mesi

Anonyymit testipakkomielteiset, vol. 2

429 posts in this topic

Minä oon linjoilla! =D

 

Mitäs ne ovistestin viivat loppukierrosta merkitsikään? Mä en oo koskaan vielä niihin sortunut muuhun kuin oikeaan ovistikuttelu aikaan, mutta voi olla vielä mullakin vielä se päivä edessä kun pissin kaikkiin mahdollisiin tikkuihin. :D

 

Mä kyl Iiki niin toivoisin sulle joulupalloa!!

 

Täällä tänään todnäk dpo 0 ja mietin että antaisin itselleni luvan testailla dpo 11 eli pe 11.4. Mullahan luteaalivaihe on 11-12 päivää eli mikäli uuteen kiertoon joudutaan niin sen pitäisi alkaa la 12.4. tai su 13.4.

 

Mähän oon siis välillä testaillut jo dpo 7 lähtien, että toi dpo 11 olis jo ihan saavutus mulle. =D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos mesi :)  ovistestihän saattaa näyttää raskauden, mutta silloin pitää olla tosi vahva testiviiva, en usko, että muuten tarkottaa mitään, pitipähän vaan testata :girl_haha:  Saatoin tehä tuon ovistestin ihan vaan siks, että halusin nähän miltä sen viivan kuuluu siinä tikussa näyttää, etten kattele taas olemattomia viivoja r-testissä :rolleyes:  Toivotaan, että ovishyödyntelyt tuottaa teillä tulosta ja pääset (myös) joulupossuihin liittymään.

 

oon huomannut, että vähän on malttia tullut lisää tässä ajan kanssa, eikä enää ihan dpo 6 testaile, niin kun oon tainnut joskus tehdä :rolleyes:  ja yleensäkin oon oottanut nykyään, että on ees kaks numeroinen luku. Mutta negaahan tuo silti näyttää. Saa nähdä miten käy. Toisaalta on vielä pienesti toiveita tän kierron suhteen, mutta toisaalta oon jo  varailemassa poliaikoja ja ihan varma, että inseminaatioihin meillä mennään.. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin käyn täällä välillä kurkkimassa :) Aikainen ovis yllätti kp 13 ja nyt dpo 7 (oho, jo, toi viikonloppu meni nopeaan!). Tein huvikseen ovistestin lauantaina jolloin laskujen mukaan ois vasta pitänyt olla niin eihän siihen tullut kuin yksi viiva  :girl_crazy: Vähän tyhmä olo. 

 

2 viikkoa poliaikaan, olis kyllä niiiiin hassua jos nyt napsahtais. Saiskohan siinä tapauksessa käydä vaan ultrassa?  :grin: Ja testiaikataulu.... josko perjantaina dpo 11?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä alko testailu tänää dpo 10 ja raskaustestiin tuli haamujen haamu.. Saa nähdä lähteekö vahvistumaan..

 

Iikille pahoittelut negasta <3 kyllä se vielä ehtii plussaksi vaihtuun :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos pahoitteluista pilvilinna, tuossa laskeskelinkin, että mahd. hedelmöittyminenhän on voinut tapahtua parikin päivää myöhemmin, mitä oon laskeskellut, kun tosiaan kahtena päivänä sain ovisplussan testiin ja laskin jo sen ekan dpo-1, ja hedelmöittyminenhän voi tapahtua myös jopa lähemäs vuorokautta myöhemmin kuin ite ovulaatio..  :rolleyes:  en ala yhtään epätoivonen olla  :girl_haha:  mutta mitämitä, toivottavasti tulisi kunnon plussa seuraavaksi! Miulla on kyllä niin hyvät fiilikset siun puolesta :give_heart:  toivon niin vahvistumista!

 

ihan kohtahan maisamoukin pääset jo testailemaan ;)  ja aika menee nopsaan kun jännitetään pilvilinnan puolesta! ja ehkä ihan hitusen omastakin, kun ei vieläkään ole tuhruakaan näkynyt eikä kuulunut, mut jos oonkin laskenut oviksen tosiaan väärin, niin huomennahan sen tädin kuuluisikin vasta tulla... no, jatketaan jännäilyä. Saatoin hamstrata pari pakettia testejä lisää ihan vaan varmuudeksi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nonih. Mun eka kierto strattasikin hyvin nopsaan kierukan poiston jälkeen ja nyt voisin virittäytyä testaustunnelmiin ovistestien avulla. Raskautta lähdetään yrittämään vasta muutaman kk päästä varmaankin, niin onpahan sitten jo harjaantunut tikkuun pissaamisessa. :P

 

Muoks. Piti vielä kysyä, että missähän vaiheessa olisi hyvä alkaa ovista testaamaan? Mulla oli silloin 2010 hyvin säännöllinen 30 päivän kierto, nyt ei voi oikein mistään pituuksista mitään tietää, kun kierukka nipsaistiin tosiaan vasta viime perjantaina pois.

