Lilly

Toiveet, jotka herättävät oireet, vol. 4

1011 posts in this topic

En muuten tiennyt tuosta Buranan ja oviksen yhdistelmäongelmasta, kiitos tiedosta! Ei olla ehkä vielä niin pahassa ay-meiningissä, että tällaiseen tietoon olisi törmännyt :)

 

Nyt ei tunnu kyllä mitään missään, ihan kuin eilen ei kipeä olisi ollutkaan. Ensi viikonloppuna pikkujoulut, että kaipa sitä uskaltaa holillisesti juhlia. Edelleen kyllä hämmentää ne viimeisimmät menkat, kun olivat niin onnettomat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miruz88 Tuplaovulaatiossa muistaakseni vrk:n sisään pitää irrota sen toisen munasolun, koska munasolun irtoamisesta seuraava keltarauhanen estää muiden munarakkuloiden kypsymisen. Oletko lopettanut vastikään hormonaalisen ehkäisyn? Jos olet, niin oudot vuodot ja kaikenlaiset oireet menisivät sen piikkiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hormonaalinen ehkäsy ollut viimeksi joskus viis vuotta sitten melkeenpä, kuparikierukka ollut sen jälkeen ja se poistettiin pari kk sitten.

Täytyy nyt ootella ja kahtella... Eiköhän se tästä selviä viikon sisään :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

( . ) Alavattaa juilii, palelee ja nyt on tissitkin kipeet. Siis ihan normaalit oireet oon kehitelly :-) Ja tätiä odotellessa loppuviikkoon... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henn@, samanlaisia tuntemuksia täällä, mitä nämä nyt sit enteilee, saa nähdä :)

 

Mitäs muut? Aika monilla taitaa olla alkukierto eikä vielä oireita kehitelty :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lämmöt tipahtivat hieman, mutta toiveet aina vaan yrittävät nostaa päätää, ei auta vaikka järki sanoo että tätiä odotellaan kylään. :D Negankin testasin dpo 11.

 

Nyt siis dpo 15 ja omituisen runsasta valkovuotoa, ei tosiaankaan ole ollut tässä kierrossa mitään tälläistä, ja huimaillut on aamusta asti. Kahvi maistuu ihan omituiselta?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en enää edes tiedä mikä päivä on :D dpo 20 ja kp34 jos nyt nää tiputtelut ym ei oo ollu menkat, ja jos on niin sit on kp5. Mutta ihan sekasin oon nyt kierrostani kun torstain ja perjantain jälkeen ei oo menkoista merkkiäkään ollu, to ja pe oli vielä niin oudot kans muutenkin että huh huh..

Tissitkään ei oo palautunu tai pehmentyny mihinkään oikeestaan :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täti ilmoitteli päivällä tulostaan viiruilla vessareissun yhteydessä ;) tänään KP 24 ja oletetusta oviksesta 10 päivää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henn@, voisiko olla kiinnittymisvuotoa? Täälläkin on kyllä sellaiset fiilikset että menkat on alkamassa. Ja aika samoissa päivissähän me mennään (paitsi että mun kierto on vissiin lyhyempi).

 

Ja Miruzilla on mystinen tilanne! Oletko testannut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei mun oireet sitten ihan luulotautisia olleetkaan, testasin tänään haalean plussan/haamun :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitti :)

Souls, täällä kaikki kuvitellut ja todelliset oireet pidemmän kaavan kautta. ;)

Päällimmäisenä menkkajomottelu ja tunne että alkaa just vaikkei alakaan, pelkkää valkovuotoa... Edellispäivinä poskien kuumottelu ja etenkin huimaus oleellisimmat ja varmaan todellisimmat oireet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Lilly!

 

En mää usko että olis mitään kiinnittymis vuotoja... mulla on usko menny että raskautuisin :( Ollaan kuiteskin sen verran kauan kolmosta tehty siinä onnistumatta. Kova vauva kuume mulla kuiteskin on siitä huolimatta ja kiva päästä jossain toiveitaan vielä elättämään, kun isäntäkin on jo toivonsa menettänyt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on ihan sellainen olo, että mun rinnat on jotenkin muuttuneet. Ne ei ole arat, mutta jotenkin turvonneen oloiset. Ainakin lenkillä ne jotenkin tuntuvat "isommilta", samoin töissä tuntuu siltä, kuin olisi kunnon push-upit työpaidan alla. Oletettujen menkkojen jälkeen oletettu ovis oli ajallaan, mutta tässä on nyt puolitoista kiertoa ollut jatkuvaa nipistelyä ja supistelua alavatsassa, pääosin oikealla puolella. Nyt on alkanut huolestuttaa, että aina niin sopuisa kierto olemattomine oireineen alkaa muuttua hirviömäiseksi, vaikka pilleritkin on jätetty pois jo maaliskuussa.

