eltsu81

Millä raskausviikoilla olette kuulleet dopplerilla sikiön sydänäänet ekan kerran (kotona)?

Millä raskausviikoilla olette kuulleet dopplerilla sikiön sydänäänet ekan kerran?   93 members have voted

  1. 1. Millä raskausviikoilla olette kuulleet dopplerilla sikiön sydänäänet ekan kerran (kotona)?

    • Rv 7+
      4
    • Rv 8+
      14
    • Rv 9+
      32
    • Rv 10+
      26
    • Rv 11+
      7
    • Rv 12+
      4
    • Rv 13+ tai myöhemmin
      6

Please sign in or register to vote in this poll.

50 posts in this topic

Doppler saapui rv 11+1 ja hyvin kuului. Sydänäänet oli kuunneltu neuvolassa samana päivänä ensimmäisen kerran, joten epävarma ensikertalainenkin tiesi heti varmuudella mitä hakea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8+6 tais olla 3 sekunnin ajan nyt rv11 kuuluu selkeästi eikä tarvitse edes sykettä "jahdata" 

Share this post


Link to post
Share on other sites

9+6, mutta etsimiseen meni tovi, piti painaa doppleria niin lujaa! Tämän jälkeen menikin hetki, että löytyivät uudestaan. Nyt rv 13 menossa ja äänet löytyivät eilen naurettavan helposti - laskin vain dopplerin mahaan ja sieltä ne äänet kuuluivat heti :)  :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ostettiin doppler (Angelsounds) "vasta" rv 9+0. Saatiin silloin äänet kuulumaan, en sitten tiedä olisko kuuluneet jo aikaisemmin jos olisi vaan doppler ollut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihanaa päästä tähän vastaamaan viimein!

9+0 sain kuulumaan pienen pätkän sykkeestä. Seuraavana päivänä kuului jo hieman pidemmälti - ja tänään 9+2 myös - joten nyt olen varma että siellä joku on.  :lipsrsealed:

 

Toiveikkaana aloitin kuuntelun yrittämisen jo 7+5, kun tässäkin ketjussa joku oli niin aikaisin saanut kuulumaan. Oli aika turhauttavaa pelkkää kohinaa kuunnella, mutta onneksi odotus palkittiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8+2 viikolla taisi olla eka kerta, kun löytyi sellaisella halvimmalla Angelsounds dopplerilla. Koitin sillä monta päivää ja itku kurkussa mietin että vauva on varmaan kuollut (vaikka tiesin ettei ne todellakaan vielä välttämättä kuulu :D ), mutta sitten laitoin dopplerin kaiuttimeen kiinni kun olin koittanut kuulokkeilla aikaisemmin ja äkkiä löytyi pieni jumpsutus.  :wub:

Edited by Nyytikki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä tokalla kierroksella kuulin ekan kerran 9+3. :wub: Alotin kuuntelun jo 8+ ja tiesin että kyllä ne jossain vaiheessa kuuluu.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

8+3 kuului ekan kerran nyt kolmannesta. Luulin tosin olevani jo 9+4, mutta ultrassa selvisi sikiön olevan pienempi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen tulossa ja Angelsoundsin halvin doppleri käytössä, jo viikon verran on kuulunut "taustalla" niin, että en laskenut sitä varsinaiseksi sykkeeksi. Mutta sunnuntaina rv 10+1 kytkettiin laite kaiuttimiin (kiitos vinkistä Nyytikki!) ja kuului selvä jumpsutus. Tänään (viikot 10+3) kokeilin kuulokkeilla ja sieltähän se syke löytyikin hienosti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostin kotidoppleri siinä vk 10 alussa ja sai etsiä hetken mutta löytyihän ne   :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään 13+3 ja kokeilin ekaa kertaa doppleria. Itku meinasi päästä kun puolisen tuntia ähersin, mutta loppujen lopuksi luulen ainakin saaneeni kuultua jotkut muut kuin omat sydänääneni. Piti vaan pitää anturia todella alhaalla, ja lisäksi vaihtaa Angelsoundsin karvalakkimallin kuulokkeet parempiin omiin, ja rupesi tulla tulosta. Oikean paikan löydyttyäkään en onnistunut noilla dopplerin omilla kuulokkeilla kuulemaan mitään järkevää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parina päivänä oon yrittänyt etsiä,mutta ilm liian alhaalta,koska mielestäni löysin tänään noin 3 cm karvarajan yläpuolelta hiukan oikealta hennon nopeen jumpsutuksen taustakohinan keskeltä.Mulla oli Angelsoundsissa kiinni tietokoneen kaiuttimet. 9+4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen 11+0 selkeä syke täysin samasta kohdasta kun puolitoista viikkoa sitten.Tässä välissä en ole yrittänyt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään kuului ekan kerran (aiemminkin olen kokeillut). Eli 8+4. Vahvempana kuului virtausäänet, mutta taustalla nopea ja tasainen jumpsutus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26.8.2016 at 7:03 PM, Sanghi said:

Tällä tokalla kierroksella kuulin ekan kerran 9+3. :wub: Alotin kuuntelun jo 8+ ja tiesin että kyllä ne jossain vaiheessa kuuluu.. :D

Nyt kolmannella kierroksella kuului tänään, eli 8+2. :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koitin ensimmäisen kerran 8+1 viikolla, mutta äsken, eli 9+2 viikolla sain vahvat äänet kuulumaan ihan häpyluun yläpuolelta! :wub: Vatsalla ei juurikaan rasvaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8+3 ei vielä kuulunut, mutta kun kokeilin seuraavan kerran 9+2, niin sain sykkeen kuuluviin. Tai olisi varmaan kuulunut jo 9+1 mutta vuorokausi vaihtui juuri siinä kohtaa kun kuuntelin :) Ääni oli vielä tosi hiljainen, mutta tiheydestä tunnisti vauvan sykkeeksi. Mulla on Angelsounds-doppleri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now