Sign in to follow this  
Followers 0
Kndr

Rintapumppumerkit

Rintapumppumerkit   82 members have voted

  1. 1. Olen tyytyväinen

    • Avent Isis (käsi)
      57
    • Avent Isis IQ (sähkö)
      9
    • Ainu (käsi)
      2
    • Ainu (sähkö)
      1
    • Ainu Medela Harmony (käsi)
      4
    • Ainu Medela Swing (sähkö)
      3
    • Baby Björn (käsi)
      0
    • Lansinoh (käsi)
      1
    • Premium (käsi)
      0
    • Tommee Tippee (käsi)
      1
    • Muu käsikäyttöinen, mikä?
      0
    • Muu sähkökäyttöinen, mikä?
      0
    • En ole mihinkään kokeilemaani tyytyväinen
      7
  2. 2. En ole tyytyväinen

    • Avent Isis (käsi)
      0
    • Avent Isis IQ (sähkö)
      1
    • Ainu (käsi)
      21
    • Ainu (sähkö)
      2
    • Ainu Medela Harmony (käsi)
      3
    • Ainu Medela Swing (sähkö)
      2
    • Baby Björn (käsi)
      1
    • Lansinoh (käsi)
      0
    • Premium (käsi)
      0
    • Tommee Tippee (käsi)
      0
    • Muu käsikäyttöinen, mikä?
      3
    • Muu sähkökäyttöinen, mikä?
      0
    • En ole mihinkään kokeilemaani tyytymätön
      53

Please sign in or register to vote in this poll.

29 posts in this topic

Tällaista pollia. Tarkempia perusteluja sitten ketjuun. Itse en voi vielä äänestää, mutta tulokset kiinnostaa sitäkin enemmän :rolleyes: koska pumpun hankinta alkaa olla ajankohtainen.

 

Muoks. Tajusin vasta nyt, että parempi paikka olis ehkä tarvikkeet-alaosastolla, harhauduin koska täällä keskusteltiin pumppaamisesta yleensä. Mode voi siirtää jos haluaa!

Edited by Kundera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainun käsipumppu, ikivanha kaverilta lainaksisaatu, on ihan hirveä "tissipasuuna" ja tuntuu tosi ikävälle rinnassa. Sen sijaan toisen lapsen kanssa ostamani Aventin käsikäyttöinen Isis-pumppu on tuntunut tosi hyvältä.

 

Ainakin tähän mennessä äänestäneet ovat olleet kovasti samaa mieltä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla on Avent Isis IQ ja olen kyllä äärettömän tyytyväinen siihen. Sairaalassa ollessa kerkesin kokeilla erilaisia käsikäyttöisiä pumppuja, jotka vaan lähinnä sattui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon kokeillu pelkästään Avent Isis käsikäyttöistä pumppua ja olen ollut tyytyväinen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sairaalasta lähtiessä kysyin, mikä pumppu olisi hyvä ostaa, ja kuulemma ei muuta kannattaisi edes harkita kuin Aventia. Käsikäyttöisen hankin, eikä ole kyllä mitään valitettavaa. Paitsi että välillä se narisee ikävästi pumpatessa :D

 

Muita en siis ole edes kokeillut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ainun käsipumppu, ikivanha kaverilta lainaksisaatu, on ihan hirveä "tissipasuuna" ja tuntuu tosi ikävälle rinnassa. Sen sijaan toisen lapsen kanssa ostamani Aventin käsikäyttöinen Isis-pumppu on tuntunut tosi hyvältä.

 

Oon täsmälleen samaa mieltä - kipeiden nännien kanssa Ainulla pumppaaminen oli tosi tuskaa eikä maitoa edes herunut pumpulla juuri ollenkaan. Olin tosi yllättynyt, kun sain kokeiltavakseni Aventin käsipumpun, pumppaaminen ei tuntunutkaan kamalalta ja maitoa oikeasti tuleekin rinnasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole kokeillut muita kuin Aventin Isis IQ:ta ja olen täysin tyytyväinen! :) Sitä voi käyttää käsin tai sähköisesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisin vastannut, että olen ollut tyytyväinen Ainun Medela Harmony (käsi) pumppuun, mutta galluppi ei anna minun äänestää sitä..?

 

No kuitenkin tuo uuden mallinen pumppu on aivan eri luokkaa kuin vanhat kovalla suppilolla varustetut Ainun pumput. Rintaa vasten tuleva muovi on kumimaista ja mukautuu rinnan muotoon täysin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla oli Aventin käsipumppu ja sillä pumppaaminen oli yhtä tuskaa. Täytyy myöntää että minulla ei pumppaamalla kyllä mitään oikein tullutkaan, mutta silti se oli todella vaikeata.

