lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Mäkin näen NeferNeferin testissä jotakin, mutta en osaa sanoa onko siinä väriä. Minkä merkkinen tuo testi on? Testaa huomenna vaikka pc:n liuskalla! :) Mulla pc:n liuskat näytti heti alkuun selkeämpää viiivaa kuin esim. mammaksin halpisliuskat, vaikka niiden pitäs olla herkempiä. Toivotaan viivan vahvistumista!! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä nuilla herkillä kannata edes itseään kiusata. Ite testasin yk19 kemiallisen one stepin herkillä liuskoilla ja oli aika tuskaa.

Yk 20 testasin suoraan pc:n liuskalla jo dpo11,vaikka menkat ei ollu myöhässä,niin vahvan plussan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain nuo testit kaupan päälle, kun tilasin Ebaystä digejä. Oisko ollu joku ProMatris tms. se merkki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, vähän tämän ketjun vierestä, mutta edellisiin viesteihin liittyen: Onko nuo one stepit huonoja? Tilasin niitä just ison kasan Iso-Britanniasta  <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, vähän tämän ketjun vierestä, mutta edellisiin viesteihin liittyen: Onko nuo one stepit huonoja? Tilasin niitä just ison kasan Iso-Britanniasta <_<

Ei mä niitä huonoks sanois. Aika monta viivanpaikkaa tosiaan itse niillä saanut+sen kemiallisen näytti niin selkeesti,että täälläkin jo onniteltiin,ku punersi viiva.

Mutta ovistestit on huippuja! Selkeetä plussaa näyttivät.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko one stepit siis samoja kuin mammaksin wonfdo one stepit? Mäkin olen siis erityisen tyytyväinen niihin wondfo onestep OVISTESTEIHIN, mutta noi r-testit ei minulla tuntuneet ihan niin herkiltä, kuin mitä lupailivat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Joo wondfon.. mutta omani tilasin aina halpa-testi.fi:stä,enkä muista oisko ollu joku "sofi one step" tjs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lukeeko tuo Wondfon siinä paketissa? Mun testeissä ei tommosta ainakaan löytynyt. Tämmösiä on mulla

 

Edit: Sori menee Off-topiciksi.

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lukeeko tuo Wondfon siinä paketissa? Mun testeissä ei tommosta ainakaan löytynyt. Tämmösiä on mulla.

 

Edit: Sori menee Off-topiciksi.

Ei ole samoja,mutta veikkaan että käytössä samaa luokkaa noiden muiden one steppien kanssa.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, mitä ne paljon puhutut viivanpaikat meinaa? Onko ne vaan ns. vikoja testeissä vai voiko niissä olla jotain perää?

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ "Viivanpaikka" löytyy kaikista testeistä. Se on se kohta mihin se testiviiva piirtyy punaisena jos on raskaana,koska just siihen se väriaine pakkautuisi siinä vaiheessa. Joihinkin testeihin se viivanpaikka just piirtyy sellasena harmaana kohtana kun testi kuivuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, vähän tämän ketjun vierestä, mutta edellisiin viesteihin liittyen: Onko nuo one stepit huonoja? Tilasin niitä just ison kasan Iso-Britanniasta <_<

Mun kokemuksen mukaan ihan jees testi, itse olen saanut ekan plussan sillä, viivapaikkoka en ole saanut millään testillä. Tuo one stepin viiva nukkuu nyt tuolla viereisessä huoneessa.

Edited by athella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, kiitos athella. 

 

Itse olin näkeväni värittömän viivanpaikan, mutta voi olla ihan harhaakin. Tuhru on alkanut, joten en odota mitään kummoista. Ovisplussan noi testit näytti hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko tämä vai ei?! Ovistestihymynaamaa seuraavasta päivästä lukien olisi jo dpo17, ovistuntemuksista (menkkajomoja ja limaklöntti) dpo14. Sunnuntaina 13.7. testattu Clearbluen plus testillä (herkkyys 25) selkeä nega, ja nyt tällanen 4 tunnin pidättelyn jälkeen mammaksi.fi:stä tilatulla Davidin (?) testillä jossa herkkyys 10. Apua, olisi pitänyt vaan joku digi hankkia!

post-6758-0-19726800-1405519710_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli nega joten viivanpaikka se varmaan oli. Kp on joo pienet, mutta ovis saattoi olla jo tuntemuksista päätellen aikaisin. Mutta odotellaan nyt...

 

Junella selkee viiva. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selvästi näkyy punaista Junella, onnea :)!

 

Ja toivotaan mama88, että lähipäivät toisi hyviä uutisia :lipsrsealed:.

Edited by bohemian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.