Edited by MiniM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, saatiin tänään ikävä kirje. Miehen sperma-analyysin tulos: 100% epämuodostuneita. :( Liikkuvia kuitenkin oli paljon ja määrä hyvä, mutta ei tässä taida ilman hoitoa toivoa olla. Jännitän täällä silti iikin (ja muiden) puolesta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MiniM: Kannattaa ehkä aloittaa vähän aikaisemmin, kuin tuon 30 päivän mukaan? esim kp 10 aloittaisin varmaan itse ihan varmuuden vuoksi tikku päivässä ja sitten kaksi kertaa päivässä, kun alkaa viiva vahvistua, niin ei ainakaan mene ohi. Siis jos käytät halpatestejä, jos jotain kalliita digejä, niin kannattaa rinnalle ostaa niitä halpisversioita, muuten tulee kyllä nopeesti hurjan kalliiks :rolleyes:

 

Maisamou: :lipsrsealed:  Meillä oli miehellä normaaleiden siittiöiden määrä 2%, diagnoosina teratozoospermia ja sanottiin, että vain lievästi alentunut hedelmällisyys. Tietysti meillä on eri tilanne, kun normaaleita siittiöitä kuitenkin oli se 2%, mutta meille ainakin gyne sanoi, että liikkuvuus ja määrä kuitenkin ratkaisee niin paljon, että voi olla mahdollisuuksia epämuotoisellakin siittiöllä. Meillä tosin oli just päissä vikaa, joka hankaloittaa lähinnä munasolun läpäisemistä.  Lueskelin myös netistä, että vitamiineillä on saatu hyviä tuloksia sperman laadun parantamisessa ja nyt syötänkin miehelle foolihappoa ja vehnistä, ens kierrosta saa käydä popsimaan myös macaa. Mutta kuten meilläkin, niin varmasti teilläkin on onneksi hoidoilla varmasti hyvät mahdollisuudet, miekin oon jo luopunut luomuplussatoiveesta lähes kokonaan. Tsemppiä hirmuisesti :lipsrsealed:

 

Täällä taas puhdas nega tehty, dpo 14 ja vähintään sen 13, vaikka oiskin ollut päivää myöhemmin :D  Ei mitään merkkejä menkoistakaan, paitsi menkkajomot, joita ollut jo eilisestä asti ajoittain. Migreeniä tai edes päänsärkyä ei oo, ei turvotusta, tuhrua eikä mitään normaaleja menkkajuttuja. Hillitön kiukku kyllä on aina välillä seurana, eilenkin kilahdin ihan tyhjästä jutusta miehelle :rolleyes:  onneks lepyn yhtä nopeaa kun leimahdan :D  ostin eilen jopa apteekin omia testejä, kun aattelin jos niillä nyt jotain näkyisi, mutta ihan puhdas nega tuo on, vaikka hirmu hyvä oon kuvittelemaan viivoja. Eiliseen pc:n testiin sentään sain jotain kuviteltua kun tarpeeksi kauan tuijotin :grin:  Nyt pitääkin käydä googlailemaan, mikä on myöhäisin plussa, mitä ihmiset on saanut :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

iiki, voi harmi tota negaa! Mun mielestä plussa voi tulla vasta dpo 17 tai myöhemminkin. Toivotaan vielä! Ja kiitos tsempeistä, ilmeisesti toi testitulos voi jonkin verran vaihdellakin. Se muutama % olis riittänyt, mutta tosta satsista ei olis tullut mitään siirrettäväksi. Huoh. Vitamiineja vetelee kyllä jo, mutta polttaa myös. Sen sais lopettaa, piru vie  :skilletgirl:  Meillä myös vika päissä (99%), ilmeisesti se on paras jos vika siinä. Liikkuvuus tärkein juttu, joten häntien hyvä olla kunnossa. Huh. ihan uusia juttuja mulle, eilisestä asti vähän googletellut...

