lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Predictor early, viivanpaikka, haamu vai toiveajattelua, oon kuullu näistä huonoa.... 2 tunnin pidätys kp 29/28.

 

Ainiin, olen uusi tällä foorumilla, mulla todettiin endometrioosi jo 15 Vuotiaana ja sanottiin että tuskin tuun koskaan myöskään saamaan lapsia. Viimesen vuoden aikana on ollut 3 kohdunulkoista peräkkäin ja yksi varhainen keskenmeno, en ole tikutellu enen, yleensä selvinny yllättäen ja ilman mitään alkuraskauden oireita tai kuukautisten poisjääntiä. Nyt on oireilua ja kuukautiset myöhässä. Tulen hulluksi!

 

Edit. Normivalossa punertava viiva.

post-9221-0-28932400-1413232000_thumb.jpg

Edited by medusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tuo on kyllä voimakkaampi kuin oma nega/kemiallinen kokemus, näkyy hyvin väriäkin :)! Voi hyvinkin olla plussa, etenkin noin lyhyellä pidätyksellä! Jatka ihmeessä testaamista.

Edited by bohemian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumpa oisin malttanu odottaa aamuun ja tehdä aamupissasta, mut ei, mulla on ei niin herkkä elivon testi odottamassa aamuun. Tuo tulos näkyi 4min sisällä ja kuivuttuaan vähän tummeni...n.20min päästä. En minä tutki vanhoja testeja, en tietenkään.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näen ihan selkeästi punertavan viivasen. :) Uutta testiä kehiin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein tuon elivon testin ja se ei omaan silmään näyttäny yhtään mitään, eli siis nega, en edes mielikuvituksella saanu siihen toista viivaa. Jos oikein laskin ni dpo16 olisi tänään, onkohan tässä vielä mahdollisuuksia? Vuotoa ei ole, kuukautiset reippaasti myöhässä, oireet on vielä tallella, tosin viimesen viikon aikana ne on jotenki aaltoillu ja välillä poissa kokonaan, ainoo oire mikä on pysyny dpo7 lähtie on alavatsatuntemukset, kunnes eilen illalla oksensin kahteen kertaan....hmm... Mä inhoon epätietoisuutta, haluan tietää mitä kropassani tapahtuu! soitin terveuskeskukseen ja ne puhu vaan pissanäytteestä, haluaisin verikokeen....

Edited by medusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sekin voi olla....mä laskin ton laskurin mukaan, mutta ei kaikkien kropat samalla tavalla toimi. Kuukautiset alko syyskuun 15päivä illalla ja loppu 18pv illalla, aika tarkkaan 3päivää kestivät. Kk kierto on ollu 24-28 päivää, välillä vaan 21, eli aika epäsäännölliset, endon takia en edes huomaa mitään ovulaatiovihlontaa, joten en tiedä siitäkään. Tää ei varsinaisesti ollu suunniteltu, koska luotin siihen, etten pysty luomuna tulee raskaaksi, mutta silti kummatkin ollaan valmiita lapseen ja halutaan vauva.

Mä lupasin olla viikon testailematta, ennen tuota haamua olin testannu pelkkää negaa 2 kertaan ja nyt sit tänä aamuna.

Äsken alko oksennusrulianssi, kiitos kissan aamukakat, eli ainakin hajuherkkyys on pahentunu, normaalisti vaan kuvottaa.

 

Onko teillä miten nuo rintakivut aaltoillu? Mulla oli tosi arat nännit, kunnes viikko sitten loppu, eilen alkoi sitten kainaloiden kohdalta sattumaan painellessa.

Toinen kysymys, onko kellään ollu näin alussa yhdyntäkipuja? Mulla ei oo ikinä ollu aiemmin paitsi nyt ja yhdynnän jälkeen särkee mahaa pitkään. Ainiin tää oli raskaustestiketju, anteeksi, jos meen ohi aiheesta. :D

Edited by medusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä muistan että negakierroissa rinnat just kipeyty kainaloiden kohdilta ja olivat todella kosketusarat. Plussakierrossa rintoja kihelmöi. Ihan kun olis neuloilla pistelty. Yhdyntäkipuja oli myös negakierroissa ja joskus tuli myös verta. Plussakierrossa ei verta tullut seksin jälkeen..

Toivotaan medusa, että sinulla kuitenkin lähtis testiviivat tuosta vahvistumaan ja saisit iloisia uutisia.. :)

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medusa, mä sain tuollaisen samanlaisen viivan Predictor Earlyllä (eikä sitä saanut edes kuvaan noin hyvin) ja plussa oli. Odota pari päivää ja tee uusi testi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen torstaina seuraavan testin mikäli kuukautiset ei ala. Luulis sillon jo näkyvän jos on näkyäkseen, torstqina olisi kp 32/24-28. Tänään on mahakivut muuttunu ja turvotusta enemmän, mies sanoi et ihankuin mun rinnat olisi kasvanu kuppikoon yhessä yössä, lisäksi huomasin et autoa ajaessa kaikki liikennevalot näytti sumeilta, ihankuin näkö olisi huonontunu, tosin en tiedä onko se mikään oire, niin ja tällä päänsärkymaratonilla teen kohta ennätyksen, melkein 2 viikkoa särkeny. Mä suutun tosi paljon kropalleni, jos käyn näitä kaikkia oireita läpi turhaan! :D

Kohdunulkoisissa muistan ettei ollu mitään oireita, en edes huomannu koko raskautta ennenku menkat ei loppunutkaan ja sit yhtäkkiä olin kipujen takia kaksinkerroin lattialla. Hmph, toivotaan parasta, terbeyskeskuksesta sanottiin et ota yhteyttä uudestaan mikäli kuukautiset ei ala kp35 mennessä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli kans aivan alkuraskaudessa näön sumenemista, en ensin edes ymmärtänyt raskausoireeksi. Ihmettelin kun viikot 4-8 oli tosi sumea näkökenttä, koko ajan sai tiristellä että näki tarkasti kauemmaksi. Uutta testiä odotellessa siis! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein tänä aamuna PregCheckin liuskan ja puikon, ja sit pari tuntia myöhemmin apteekin oman. PregCheckin liuska näytti tältä:

 

13539146.jpg?eb5f2c6ab88ad966fa043b1e7b8

 

...mutta kahteen muuhun ei tullut mitään, paitsi ehkä jotain haamua. Öö...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregcheckin puikko ja apteekin oma on vissiin sama testi, eli jos näin on, niin ne ei ole saman herkkyyksisiä kuin liuska, joka taas saattaa olle herkempi kuin ne. Liuska on selkeä plussa, onnea!

Edited by Sama vieras

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.