Lilly

Toiveet, jotka herättävät oireet, vol. 4

1011 posts in this topic

Maisamou, vähän sillä ajatuksella just että miten ne tuntemukset menee yksiin todellisuuden kanssa :) Haluissa mä en huomaa mitään muutosta kierron mukana, koko ajan tekis mieli :D paitsi ihan nämä pahimmat menkkakipupäivät...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maisamou ja Souls, tallettelee vaan tarpeeksi pitkän ajan niin kait joku kerta oviksen kohdalle sattuu ;)

 

Mulla ollu viikonlopun aika kakka fiilis. Itkettäny on kovasti ja surullinen olo kun kaikki ympärillä saa vauvoja. En mä sillä, ihanaa kun joku saa, saan sitten niitä lullutella, MUTTA miekii haluisin oman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henn@, joo, kyllä ainakin täällä on ihan joka kierrossa harrastettu seksiä käytännössä läpi kierron niin usein, että pitäisi riittää enkä siitä syystä ole ajatellutkaan ovista testata. Lähinnä haluan varmistaa että ihan oikeasti ovuloin (tiedän kyllä että plussa ovistestiin ei välttämättä tarkoita että oikeasti ovuloi) ja että luteaalivaihe ei jää hirveän lyhyeksi :)

 

muoks. Ja tsemppiä tunteisiin, eiköhän niitä itse kullekin tuu tässä alkukierrossa, että miks noi muut ja miksi en minä.

Edited by Souls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa'a.. ois kiva kyllä tietää miten mun olot on tämmöset ja menkat oli niin niukat sun muuta kaikkee raskauteen viittaavaa ois mutta testi näytää kyllä yhä negaa :( No seuraavaan yrityskertaan sit vaa kai.. Sopivasti onkin jo taas ovulaatio käsillä tässä kun on mennyt eka pari viikkoa kierrosta siihen että on ollu melko varma siitä että ois raskaana :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun auringontarkka kiertoni on sekaisin. Normikierto on 28pv, nyt on menossa jo kierron 35. pv. Tein testin, joka oli nega. Olen vähän vihreä näissä, miten nopeasti testi näyttää plussaa jos plussa olisi tulossa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täti käväisi viikonlopun kylässä ja lähti taas matkoihinsa. Harvinaisen lyhyt oli vierailu ja vuotoakin aika niukasti normaaliin verrattuna. Ainut normi vuotopäivä oli perjantai. Nyt sitte vaan ovista odottelemaan.  ^_^ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä odotellaan vuotoa. 3 päivä terojen lopetuksen jälkeen ja yleensä tässä ne sitten alkaa.. Innolla odotan uutta kiertoa kun saan sitten ne clomit apuun ja niiden kanssa pääsee kunnolla yritykseen! Toiveet korkeella ja toivottavasti kuukauden kuluttua myös oireita ilmaantuisi ja toisi odotetun lopputuloksen!  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä kp 13 ja ovistesti antoi jo eilen aika vahvan viivan, ei tosin ihan tasavahva kontrolliviivan kanssa. Outoa, koska pari aikasempaa kiertoa ollut vasta kp 16-17.  Olisko gelee royaleilla vaikutusta? Ainakin talletuksia on tehty, jopa aamusta  :jere:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liityn oudot menkat -kerhoon. Mulla on normaalisti runsaat 7 vrk kestävät menkat. Nyt on kp 3 ja tänään ei ole tullut vuotoa ollenkaan. Kahtena edeltävänä päivänä juuri ja juuri siteeseen vähän jotain. Lisäksi rintojen arkuus jatkuu vaan. En jaksa uskoa että olisinkin raskaana. Voi elämä jos vehnis ja greippimehu onkin nyt sekoittaneet jotenkin kiertoa?

Edited by Souls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällähän on paljon uusia nimimerkkejä, enkä näköjään oo tässä vol 4:ssa vielä mukana ollutkaan :ph34r:  Tervetuloa kaikille uusille ja tsemppiä kaikille oireilijoille tasapuolisesti!

 

Täällä mennään vasta dpo 2, eikä siis mitään oireita luonnollisestikaan vielä ole ja pöhkö kun olen, niin ihan ootan, milloin alkaa erilaiset oireet ja pääsee kunnolla jännäilemään :grin:

 

Satu-Maarit: plussan näkyminen testeissä on hyvin yksilöllistä. Kaikki riippuu siitä, milloin ovis on ollut ja milloin alkio on kiinnittynyt(jos on kiinnittynyt). Yleensä neuvotaan tekemään testi aikaisintaan oletettuna menkkojen alkamispäivänä ja useimmiten tuolloin jo jotain näkyykin, jos plussa on tulossa ja ovis on ollut oletettuna päivänä. Hcg:n erittyminen ja arvon nouseminen on kuitenkin yksilöllistä, että joillain plussa näkyy testissä vasta myöhemmin. Ja toki on mahdollista, että ovis on syystä tai toisesta tullut myöhemmin kuin yleensä, joten kiertokin olisi ollut pidempi, eikä plussa siksi vielä testissä näy. Jos menkkoja ei kuulu, kannattaa testata vielä uudelleen! Tsemppiä!

 

Toivottavasti Markkella alkaisi pian vuoto(jos siis ei tärppimahdollisuutta tässä kierrossa ole ;)  ) ja pääset pian kokeilemaan clomeja ja niillä tulisi toivottu tulos!