 

Kiitos myös pilvilinna ja MiniM. Mäkin suosittelen ovulaatiotestin tekemistä aikasemmin, varsinkin jos et tunnista sitä  ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiki: Pahoittelut negasta <3 Toivotaan nyt kuitenkin, että se vielä plussaksi muuttuisi. :)

 

Tänään dpo 11 testattu pregcheckillä. En enää ole yhtään varma kuvittelinko eilisen testin tuloksen vai enkö.. Tänään en saanut viivanpaikkaa kummempaa.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos maisamou ja pilvilinna :lipsrsealed:

 

maisamou: eli ei ihan toivotonta miulla vielä plussata kuitenkaan :D  Miekin googlettelin hirveesti sen diagnoosin jälkeen. Meillä mies käytti aikasemmin aika paljon alkoholia, joten luulen sen olleen osasyyllinen. Nyt on ollut koko tän vuoden käyttämättä yhtään, niin toivon, että on alkanut jo tuottaa tulosta. Miekin ymmärsin, että vaihtelevuutta voi olla jonkin verran. Toivottavasi vitamiinit kävis tehoamaan! Ja edelleen, se yksikin siittiöhän riittää :rolleyes:

 

pilvilinna: oon kuullut, että alussa on monellekin käynyt niin, että on saanut haalean haamun, mutta seuraavana päivänä ei mitään mutta sitten taas parin päivän päästä vahvistuu! Toivotaan, että juuri näin käy siullekin!

 

Kävin lueskelemassa noita milloin olet plussannut ketjuja ja aika moni on plussannut kyllä tosi aikaisin. Dpo11 on jo tosi moni saanut haamun, dpo 14 on suurella osalla jo vahvoja viivoja. Mutta oli onneks joukossa sitten niitäkin, jotka onkin saanut tosi myöhään plussan, joten ehkä tässä vielä ihan vähän on toivoa :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiki: Taidan testata huomenna uudestaan. :) Itsekkin innostuin selaamaan noita  plussanneita ja aika moni oli saanut vielä dpo 11 negan ja sitten myöhemmin plussan. Ehkäpä onni kääntyy meidän molempien kohdalla vielä. :) <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiki: mie sain edellisen kerran dpo14 vasta niiiiiin haalean viivan että huhhuh. Ekasta olin kuitenkin saanut jotai dpo12 jo ihan hyvän viivan :) eli älä menetä toivoa, testitkin sanovat että vasta kun menkat myöhässä kannattaa testata. Näiltä foorummeilta saa niin väärän kuvan, ihan kuin heti oviksen jälkeen r-testin viiva ois loistavan vahva ;)

 

Joo, mä oon paha testipakkomielteinen. Johtunee siitä kun menkat ollut viimeksi lokakuussa 2012 :D eli tässä välissä yksi lapsi ja imetys pitänyt menkat poissa. Kolmas sais tulla, mutta ei näy... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä saatoin tehdä töitten jälkeen vielä yhden r-testin :blush: siihen saatan saada kuviteltua haamujen esiäidin hyvällä mielikuvituksella :grin:  Menkat loistaa edelleen poissaolollaan, jomoja kyllä löytyy ja tissit on käyneet nyt kipeytymään. Ihan ihmeelistä on nyt miulla kyllä. Ehkä yritän malttaa pitää huomenna välipäivän testeistä, huomenna kun on just se päivä, kun menkat ei sais alkaa, niin eiköhän ne huomenna pamahda sitten päälle :rolleyes:  Kiitos tiitiainen, täällä palstoilla tosiaan saa ihan vääristyneen kuvan, kun tuntuu siltä, että kaikki plussaa jo viimestään dpo 12, vaikka eihän se todellakaan näin ole. No, huomenna on virallisesti menkat myöhässä, niin katsotaan miten käy :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiki: Täällä jännäilen kanssasi <3 :) Toivottavasti sieltä napsahtaisi plussa testiin ja menkat pysyisivät poissa. Tsemppiä! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä dpo 12 testattu niin puhdas nega apteekin omalla, kun vaan voi olla.. Alkaa usko raskauteen loppumaan vaikka oireet viittaa siihen edelleen.. Ehkä ne enteileekin vaan menkkojen alusta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No höh, pilvilinna. Harmi homma.

 

 

mä taidankin vielä tämän kk jättää välistä noiden ovistestien suhteen. Nämä "kuukautiset" oli nyt niin minimaaliset, että saa nähdä mitä tuleman pitää. Tai minkälainen ja minkä pituinen kierto tulee. Ei nyt edes tässä kuussa yritetä raskautta, joten senkin takia säästän rahani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilvilinna <3 toivoa on niin kauan kun punaista ei näy

 

Tsemppiä myös iikille. Toivotaan parasta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now