lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Titiri!!!!!! Selkeältä plussalla tuo näyttää! Paljon tsemppiä :):lipsrsealed: toivotaan, että on vain normaalia alkuraskauden vuotelua :)

 

Iiiiiks ihanaa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titiri voi mä niin toivon, että pääsisit sinne toukokuisiin!! Ja HEI kierronkartottajista plussanneisiin ehdottomasti! Se on ollut vähemmän aktiivinen kuin kuumeiluketju, mutta ehkä se vielä vilkastuu. :) Huh oletpa sissi jos jaksat odottaa viikonloppuun sen digin kanssa! =D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Ferdindano ja Mesi <3. Tänä aamuna tuli taas selkeä plussa, mutta hitaammin jase vahvistui eilisen vahvuiseksi vasta testiajan jälkeen, joten saas nähdä. Jatkan testailua :)..

 

Muoks. eri testi kyseessä kuin aikaisemmat, mutta kuvittelenko vain, että suunta näyttää paremmalta. Pliis sanokaa että eihän tässä vaiheesaa vielä tarvi olla kirkuva tuon testiviivan?!

post-8550-0-60288100-1411099120_thumb.jpg

Edited by Titiri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titiri: Suunta näyttää hyvältä, vaikkakin vaikea arvioida kun on eri testit. Mutta ehdottomasti hyvännäköinen viiva!! :)

Mulla oli dpo 14&15 vielä hailummat ja sit testasinki vasta dpo17 vahvistuneemman viivan (eikä sekään ollut läheskään tasavahva kontrollin kanssa) Joten ei huolta ainakaan viivan vahvuudesta! Alku näyttää jo hyvältä, joten ONNEA! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titiri eilinen viiva näytti oikein hyvältä!! :) Ei mun viivat olleet tossa vaiheessa vielä noin hyviä, jos nyt oikein muistan! Mähän testasin ekan hailuran plussan dpo 12, tosin jos ultrien mittoja on uskominen niin silloin oli oikeasti jo dpo 14. Eivätkä mun viivat vahvistuneet mitään huimaa vauhtia, mutta tässä ollaan edelleen raskaana. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Kaarinna ja Mesi kommenteista <3. On tää jännitysnäytelmää. Ps. Mesi, huomenaamulla teen sen digin ;), ellei kunnon vuoto ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooh, mitä täältä löytyikään!! Ihanaa Titiri, ihan selviä plussiahan noissa kuvissa on!  :dancegirl: Hirmuisesti onnea ja tarrautumista pikkuiselle!  :wub:

 

p.s. Eri testien viivojen vertailu ei kuulemma kannata, ne kuitenkin näyttävät aina vähä eriä. Mutta tässä vaiheessa ei todellakaan tarvitse olla kirkuvan punainen testiviiva, ei ollut mullakaan :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Silta <3. Voi kun pysyisikin matkassa, hieman on taas fiilikset matalalla.

Niin ja tuosta ed. testistä, Mesi,se eilinen testi on tämänpäivänen, kun en viitsinyt uutta viestiä spämmätä tänne, kun olin itse viimeisin kirjoittaja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Titiri  :lipsrsealed:

 

 

ON: Mulla on taas tyhmiä kokemuksia tuohon One step- testiin (Edit: ei vissiin Sofi testejä kuten aiemmin kirjoitin, vaan One Step kuva). Menkat oli tosi oudosti viikon etuajassa (loppuivat toissapäivänä). Nyt siis olisi dpo 13 ilman menkkoja ja menkkojen kanssa kp 8. Tein aamulla one step-testit (ovis ja raskaustesti) ja nyt huomaisin, että niihin on piirtynyt tämmöset: kuva. Inhoon noita testejä. Edelliskierrossa teki samaa. Ja tuo raskaustesti näyttää onneksi viivanpaikalle, mut ärsyttäviä tommoset testit, jotka antaa sitte jotain toivoa.. Onneksi nyt osaa järjellä ajatella  :D

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh huh. Kyllähän toi raskaustestikin on todellakin sellanen mikä herättäis toiveet rain! Valemenkat?! Tai jollet ole raskaana, niin heitä ne testit mäkeen ja hanki eri merkkisiä! >:/ Pannua viivanpaikoille!

 

Titiri teitkö digin?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesi, joo ostin noin jonkun 50 kpl molempia ja nyt päätin, että "käytän ne loppuun". Heitän loput todellakin menemään, mut varoituksen sana näistä testeistä myös muille. <_<

 

 

Edit: Pakko oli testata uudelleen ja toiset samanlaiset tuli testiajalla. 

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itseasiassa pakettiautomaatissa ois mun vitamiinit ja samalla tilasin just PC:n testejä. Lisäksi kotona on yks digi, mut en viitsisi sitä millään tuhlata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rain, sinuna kyllä testaisin jollain muulla testillä ihan pikapikaa. Itselläkin tullut valehaamuja noilla, mutta vasta testiajan jälkeen eikä niissä ole läheskään noin paljoa väriä ollut. Ekassa raskaudessa mulla tuli juurikin niukka menkkavuoto viikon etuajassa, ennen kun testasin plussan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Rain <3.

 

Ja voi apua mitä testejä sinulle :o. Kyllä todellakin heräisi toiveet, minä näen noissa väriä! Kipaiseppa tosiaan apteekin kautta hakemaan uusia testejä varmistukseksi :).