 

Mistä tuo jatkuva nippailu voisi johtua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea plussasta :)

 

Souls, testasin lauantaiana päivällä ja nega oli, mutta seuraavan testin meinasin tehä vkl aamuvirtsasta.. Nyt ei ole nimittäin mitään menkkojen alkamisen merkkejäkään enää ja tissit yhä kovat ja välillä nipistää tosi kovasti. Kokoajan on nälkä melkeenpä ja silti kokoajan yököttää kaikki.. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thinsulatella ja Miruzilla lupaavan kuuloisia oireita! Peukut pystyssä! Mullakin on rinnat arat, mutta ne ovat sellaiset aina välillä eikä se yleensä tarkoita muuta kuin megamenkkoja :( Mutta eihän sitä tiedä, jäädään jännäilemään :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päivitellääs tännekin vähän omaa napaa kun yleensä tulee vaan tuonne kuumeiluklubiin päiviteltyä... Kp29/28-29 meneillään ja dbo ehkä 14 (en oo tikuttanut). Ensi yönä viimeistään siis pitäisi tädin tulla jos on kiertoon uskominen. Mitään erityisiä THE oireita ei ole ollut. Parina päivänä iltaa kohden lisääntyvää kuvotusta, mutta toisaalta - mahatautiakin on liikenteessä. Maha tuntuu vähän siltä, että täti voisi hyvinkin olla tuloillaan. Yhden tyylipuhtaan hoppunegan testailin sunnuntaina ja digin teen perjantaina jos nyt käy niin, ettei ole punaista näkyvissä...

 

Tsemppiä muille jännäilijöille!

Edited by Metsäprinsessa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huoh, täällä ihan menkkafiilikset, sais nyt alkaa niin saa taas uutta matoa koukkuun. Ovulaatiosta on oletettavasti se n. 12 päivää, joten saahan tässä vielä hieman odotella. Mitään oireilua ei ole, muuta kuin menkkatuntemukset, ja tissikivut. Mut nekin voi tarkoittaa mitä vaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

( . ) Mulla on ollu normeelista poikkeavaa huonoa oloa muutamana iltana ja tänään luokkakaverin tupakka hais niin pahalle et siitäkin tuli huoo olo... tänäänkin tuli vessassa 'viirut' mut vielä ei tunnu yhtään siltä et menkat olis alkamassa. Kamalan väsynyt oon ollu ja kylmä on kokoajan. Toiveet normaalia korkeammalla ja taas tulee viikon lopulla itku kun täti kurvaa kylää :( Lämmöt vielä koholla ja tissitkin vähän kipeet tai sellaset ei normaalit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oiii, henn@lla on lupaavan kuuloisia oireita! Mikä kiertopäivä sulla on? Oletko ajatellut testailla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 26/28

Ja tänään ko viilasin kynsiä... se haisi kans tosi ällölle... Hassusti tekee mieli hiilihapollisia juomia.

JOS mä nyt olisin raskaana se olisi kyllä suuren suuri ja kovasti odotettu ylläty  :girl_in_love:

Nii ja testailen sitte jos tätiä ei vielä maanantaina oo tullu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lupaavia oireita monilla :)

 

Täällä menkat lopuillaan, oli kyllä taas niin outo vuoto kuin olla ja voi. 3 päivää kuin eula, sitten vähenee pariksi päiväksi ja sitten taas pari päivää vuodetaan kunnolla. Huh. Ehkä noi gelee royalet vaikuttaa? KP 9, ens viikolla alkaa oviksen tikuttelu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maisamou, no johan sulla on ollut pitkät menkat! Mulla kun yleensä on se 3-4 päivää ja sekin sellaista että mini-tamponeilla pärjää niin tuntuu oudolta kuvitella noin reippaita menkkoja.

 

Itsellä ei juurikaan raportoitavaa, dpo 5 tänään ja tän kierron osalta ei ole toiveet kovin korkealla. Silti huomaan että toiveet yrittää herätä kun dpo:t lisääntyy... No mutta kummepia oireita ei ole edes ollut, vähän tukkoisuutta ja valkkaria ja siinä se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now