lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

pakko tuoda tää oma tänne kun ei vaan tajua, vaikka olo onkin jotenkin.. erilainen :) Hirmu vaikeaa on kuvata niin ettei eteen tule varjoja tai muuta  :girl_mad: mutta tässä nyt ehkä paras kuva.

 

http://aijaa.com/PUBD3I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikki  :give_heart: en mä kyllä vieläkään tajua, jatkan testailua  :grin:  Onneksi niitä on vielä neljä jäljellä ja sit vois hakea digin, jos vielä viiva näkyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ vaikean kyllä pistit. Ehkä jotain väriä näkyy, mutta huomenna / ylihuomenna ottaisin uusiksi.

 

(Mun on kyllá pakko tähän väliin sanoa, että musta ei olisi kyllä ollut vauvakuumeilemaan 3kk synnytyksen jálkeen, siis ihan fyysiseltä kantilta. Vasta n. 8kk:n kohdalla kroppa alkoi tuntua palautuneelta, ja silloin vasta palasi menkat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain rfsu:lla tuollasia, kun muut testit näytti jo vahvempaa viivaa... :) Jännää! Uutta testiä huomenna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi, minun näytölläni näen varsinkin tuossa alemmassa kuvassa vähän väriäkin ja edellisessäkin näkyy kyllä viivaa. Muuten en RFSU:n testin luotettavuudesta osaa sanoa mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo no tää ei kyllä ole suunniteltu sitte pätkääkään! :lol: Toivon tosissaan että olis vaan se viivanpaikka tai jotain muuta. Testaan huomen aamulla uusiks..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oireita on kuumat aallot (sama ku viime raskauden alussa),valkovuotoa tulee kiitettävästi,pienet vihlasut alavatsalla. Mut kaikki pystyy selittää myös et täti on tulossa.. :D Mä myös imetän,ja nänneihin on sattunu oudosti jo hetken aikaa.

 

Mä toivon etten ole raskaana,mutta toki vauva saa tulla jos on tullakseen.. :) Aattelin vaan tuoda näytille nuo viivat että jos joku näkee niissä jotain,ku mä olen tehnyt noita vaan raskaana ollessani ja sillon testiviiva oli jo tosi tumma.

 

//yhdet kuukautiset kerenny oleen synnytyksen jälkeen.

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi!!!! :) nyt on jännää!

mä nään viivat ja hieman taitaa näkyy väriä niissä! Kokeile vaikka pc:llä parin päivän päästä, rfsu on mun mielestä ihan kökkö testi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.