lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Sanghin testissä nään jotain.. Viivan kuitenkin ja ylemmästä väriä :D Hyvähän se pienellä ikäerolla :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Sanghin testisdä näkyy viivoja kaksi ja musta ihan väriä. En mä rfsu:n testeihin mitään viivanpaikkoja ole saanut.

 

Hurja ikäero olisi kyllä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi kyllä siinon tuplaviivat! :grin:  GE:n kommentti naurattaa. :D Kiva että vauva olisi kuitenkin tervetullut jos on tullakseen. VOI JÄNNÄ! Testaa pc:llä huomenna?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi sanghi :D <3 kyl miekin näen vaaleanpunaisen haaleaa viivan! Oispa hassua jos nyt tärppäis vähän vahingossa :D nuo ko testit kyl antaa minunkin kokemuksen mukaan värillistä viivanpaikkaa, vaikkei raskaana oiskaan. Suosittelen toista testiä esim huomenna. Miekin jään seuraamaan tilannetta jännittyneenä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Munkin myönnettävä, että tulin kattomaan kun sanghin täällä näin :) Tulee mieleen eräs sukulaisperhe, jossa esikoista tekemällä tehtiin 10 vuotta ja sitten tuli pikaisesti ylläri. Eli heillä on nyt kaksi lasta, joilla ikäeroa tasan vuosi ja kuukausi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin kurkkaamaan joko täällä ois uutta testitulosta.. :)

Edited by Nena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tulin kurkkimaan Sanghin tulosta! Mä sain ylemmän kuvan kaltaisen viivan tässä pari kiertoa sitten enkä ollut raskaana, mutta alemmassa oisin näkevinäni väriäkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho! Sanghi :girl_crazy: mun täytyy nyt sanoa lohduksi tai harmiksi, että mulla on RFSU antanut tuollaisia värillisiäkin viivoja, tarkoittamatta kuitenkaan sitä itseään. Mutta toivotaan että käy niinkuin on tarkoitettu :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihanaa kun olette täällä jännänneet mukana :give_heart:

Mutta kyllä se eilinen testi tais olla joku maanantaikappale. Eipä tarvii noita testejä ostaa enää ikinä ja sydän kurkussa jännittää.. :lol:

Ei ole menkat vielä edes myöhässä mut toivottavasti ei tarvii testailla enempää. Ikävää että siinä eilisessä testissä näkyy edelleen värillinen viiva.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No johan on susi testi, pitäis kyl poistaa markkinoilta kun noin selviä viivoja antaa vaikkei oo raskaana :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niinpä. Antaa kyllä turhaa toivoa tuollaset niille jotka toivoo sitä raskautta. tietääpähän jatkossa jättää nuo rfsu:t hyllyyn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla rsfu:n testit oli parhaimpia :mellow: Jos tulis uusintakierros, ostaisin jälleen niitä, sillä olivat digin lisäksi varmimpia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne oli molemmat samaa merkkiä..

 

Niin siis tein varmistustestin seuraavana päivänä ja siihen kuivuttuaan jäi viivanpaikka..

En näköjään maininnu et tein toisen testin seuraavana aamuna.. :P

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhoh! Kyllä mäkin näen toisen viivan. :D Mulla ei vaan oo kokemusta noista testeistä, että antaako ne ns. turhia viivoja. Aamulla digi? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä siinä toinen viiva on ja väriäkin. Itselle PC antoi viivanpaikan, mutta se oli tuota hailakampi selkeesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghilla kyllä jännät paikat. Meinasitkos huomisaamuna tehdä uusintatestailuja? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi kyllä siellä nyt jotain on meneillään kun luotto-pc näyttää tuolta! Hui ja jännää ja jee?! :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghilla kyllä jännät paikat. Meinasitkos huomisaamuna tehdä uusintatestailuja? :)

Pakko se on ja jos on vahvistunu niin haen digin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.