/28-31, että saa tässä vielä hetken kärvistellä ennen testin tekoa... Enpä kyllä oo myöskään kuullut kenenkään oksentavan näin aikaisessa vaiheessa mahdollista raskautta, eikös se yleensä ala vasta plussatestin jälkeen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ou vau, nyt kyllä kuullostaa jo erittäin lupaavalta :girl_pinkglassesf:  Mun äiti aina kertoo, että se oksensi ekan kerran tasan viikon päästä ovulaatiosta (se kuulemma tunsi ovulaation aina tarkasti, ja kaikki me lapset ollaankin tehty tarkasti ajoittamalla :) ), että ehkä :girl_in_love: ?

Tai sitten vaan persoonallinen mahatauti? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kukkutimuru: Jee, tuostahan heräs jo pieni toivonkipinä...! ^^ Epäilin kyllä itsekin jotain pöpöä, mutta toisaalta mahataudit on mulla lapsuuden jälkeen aina tulleet sieltä toisesta päästä, ja olisi kyllä ollut oksutaudiksi varsin nopea, yhden yön tauti. Mutta mistäpä noista tietää, ehkä vaan söin jotain outoa eilen...

 

Ovulaation ajankohdasta mulla ei oo harmainta aavistusta (mennään erittäin rennolla tjottailumeiningillä), niin ei voi oikein siitäkään laskeskella mitään. Pitänee kai ootella vaan niitä menkkoja.... -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Höpöttelen täällä keskenäni, mutta tänään ilmaantui uusi vitsaus - nännikipu! Ihmeellistä kirvelyä ja aristusta, etenkin suihkussa. Jännää, mulla kun ei oikeastaan koskaan tissit kipuile, menkkoja ennen saattavat vähän turvota, mutta siihen se jää.

 

Närästystä on ollut myös kovasti eilisillasta saakka. Koita tässä nyt olla sitte ajattelematta mahdollista raskautta, ku ihan uusia oireita löytyy joka päivä... :D

Hei kertokaa nyt väliin joku muukin jotain, ettei mee ihan yksinpuheuks ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä kierrossa mahdollisuudet ja toiveet raskaudesta ovat minimaaliset, mutta silti on oireita :D vaikka mennään vasta dpo5! On valkovuotoa ja rinnat saattaa ehkä olla hieman kipeät :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kukkutimuru: Kiitos kysymästä, ei oikein mitään uutta. Oksentelu jäi tosiaan siihen yhteen kertaan, muut oireet jatkuu ja uusiakin tuntuu löytyvän, vaan saattaapi hyvinki olla vauvakuumeisen kuvitelmia.. :) Kp 24 menossa - hitto ku ärsyttää etten tiedä dpo:ita, ois niin kiva tietää missä vaiheessa kiertoa mennään. Tilasinpa kuitenki kasan raskaustestejä tänään netistä, "varmuuden vuoksi". Testailu alkanee siis pian, meni syteen tai saveen! :D

Ja hei, onnittelut plussasta! :girl_pinkglassesf:  (Oli pakko vaklata vähän, heh)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now