 

Noihin outoihin menkkoihin yleisesti kommentoin, että samallakin ihmisellä voi menkkojen kesto ja vuodon runsaus ja laatu vaihdella hyvinkin paljon, merkitsemättä mitään epänormaalia. Itsekin huomasin, että kun yritys alkoi, menkat alkoivat yhtäkkiä tuntua paljon oudommilta kuin yleensä. Miun tapauksessa varmasti johtu siitä, että kävin tarkkailemaan kroppaani ja itseäni paljon tarkemmin kuin aikaisemmin :grin:  Tosin ainahan on olemassa myös se mahdollisuus, että menkat onkin olleet valemenkat ja raskaus on kuitenkin alkanut ;)

Edited by iiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiki, todennäköisesti on joo vaan sattumaa, että tällä kertaa menkat ovat poikkeuksellisen niukat. En vaan tiedä onko sekään hyvä juttu, ei kai sinne limakalvolle voisi mitään kiinnittyä jos se on näin ohut? Valemenkkoihin en usko. Harmittaa jotenkin kun oli niin selkeät limat ja ovulaatio-oireet ja nyt mietin sitten että jäikö homma tässä kierrossa kiinni siitä että limakalvo oli liian ohut. Tuntuu siltä että aina kun saa yhden asian kuntoon, niin jokin toinen ei toimi. Turhauttavaa! Tai siis mietin että voiko greippimehu tai vehnis jotenkin vaikuttaa tuohon menkkojen niukkuuteen... Ei kai se auta kuin kokeilla seuraavassa kierrossa että minkälaiset menkat silloin tulee (jos tulee :))

 

Muoks. Monta kertaa on ehtinyt myös toivoa että koulussa ois opetettu näitä juttuja tarkemmin, eikä aina vaan sitä turvaseksivalistusta ;):D

Edited by Souls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos iiki neuvoistasi! :) EI näy eikä kuulu edelleenkään. Ostin nyt Clearblue-testin, täältä luin että niiden pitäisi olla tarkkoja... Ei varmaan kannattaisi vielä uudelleen testata, mutta olen kovin malttamaton ja taidan huomenna kokeilla mitä se näyttää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satu-Maarit, mitä clearblue näytti? 

 

Täällä testattu eilen vahva ovisplussa, joten menossa dpo 0. MUTTA niin alkoi myös kirkas verenvuoto, taas kerran joten tuskinpa siellä mikään pystyy kiinnittymään  :girl_to_take_umbrage2: Terolutit aloitan torstaina, siihen se vuoto loppuu mutta varmaan siinä vaiheessa taas myöhästä. Mistähän tää oikeen johtuu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maisamou, jos on ovisverenvuotoa, niin se on kai ihan normaalia? Vai onko sulla ollut pitempään kestävää vuotoa? En nyt valitettavasti muista jos oot kirjoittanut asiasta aiemmin :(

 

Muoks. Ja jos kiinnittyminen tapahtuu vasta 5-7 vrk oviksesta niin eihän tää verenvuoto siihen vaikuta... Vai tarkoitatko ettei kohdun limakalvo ole tarpeeksi paksu?

Edited by Souls

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, mulla on ollut noita vuotohäiriöitä, että oviksesta asti vuotanut menkkoihin asti. Noi Terolutit auttaa lopettaa vuodon. Gynis sanoi, että vuoto saattaa vaikeuttaa raskaaksi tulemista, kun siellä ei ole kiinnittymispintaa (?) tai jotain. Olen käsittänyt, että kirkas verinen vuoto oviksen aikaan ei olis hyvä juttu, mutta monilla saattaa vähän oviksen aikaan tiputella. Tiedä siitä sitten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvää yötä vaa kaikille :D

 

Täällä valvotaan huonon olon takia :( kuvotukset ja palelut siis jatkuvat vaikka menkat oli ja meni...

Edited by Henn@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi kun sitä osaakin ihminen olla onnellinen menkoista! Eli eilen alkoi vuoto ja huomenna pitäisi sitten jo ottaa ensimmäinen clomi, ja tästä tää sitten lähtee! Toiveet korkialla ja toivotaan et vihdoin saadaan meille se pysyvä 9 kuukautta kestävä raskaus!!! =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peukkuja Markke!

Mikäs Souls tilanne?

 

Ittellä taas huonoa ja flunssaista oloa. Reissuun oltas lähössä sunnuntaina joten toivon ettei flunssa yllätä :(

 

Ja lisäyksenä vielä että lämmöt on normaalia korkiammalla... flunssaa... :(

Edited by Henn@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kysymästä Henn@, mutta eipä täällä ihmeitä. Nää oudon niukat menkat on loppumaisillaan ja uuteen kiertoon vaan. Kävin luovuttamassa verta, joten asennoidun tähän kiertoon nyt vähän silleen että kroppa saattaa olla sekaisin joten ei erityisiä toiveita. Vuoden alusta sitten taas uudella innolla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on menossa kp 23/? (n. 30-35), ja mä kans oon tuntosarvet aivan liian herkkänä kaikenlaisten oireiden suhteen. Mahassa muljahtelee ja vihloo, mutta se ei varmaan johdu siitä mistä mä toivoisin sen johtuvan, vaan siitä että oon syöny ihan järkyttäviä määriä viime päivinä... :grin:  ja tän valtavan ruokahalunkin vois tulkita jonkinlaisena raskausoireena, hehheh  :rolleyes:  Mut jäitä hattuun, oishan se ihanaa jos ekasta yrityskierrosta nappais, mut varmaan myös hyvin epätodennäköistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maisamou, negaa näytti. :) Tässä tapauksessa pitää sanoa että onneksi, olen juuri vaihtanut työpaikkaa... Muuten plussa olisi kyllä tervetullut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now