mesi

Anonyymit testipakkomielteiset, vol. 2

429 posts in this topic

En muista yhtää. Luotettavia kyllä :) jos tilaa aamupäivästä ni testit jo seuraavan päivän ovella. Niit saa eri herkkyyksinäkii. Ei anna turhii selvii viivanpaikkoja. Ja on herkkiä. Miullakii näytti yhen kemiallisen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei.. mullei niistäkään parin vuoden takaa hyväää sanottavaa. Näyttääkö vielä turhia viivanpaikkoja? Voisihan niitäkin kokeilla uuelleen, mikäli tarvetta,hyvä tietää että on myös vauvala edullinen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jos sielt tulee viivanpaikka ni se on aika helposti luettava. Ei jää yhtää väriä siihen vaa näkyy just semmosena ns läpinäkyvänä varjona mitä ei voi sekottaa plussaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taas on kierto lopuillaan ja ostettu ensi kiertoa varten kasa ovulaatiotestejä. :D Samalla tuli tilattua muutama raskaustesti tähän kiertoon.. milloinkohan kannattaisi tehdä? :D Maanantaina pitäisi menkkojen alkaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla pilvilinna sama tilanne.sunnuntaina tai maanantaina pitäis alkaa.tänään itellä dpo9 ja huomenna ekan kerran ajattelin onnea koittaa...tosin mun tapauksessa vaikka haamun jo saisi se ei välttämättä merkkaa mitään.5 peräkkäisessä kierrossa on hedelmöittynyt mutta ei pysynyt kiinni.nyt tokaa kiertoa käytössä asetyylisalisyylihappo parantamassa verenkiertoa.ainakin limakalvoihin oli vaikuttanut tässä kierrossa positiivisesti.aikasemmin oli noin 8mm oviksen aikaan ja tässä kierrossa oli 11mm. Kuin pitkä kierto sulla on ja mitkä dpot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mammamutti, tuliko positiivista tulosta? :) Mulla kierto 30 päivää, mutta vielä ei ole menkat alkaneet. Ei myöskään ole ollut oireita raskautumiseen viitaten, joten en tiedä uskallanko vielä testata vai odottelenko vielä hetken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli nuorimmainen kanssa totaalisen oireeton raskaus puoleenväliin asti.ei turvonnut rinnat tai aristanut,ei väsyä tai muutakaan.menkatkin tuli joka kk 5 kuukautta.jolloin sitten sainkin tietää raskaudesta.

 

 

 

Ihan tyyli puhdas negatiivinen oli ja yk7 menossa...mutta toisaalta oli mukava saada se negatiivinen tuloskin kun aloin epäilee että mulla on koko ajan hcg koholla ja siksi saan kaikkiin mahdollisiin testeihin plussaa.no nyt oli lepo kierto selkeästi kohdulla.Jos vaikka tästä kierrosta saisi sen pysyvän plussan.isäntä oli lukenut että pitää lantio nostaa ylemmäs ja jalat koholle ainakin puoleksi tunniksi jotta siittiöt saa paremman mahiksen...repesin ihan totaalisesti että pitääkö siinä vielä rupee säätää jotain tyynyjä ja kellosta katsoa aikaa.onhan se söpöä että toinen tosissaan on mukana yrityksessä mutta jossain vaiheessa menee kyllä yli.

Edited by Mammamutti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoittelut negasta Mammamutti <3

 

Itse päätin, että testaan maananaina, jos menkat eivät siihen mennessä ala. Vielä ei ole näkynyt mitään oireita menkoista tai raskaudesta. Ainoa oire mikä on niin on runsas valkovuoto. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei vaan kaikki! Pakko ilmoittautua. Mun addiktio on lähtemäsä ihan käsistä. Teen ekat raskaustestit jo oviksen aikoihin ( jos vaikka olisinkin raskaana, liittyy siihen kun syksyllä sain oikeastikin plussan 2 viikkoa kuukautisista). Nyt sitten testattu dpo4 ja 8. Eihän tässä ole mitään järkeä...

Edited by Kipinä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi kipinä <3 kyllähän sitä pitäisi edes hetki malttaa, niin että aikasintaan alkion kiinnittymisestä alkaen kannattaisi vasta testailla, kun aiemmin ei näy testissä kuitenkaan.

