mesi

Punaviini

63 posts in this topic

Perhesuunnittelusivuilla luki seuraavaa:

 

Punaviinin sanotaan lisäävän kohdun verenkiertoa ja näin lisäävän alkion kiinnittymismahdollisuuksia. Pieniä määriä punaviiniä voi siis nauttia luteaalivaiheen aikana.

 

---

 

 

Alotin ihan oman ketjun tälle kikkakolmoselle kun en löytänyt kunnon käytännön infoa tai kokemusperäistä tietoa ja tarkkoja ohjeita oikeen mistään. =D

Eli punaviinikonkarit

 

- mistä päivästä mihin päivään asti nautitte punaviiniä?

- minkä verran?

- onko tärpännyt? =D 

Edited by mesi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovulaatiosta viikko eteenpäin ja lasillinen päivässä ;)

 

Ei toiminut mulla, mutta mä nyt olen muutenkin vähän "vammainen".

Edited by Napsu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heti käyttöön!! ;):girl_crazy:

 

 

Muoks.. Ihan oikeesti heti, jo korkkasin putelin. Tänään dpo0 :D

Edited by Ferdindano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tärppäs punkkukierrosta.. :) Alotin muistaakseni noin dpo4 ja plussauspäivään,eli dpo11:sta asti tuli lipiteltyä lasi/kaks illassa.. :D Dpo11 join kaks isoa lasillista.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tärppikierrossa join punkkua muiden kikkakolmosten lisäksi. Aloitin dpo 3 ja join yhden lasin dpo 7 asti. Dpo 8 ja 10 joinkin sitten valkoviiniä useamman lasin. Vaikka pidän punaviinistä, en saata sitä lasia enempää juoda, joten ihan hyvä kikka kun ei tarvinut pelätä, että käyttö menee liian puolelle. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hih, olen kokeillut tätäkin ilman tulosta :rolleyes:

 

mesi: yleensä kai lasketaan, että yksi lasi ois yksi alkoholiannos, eli sen 12cl. Ravintolastahan toki saa tilattua sen verran kun haluaa, yleensä taitaa olla just se 16cl se suosituin ravintola-annos, mutta tässä tapauksessa varmaan se 12cl riittää ihan hyvin :grin:  ja jossainhan suositeltiin vain puoltakin lasia päivässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli ihan normikokonen valkoviinilasi ja se täynnä punaviiniä.. ei mitää puolikkaita.. :lol:

 

//joo ja siis aivan sattumaa että just tärppikierrossa lipittelin,koska olin niin monet muutkin kierrot vedellyt punaviiniä,mutta ei mitään vaikutusta.

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koska mie unohdin sen hitsin greippimehun tässä kierrossa, niin pitää varmaan muistaa edes tää punaviini... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen juonut joissakin kierroissa punaviiniä ja taidan taas viikonloppuna aloittaa. Saapahan nähdä onko siitä ikinä hyötyä, en uskoa, että se olisi ainakaan ratkaiseva tekijä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olipa hyvä tekosyy eilen ottaa pari lasia punaviiniä illalla, kun olin lukenut tämän ketjun.. :P

 

Mutta jos siitä ei haittaakaan ole, niin miksei.

Edited by Nutty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä kanssa ajatuksella "jos ei siitä haittakaan ole".. ;) nams! Juuri illan lasillinen menossa  :girl_crazy:  mitäpä sitä ei tekisi hyvä asian puolesta  :girl_pinkglassesf:  :gmake:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä kans meni just illan annos, 12 cl. :P

 

Miehen veli perheineen oli viime sunnuntaina käymässä meillä ja tuli puhetta eri alkoholijuomista ja kerroin, kuinka oon nyt totutellut punaviinin juomiseen. :D Syytä en kyllä maininnut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kai sitä vois tässä kierrossa tätäkin kokeilla. Ei sitä yhdestä lasista päivässä luulis ainakaan haittaa olevan. Sopivasti löytyy kaapista yks viikonloppuna avattu viinipullo. Kyllähän se nyt pitää pois juoda ettei pilalle mene  :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskauduin IVF:n avulla, ja molemmilla kerroilla join lasin punaviiniä joka ilta alkion siirrosta testiin saakka. Molemmista kerroista tärppäsi, tosin se eka raskaus jouduttiin valitettavasti keskeyttämään myöhemmin. En tiedä auttoiko punaviini alkion kiinnittymisessä, mutta voisihan sitä näin uskoa :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes Annaar ja Mesi! Piinaillaan siis yhdessä! Kera viinin, on nyt maistunut joka ilta ;)

 

Catalinalle kiitos kokemuksesta, toivotaan punaviinin taikaa :wub:

 

 

Muok. Sata virhettä!!!

Edited by Ferdindano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalina kiitos kokemuksesi jakamisesta. :) Ei punkusta siis ainakaan mitään haittaa luulisi olevan! Mäkin tahdon siis uskoa, että on mahdollista, että se todella auttaa kiinnittymiseen. :) 

Ferdindano: jihhuu, täälläkin maistuu! Ja enää ei tarvii nenääkään nyrpistellä vaan voi oikeesti sanoa, että melkeenpä tykkään! Punaviini ja tumma suklaa kuuluu nyt olennaisena osana mun iltoihin. =D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oli mikä yhdistelmä! Ja mä oon ainakin miettinyt, että nyt on hyvä aloittaa sitten piiitkä tipaton tämän lipittelyn jälkeen :D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

On pitänytkin tänne tulla kirjoittelemaan :) Eli todellakin taisi toimia ;)Erilaista aikasempiin yk:hin--> kp1-15 vadelmanlehtitee aamuisin, ei kahvia (päivällä 1-2kuppia) kp 16-27 n. 12-16cl punkkua iltaisin ja kahvihomma samaa mallia!  :girl_pinkglassesf:  :girl_in_love:

 

Ja kikat mitkä olivat jo aiemmin käytössä: vehnis, solgarin äitiysvitamiini, solgarin 800mg: foolihappo, maitohapot+ erinäisiä muita vitamiineja ;) Mutta näiden en usko tehneen niin järjetöntä muutosta muuta kuin omaan fiilikseen. Heh.

 

Tsemppiä kaikille  :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tärppikierron alussa greippimehut ja viikko oviksen jälkeen punkkulasi. Nyt samat keinot ollut käytössä ja jännitetään viel pari päivää..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään ravintolassa otin punkkua ihan kiinnittymistä ajatellen, vaikka olisi tehnyt mieli valkkaria. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä on punaviini ja alkoholi muutenkin auttanut miun raskaaksi tulemista. Ihan oon koko kierron juonut ja vasta plussasta lopettanut. En oo varonut juomista ennenkö on plussa tullut. Yksi tai kaksi alkoholiannosta kerta. Pari kertaa viikossa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now