 

Mesi, en tehnyt. Kirjoittelin tästä tuonne kartoittajiinkin. Heräsin siis neljän aikaan aamuyöllä ja oli käytävä wc:ssä :rolleyes:. En unenpöpperössä älynnyt testata enkä sitten tahtonut pahoittaa omaa mieltä testaamalla liian laimealla virtsalla. Onnistuisikohan huomenna  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

rain.. ei tuo mikään viivanpaikka kyllä ole! Näkyy väriä ihan selvästi. Komppaan muita että eri merkkistä testiä kehiin.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rain, Ihan selkeästi väriä joten sanoisin että pulla on uunissa ;) varsinkin jos muihinkin tulee heti viivat. Jospa sulla oli jotain kiinnittymisvuotoa reilummin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

rain, mulla nuo kyseiset testit toimivat moitteettomasti, eli antoivat aina puhtaita negoja kunnes sitten tuli Se Plussa. Voihan ne kai eri ihmisillä käyttäytyä eri tavoin, mutta kovasti tekisi mieli veikata positiivisempaa syytä viivalle  :)

 

titirin digitulosta jännäilen  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaa, ihana Silta :).

 

Tänään pitäisi olla omien laskujen mukaan 4+3, joten eikö tuo näytä mitä pitääkin? Vierellä tämän päiväinen liuskatesti, kuvattuna noin viiden minuutin kulumisen kohdalla.

 

Toisessa kuvassa oikealla ensimmäinen testi dpo13, keskellä dpo14, sitten tämänpäiväinen dpo17. Tällöin testin teosta oli kulunut ehkä 7-8 minuuttia ja se tummui huomattavasti viiteen minuuttiin nähden. "Lasketaankohan" tuota tummumista, vai onko se viiden minuutin raja asetettu viivanpaikkojen takia? Apteekin oma on dpo15.

 

Aika hymyilyttäviä tuloksia,mutta vuoto huolestuttaa edelleen, ja se, että missä vaiheessa testin pitäisi olla jo kirkuvanpunainen.

 

(Tuli mieleen, että onko täällä ketjua, jossa verrataan näitä testiviivojen kehittymisiä, vai kokeeko foorumilaiset sen luontevana ja ok:na, että niitä lisätään tänne?)

post-8550-0-24965000-1411270812_thumb.jpg

post-8550-0-29098700-1411270894_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titiri IHANAA! Heti kun tulin herättyäni foorumille niin halusin etsiä sun mahdolloset kuvat ja kuulumiset. :) Noi viivathan näyttäö tosi hyvältä! Ja toi digi! Sydänsydänsydän! Mä olen ymmärtänyt ettei läheskään kaikki saa lainkaan kirkuvan punaista testiviivaa - en sitten tiedä johtuuko siitä ettei ole niin testipakkomielteinen eikä välitä testata montaa päivää putkeen, vai siitä ettei niitä oikeasti tule vaikka kaikki olisikin niin kuin pitää. :) Jos nyt oikein muistelen niin en mäkään saanut koskaan TESTIAJAN sisään kirkuvan punaista (/tasavahvoja) viivoja, mutta kuivuttua olivat kyllä tasavahvoja..

 

Voi jukra mä sanoisin, että sun tiesi vie nyt kuule KK plussanneisiinkin! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titiri, mä en oo koskaan saanut kirkuvan punaisia viivoja, kunnes digi on varmistanut asian :) Onnea hirveesti!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titiri, jee Onnea!

 

 

Mesi ja muut, tein tänä aamuna PC:n testit, joista ovistesti vaan reagoi. Sit tein rinnalle ne one step testit ja taas vaan ovistesti reagoi. Tein digitestin vielä varman päälle. No se odotetusti kertoi, että ei raskaana. Mut sitten menin ja avasin sen. Siellä näkyy tämmönen kuva. Nyt kuumeisesti sit yritän googlata tolle tulkintaa. Onko kukaan muu avannut viikkonäytöllistä digitestiä?  :D

 

ps. Tunnen itseni ihan hölmöksi näiden kaikkien testien kanssa  :grin:

 

Edit: Okei, luin jostain, että ei kannata lähtee niitä availemaan ja, että eivät merkitse juuri mitään. Tää heittää ne one stepit menemään ja alan miettimään tätä kuluvaa kiertoa.

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titiri, mä sain esikoisesta vasta dpo19 semmoiset viivat (tarkasti just kuvat), että testiviiva oli yhtä vahva/vähän vahvempi kuin kontrolli, pc testeillä.

 

Rain, mä avasin just eilen viikkonäyttöisen digin :grin:  Harmi et kerkesin jo viedä ihan ulos asti roskikseen. Samalle se kuitenkin näytti, siis noi kohdat missä viivat on, mutta vähän tummempina (muoks. tein testin siis perjantaina ja näytti raskaana 1-2).

Ettei olisi varhainen km :( ? En halua olla ilonpilaaja, mut omissa kokemuksissa viivat on lähteneet silloin haalistumaan.

Kuinka vahva ovistesti oli? Mikä kp olisi ilman tuota vuotoa? Toivotaan että olis niin alussa vasta että onkin vasta vahvistumaan päin :)

Edited by Sama vieras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama vieras, ilman vuotoa dpo olisi nyt kai 14. Ovistestit eivät olleet kauheen vahvoja nekään, joten kauheasti en jaksa uskoa itse raskauteen. Mahdollisia kemiallisia mulla on ollut aiemminkin, joten hyvin mahdollista, että ois nytkin. Vuoto tuli tosiaan todella outoon aikaan ja aluksi ajattelin sen olevan kiinnittymisestä, mutta loppujen lopuksi vuoto oli vain hieman niukempaa kuin normaalit menkat.

 

Kuten jo aiemmin sanoin tuolla, että eniten ärsyttää nuo One step testit, jotka viime kierrossakin antoi samanlaisen haamulaisen ja tietysti toiveet tuon myötä nousee. Onneksi en ole ostanut mitään herkkiä testejä, sillä niiden kanssa vois olla pinna kireällä  :D

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.