lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Kuivuneessa kyllä näkyy viiva ja tureessa ehkä häivähdys väriä, muttei ihan viivaa erota. Lisää vaan testaamaan :). Minä myös suosittelen marketin Pregcheck testejä, ovat selkeitä ja edullisia :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

pipu, yritin lisätä tänne omaa kuvaa juuri saman merkin testistä, jossa myös oli just saman näköinen viiva. Mun kohdalla se oli tuolloin nega/kemiallinen. :( Mä en luota enää yhtään noihin "early" -testeihin. Digi on ainut varma.

 

muoks. tässä kuva

 

gallery_596_68_474291.jpg

Edited by weeRa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein eilen testin samanlaisin tuloksin kuin toissapäivänä First Signalilla.. Tänään ao:lla tälläinen. Kuvanlaatu ei mikään paras mahdollinen ole :unsure:   mutta omaan silmään häivähdys toisesta viivas on?!?

 

http://aijaa.com/dseeN0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on tosi moni saanu digiin "raskaana" -tuloksen, vaikka ao:ssa olis näkyny vaan haamu. Eli hae se digi, niin ei tarvi arvailla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joku hyvin haalee viivanen näkyy,mut vois kuvitella että olis vahvistunut jo edellisistä. Mäkin suosittelen seuraavaks sitä digiä,niin saat varmuuden.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitan huvin vuoksi tän tännekin :D Kellään kokemusta onko Predicton early antanu muille viivanpaikkoja tai vääriä plussia? Kaikki kokemukset tervetulleita!

 

Ja näkeekö porukka täällä tässä testissä toista viivaa?

 

http://aijaa.com/egItlm

Edited by Vadelmainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä näen ihan selvästi viivan ja olisiko siinä väriäkin vähän? Aika toiveikas viiva kyllä mun mielestä ehdottomasti, toivotaan parasta! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä alan olla kyllä jo tän ketjun pahan ilman lintu, mutta tässä on mun nega kesäkuulta samalla testillä. Ja aiemminkin oon saanu samalla testillä vastaavia tuloksia ilman raskautta...

 

gallery_596_68_8213.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Vähän jotain tuollaista kokemusta oon muualtakin kuullut, joten siksi toivoinkin kokemuksia. Niitä huonojakin. Onkohan kukaan saanut oikeaa plussaaa tällä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadelmainen, minusta viivasi näyttää aika selkeältä jo! Toivotaan että se on ihan oikea ja vahvistuu pian! Nyt vaan kauppaan hakemaan joku muu merkki :girl_crazy: Mä en oo ikinä saanu siihen apteekin ApteQ testiin edes viivanpaikkaa joten se on mun kokemuksella hyvä - nim. pissini_kaikkiin_tikkuihin

Share this post


Link to post
Share on other sites

weeRa, ihana :grin:

 

Vadelmainen, nään haamujen haamun, toivottavasti vahvistuu.

 

Ite oon saanut esim. apteekin testeihin viivanpaikkoja, joten oon saanut vääriä plussia vähän joka testistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon kans saanu  muutaman kerran Apteekin omaan selkeitä haamuja/viivanpaikkoja, joten siksi jätin ne tälläkertaa hyllyyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo mäkin oon Apteekin omaan saanu haamu/viivanpaikkoja, toi ApteQ on joku aika uus ja oisko ollu jopa himpun halvempi? En muista.. mutta toivotaan viivaa on se testi mikä vaan!!!!! :grin:  Tule pian kuvan kanssa!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selkeä viiva näkyy Vadelmaisen testissä! Kumpa lähtis tuosta vahvistumaan.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadelmainen, selvä viiva!! Toivottavasti vahvistuu entisestään. Mä kyllä testaisin digin tossa vaiheessa. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla Predictor early teki viime vuoden maaliskuussa tällaisen. Taisi olla kemiallinen...:

 

tikku1.jpg

 

Tosi tyhmää, että kallis testi temppuilee noin.

 

 

 

 

 

 

Vadelmaisella kyllä varsin vahva viiva verrattuna tuohon omaan :)! Pidän hyvänä merkkinä.

Edited by bohemian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvältä näyttää Vadelmaisen viiva! Itselläni ko. testi oli ihan selkeä nega (nega tuli siis todettua muillakin testeillä), eli ei mitkään vastavaloon 37º kulmassa kallistelut :grin:  tuoneet esille edes viivanpaikkaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

13516705.t.jpg

Tämä 30.09. otettu testi muuttui parissa päivässä negatiiviseksi ja tuli kivut ja tuhruvuoto. NOH, tänään 11 päivää myöhemmin paukahti testiin plussa?!? Hcg verestä oli 18.

 

13533125.t.jpg

 

Kysynpähän vaan, että mitä hemmmettiä :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No on kyllä hämmentävää. Kävisin lääkärissä kyselemässä. Kyllähän tämä nyt tehty on ihan selkeä plussa.

Edited by bohemian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävinkin tänään päivystyksessä :) Seurataan nyt ensin nouseeko hcg ja uusi ultra jos nousee. Kohdussa ei ole vielä muuta, kun paksuuntuneet limakalvot eli hyyyvin varhaisessa vaiheessa mennän jos mennään. Olin siellä siksikin kun olen kuumeessa ja crp on vähän koholla. Mutta se sitten ei kai liittynyt tähän asiaan, pelkkä virus flunssa ilmeisesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.