 

Saakohan jostain vuokrattua niitä sähköisiä pumppuja. Ei viitsisi ostaa jos edelleenkään pumppaamalla ei tule mitään, mutta saisi kokeilla onnistuisiko sillä paremmin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ollut erittäin tyytyväinen Avent Isis -käsikäyttöiseen pumppuun. Olen käyttänyt myös Ainun käsikäyttöistä pumppua, enkä mä siihen mitenkään tyytymätön ollut, sekin kuitenkin toimi muttei niin leppoisasti ja tehokkaasti kuin tuo Avent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avent isis IQ. Aivan mahtava! Otan tämän jo laitokselle mukaan sitten joskus seuraavan kerran koittaessa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakon alla ostin tuon Ainun käsipumpun marketista ja täytyy sanoa että ihan hirveä laite oli... Rinnat vaan tuli entistä kipeemmäksi saati sitten kädet.

 

Ja kattelin et muillakin oli samoja kokemuksia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avent Isis käsipumppuun olen todella tyytyväinen. Imetys takkusi alussa vauvan pienen koon ja keltaisuuden takia ja sitten pumppasin vauvalle maitoa kahdeksan(!) kertaa päivässä, eikä tullut edes käsi kipeäksi. Maitoa tuli paremmin kun sairaalan sähköpumpulla.

Muita en sitten ole kokeillutkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä myin Aventin pois bisfenoli A:n takia ja ostin Lansinohin tilalle. Se on toiminut tosi hyvin ja tyytyväinen olen. Sairaalan sähköpumpulla sain rintojen ihon rikki, kun kertakäyttöisissä suppiloissa ei ollut silikonipehmustetta ja innokkaana pumppailun aloittajana käytin vähän turhan kovaa tehoa turhan pitkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on Aventin käsikäyttöinen pumppu. Kaipa mä olen siihen tyytyväinen, tosin mun enkka on 20ml puolen tunnin pumppauksella. En tiedä, olisiko joku toinen parempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

esikoisella mulla oli se ainun käsikäyttöinen (se ihan alkeellinen malli) toimi mulla hyvin eikä paljoa tarvinnut pumppailla kun maitoa tuli. Nyt kuitenkin hankinnan alla uusi. ja kiinnostuin tuosta avent isistä. Osaako joku kertoa myykö prismat sitä? vai suuntaanko suoraan vaan lastentarvikeliikkeeseen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ainakaan meidän Savon alueen Prismat myy Aventia. Ainoastaan toinen lastentarvikeliikkeistä ja Carlson (eli vastaavasti Halonen..kai? ). Mulla kaikki pullot ja niiden tuttiosat Aventia sekä just toi kyseinen pumppu, suosittelen! Meinasin seuraavaksi kokeilla nokkamuki-osaa noihin pulloihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja apteekeissa olen nähnyt Aventin pumppuja! Mä ajattelin pistää omani myyntiin, mutta jos joskus toinen tuleen, niin pumppumerkkinä on ehdottomasti Avent, ei mitään pahaa sanottavaa siitä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on myös aventin käsikäyttöinen ja voin kyllä suositella. Maitoa tulee yhtä hyvin kuin sähköpumpulla ja ei tee ollenkaan kipeää. Plussaa on myös se että voi käyttää yhdellä kädellä helposti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avent Isis ja tosi tyytyväinen olen ollut! Alussa vaati vähän opettelua, että sai kunnolla herumaan, mutta sen jälkeen ei ongelmaa. Myös kokoaminen tuntui alussa monimutkaiselta ja työläältä, mutta eipä ne aivot siinä vaiheessa ihan parhaassa terässä olleet muutenkaan... :rolleyes: Muualla kuin lastentarvikeliikkeissä en ole nähnyt. Ja satunnaiseen käyttöön riittää varsin hyvin ne paketin sisältämät kaksi pulloa - tse uskoin myyjää, joka väitti että ehdottomasti tarvii lisäpulloja ostaa.. Avaamattomina ovat edelleen ne paketit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja kiinnostuin tuosta avent isistä. Osaako joku kertoa myykö prismat sitä? vai suuntaanko suoraan vaan lastentarvikeliikkeeseen :)

Omani tilasin tuolta; tuli parissa päivässä ja hinta jäi postikuluista huolimatta lastentarvikeliikkeen hintaa pienemmäksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kokemusta neuvolan Ameda (tai vastaava) lypsykoneesta, ainun sähköisestä ja manuaalisesta ja Avent isi käsikäyttöisestä. ja kyllä paras on tuo Avent, neuvolan verme oli tosi kovakourainen, Ainun manuaalinen sattui pirusti kanssa, ja sähkökäyttöisestä ei ollut mihinkään, ei herunut tipan tippaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on Ainun käsikäyttöinen sekä sähkökäyttöinen, ihan oon tyytyväinen molempiin. Käsikäyttönen on aika työläs (se malli missä "vedetään" itsestä poispäin), sähkö+paristokäyttöinen on kanssa ihan hyvä, hieman kovaääninen kyllä. Molempiin oon maitoa saanut hyvin tulemaan. Tosin mulla ei ole mitään vertailupohjaa, eli nää on ainoot mitä olen koittanut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bongasin tässä joku päivä Porin uudesta Citymarketista Aventin käsikäyttöisen pumpun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0