lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Huu, mikä tilanne pikku12:lla! Jännittävää ja erikoistakin, mutta tuo on ihan selvä plussa, kuten bohemiankin totesi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikku12: Olisikohan mitenkään voinut tuolla aiemmalla kierroksella r-testit reagoida ovulaatioon? Päivät tuntuis täsmäävän?

Share this post


Link to post
Share on other sites

13533632.t.jpg

 

Alempi eilis iltanen ja ylempi aamupissistä. On vahvistunut kyllä.

 

Kuivana vielä vahvempi. Ja oksettaa niin pirukseeen :D

 

13533643.t.jpg

Edited by pikku12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadelmainen oletko tehnyt uutta testiä? Minä sain tuollaisen odottaessani esikoista ja ei ollut plussa. Tosin plussasin siitä testistä 16 pvän päästä :) Olisko ollu ovis sillonkin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos :) Vähän ihmeissäni olen tilanteesta. Ja oloa ei helpota, että vauva on sellainen "iloinen yllätys" eli ei ollenkaan suunniteltu. Varovaisesti kuitenkin olen innostunut jo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahhahhaaa oonks mä nyt sit tosi raskaana kun vähemmän herkkä rfsun testikin antoi heti kaksi punaista viivaa <3

 

13534157.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oletteko muuten huomanneet, että marketista saa nykyään digitestejä!!! Cittarissa oli ainakin :) Rfsu digitesti ja vastaukseksi antaa + tai -.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Oo! Mä ihastelin vaan Jenkkilässä, kun siellä myytiin marketeissa First Response -testin tuplapakkausta, jossa oli normi testi ja lisävarmistustestinä digi, joka näyttää + tai -. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.