Sign in to follow this  
Followers 0
Armiannikki

Sauvasekoitin

4 posts in this topic

Meidän 10 kk tenava on sihtikurkku, eikä omavamisteiset soseet kelpaa. Tai suuhunsa ottaa, mutta hän oksentaa jos sose ei ole hienonhienoa. Olisi siis aika päivittää yli 15-vuotta vanha halpis sauvasekoitin ja vinkkejä kyselen.

 

Sanon jo heti että Bamix jää hintansa puolesta pois laskuista. Hinta siis saisi jäädä reilusti alle satasen, ja sauvalla pitäisi saada kunnolla hienoa sosetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisäys:

 

Ostit minkä tahansa niin kiinnitä huomiota tehoihin ja materiaaliin. Tuossa mun Hobbsissa on 650W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Braun Multiquick, ilmeisesti tämä. Oon tykännyt. Ikää jo kymmenisen vuotta mutta ei vielä näytä mitään hyytymisen merkkejä. Eipä mulla tosin kokemusta muistakaan ole niin en tiedä onko muut paljon parempia :P mutta hyvin oon tuolla vauvanruuat tehnyt ekoista sileistä viimeisiin karkeampiin.

 

Mukana tuossa siis perussauvan lisäksi vispilä ja kulho. Noilla on paljon vähemmän ollut käyttöä, mutta pidemmän päälle oon kovasti tykännyt niistäkin. Kulhossa pilkkoo varsinkin pähkinät, keksit kakkupohjaa varten ja lihat vauvanruokiin, vispilällä tulee joskus vispattua kermavaahto tai yksi muna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0