 

Myönnän silti että aina yhtä jännää tehdä testi,vaikkakin itse jo tuloksen tietäisikin, mutta vakuuteltua itsensä saa kuitenkin että mitä jos nyt testaisi :D ihmisen mieli on välillä niiiiiin petollinen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo ei pitäisi näkyä mitään.mutta omalla kohdalla ja googlailun jälkeen myös monella muulla näkyy dpo1-2 raskaustestissä haamu.eli reagoi ovulaatioon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piti testi tehdä lauantaina vasta... :rolleyes: Mutta kun noita halpis one stepejä on tuossa, niin... Negaahan se näyttää, tänään dpo 9-10 (suunnilleen). Kyllähän sitä jopa tuosta kovalla halulla tahtoisi silmät nähdä edes hailakan, mutta sitten silmät ja järki yhtyy niin negahan se.

Jos nyt malttaisi sinne perjantaihin tai lauantaihin odottaa vaan ihan rauhassa :girl_sigh:

 

14078842.t.jpg

Edited by nasunen

Share this post


Link to post
Share on other sites

En sit tiedä onko mun silmissä vikaa,mut tossa näkyy ainakin viivanpaikka...mä en ole saanut saman näiköisiltä vaikuttaviin Tikkuihin viivanpaikkaa ees näkyviin,mutta kemiallisissa kyllä antoivat pinkkiä tupla viivaa.tsemppiä että olis kuitenkin enteilevä plussa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mammamutti, en ookkaan sit ihan sokea :D Vaikka ajattelin kyllä että näen kun niin toivon näkeväni sen viivan.
Olen lähdössä kauppaan ja ostan Pregcheckin jos löydän. Se lienee luotettavampi ... (?)

Silti miksi oi miksi testaan näin ajoissa :D Pelkään että pettyä joutuu :(

Edited by nasunen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasunen, mie sain ihan samanlaisen testituloksen tänä aamuna. Nyt dpo9.. toivotaan vahvistumisia molemmille!! :)

 

Niin ja hei vaan kaikille. Tunnustan olevani anonyymi testipakkomielteinen. Tässä kierrossa testailin jo dpo4 (!) ja dpo7, ja tänään tosiaan esihaamujen esiesiäitiä oli pc:ssä näkyvissä aamupissasta. Miten niin malttamaton?? Viime yönä tein unessa neljä selvää plussatestiä ja muutenkin olen varma raskaudesta. Katotaan vaan kuin korkeelta pudotaan loppuviikosta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alyssa, toivotaan että alkaa viiva vahvistumaan :)

Täytyy sanoa että olen ylpeä itsestäni kun olen malttanut olla jopa kaksi päivää tekemättä testejä :D Tiistaina olisi tarkoitus tehdä, ellei tule täti kylään :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvähyvä! Mie tein just taas testin ja puhdas nega :/ Epätoivo iski heti ettei oo tärpännyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sitten, kun testailu tulee ajankohtaiseksi, toivon, ettei musta tule ihan näin pakkomielteistä. Vaikka pahoin pelkään... Joku asia, kun on todella tärkeä, niin siihen sitten suhtautuu vähän liiankin intohimoisesti. Mutta mielenkiinnolla olen nyt seurannut tätä ketjua :D

 

Kysymys: kuinka paljon olette käyttäneet rahaa testeihin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysymys: kuinka paljon olette käyttäneet rahaa testeihin?

 

Mulla on mennyt joku parikymppiä tässä kierrossa testeihin :D Ja tämä vasta eka kierto :D Mutta koitin luvata itselleni että jatkossa rauhoitun ja testailen vasta jos vahva olo että voisin olla raskaana, tai kun kuukautiset myöhässä. Katsotaan miten sitten käytännössä toteutuu :P Tai pakko se on oman mielenterveyden takia pistää käytäntöön, ei jaksa joka kuukausi ihmetellä tikkuja ja lopultahan siitä vaan turha stressi nousee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miulla menny puolenvuoden aikana ehkä n.40e testeihin :D nasunen mitäs testi näyttää? :) täällä tulee tummaa viivanpaikkaa testiin / haamua en osaa yhtää sanoo kumpi on :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auttakaa testihullut paniikissa olevaa kuumeilijaa. Raskaustestejä tehnyt elämäni aikana hurjasti. Nyt oireeton kierto ja dpo11 tehdyt raskaustestit antoi elämäni ensimmäiset haamut(?). Onhan ne haamuja??? Viivat tuli testiajan sisällä. Apua!

http://aijaa.com/ffXBgs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now