Sign in to follow this  
Followers 0
a_paradise_79

Nosh Organics

7 posts in this topic

En löytänyt keskustelua Noshin vaatteista. Eli siis ekologisia kotimaisia vaatteita, joita myydään netissä ja kotikutsuilla. Itse meinaan pitää kutsut keväällä, naisille tulossa mallisto myös huhtikuussa. Kevät-kesä -mallisto löytyy netistä: http://noshorganics.kuvat.fi/kuvat/Nosh+Kotimyynti+Kev%C3%A4t-Kes%C3%A4+2014/

Share this post


Link to post
Share on other sites

minulla on muutama yhdelle pojalle. :) Vaatteet on kestänyt tosi hyvin vaikka on 1,5v käyttänyt niitä. Kangas ei ole muuttunut eikä kuvat venynyt tai mennyt pilalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kokemusta yhdestä bodysta :D Tosi hyvälaatuinen oli, sen perusteella ostaisin mielelläni lisää. Mullekin tämä oli uusi merkki, tuo body oli lahjaksi saatu. Plussaa kaksista neppareista, jotka pidensivät haaroväliä joten käyttöaika oli hieman pidempi kuin muuten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen ihan hurahtanut nyt Noshin vaatteisiin ja syksylle varasin kutsutkin. Kivat kuosit ja laatu on ollut hyvää. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä yksi body ja sitä on käytetty tosi kauan. Pääntie on järkevä ja helppo pukea, kahdet nepparit ja käännettävät hihansuut pidensivät käyttöä, isot plussat tästä. Ekan kerran tätä bodyä käytettiin joskus 62cm kokoisena ja voisin uskoa että menisi vieläkin, viime mittauksessa 1kk sitten oli pituutta 75cm, hoikka lapsi kyseessä. Vaatteeseen merkitty koko 62-68cm muistaakseni. Eli todella pitkäikäinen ainakin meidän käytöllä, kun ei ole ihan niin nuukaa jos alkuun on vähän väljä ja lopussa vartalonmukainen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on Noshin vaatteita sekä itselle että lapselle. Oon tykännyt paljon ja syksyksi uuden naisten malliston ilmestymisen jälkeiselle ajalle on kutstu varattuna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0