lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Ompas jännä tilanne siellä!! Ylin testi näyttää minun silmään vahvimmalta ja himmenee alimpaan. Toivottavasti asia selkenee pian :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli viime keväänä sännöllisestä pillerisyönnistä huolimatta yksi epäselvä episodi, joka nyt on kirjattu neuvolaan keskenmenoksi. Mulle tuli keväällä olo että pitäiskö tehdä testi, ja kaapissa pyöri yksi pc-testi esikoisen testailusta. Testi näytti tältä, ja ovistesti kirkuvaa plussaa. Meni pari päivää ja vuoto alkoi kun uudet testit näytti negaa. Esikoinen oli silloin jotain 7kk ikäinen.

Oon miettinyt ettei noi minipillerit ehkä toimi ihan täysillä synnytyksen jälkeen.. Oon syönyt niitä semmoset 12vuotta ennen esikoista ja sitten esikoisen syntymän jälkeen, kun menkat alkoi kuukauden päästä synnytyksestä imetyksestä huolimatta.

Ennen esikoisen yrittämistä parin vuoden aikan mulla alkoi menkat pyörimään suht. säännöllisesti, vaikka söin pillereitä kellon tarkkaan, ja silloin mietin että voiko se hormonimäärä olla liian vähän, kun kuitenkin se 10 vuottameni ilman menkkoja noiden pillereiden kanssa, kun kyllähän tuossa ajassa ihmisen keho ja hormonit muuttuu muutenkin.

Nyt oon miettinyt taas, että voiko se pillerien hormonimäärä olla synnytyksen jälkeen joillekin liian pieni?

Mä oon saanut varmasta kemiallisesta samanlaisia haamuja pc-testeillä kuin noi sun kuvat.

Toivotaan että selviää pian!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakin "luottotesti"-pc:n antoi ihme viivanpaikkoja tässä kierrossa, mut ei ne ollut noin selkeitä kun Sanghilla. Tsemppiä tilanteen selviämiseen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla myös haamuili kemiallisessa pc:t tuolla Sanghin kuvan vahvuudella (kävi aavistuksen tummempana) viikon verran alkaen jostain dpo10, menkat tuli sitten viikon myöhässä sen myötä (on muuten kirjattu neuvolassa km tämäkin, hcg oli muistaakseni joku ~27). Oon edelleen sitä mieltä ettei nuo turhaan näyttäisi värillistä viivaa, että joko ne siitä vahvistuu, on hormonia jostain syystä jäljellä tai sitten kemiallinen. Luulisi kyllä että edellisen raskauden hormonit olisi jo hyvinkin poistuneet. Toivottavasti tilanne selkiytyy pian! :)

Edited by suvituuli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama vieras, mulle neuvolassa sanoi etten voi synnytyksen jälkeen käyttää pillereitä, koska tulisin raskaaksi niistä huolimatta. Eli varmaan se hormoni voi olla liian pieni.

 

Sanghilla kyllä mielenkiintoinen tilanne :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi: Tuli vaan mieleen, että jokuhan tässä ihan vasta sai ovulaation aikaan näitä haamuja myös r-testiin, taisipa olla peräti samainen testi kyseessä. Olisiko voinut sinunkin tapauksessasi reagoida ovikseen?

Edited by taiqa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi: Tuli vaan mieleen, että jokuhan tässä ihan vasta sai ovulaation aikaan näitä haamuja myös r-testiin, taisipa olla peräti samainen testi kyseessä. Olisiko voinut sinunkin tapauksessasi reagoida ovikseen?

Ihan mahdollista. Oon kuullu saman,että joillain reagoin r-testit lh-hormoniin,mutta sen ekan v.punasen viivan sain jo 13.päivä siihen rfsu:n testiin,niin vois kuvitella että ovis alkais pikkuhiljaa olla jo ohi ja testit muuttua negoiksi..

 

Ja kiitos tsempeistä.. :)

 

Luin cerazetten ohjelappusesta että ko.tuote estää munasolua kehittymästä,eli hedelmöittyminen mahdollinen(?),mutta että sitä pidemmälle ei sit päästäiskään.

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein äsken taas testin ja nyt ei testiajalla tullu enään mitään. Et joko se oli joku kiinnittymisyritys tai sit ovuloin.. en tiiä. Mut testit on nyt negaa. Ei tarvii jännätä enään. Alkujärkytyksen jälkeen ehkä pikkasen alko harmittaa et raskaana en nyt ollukkaan,mut ehkä ihan kiva toisaalta nyt kuumeilla ja ens syksynä aletaan sit yrittää toista.. :)

Kiitos mielipiteistä ja tsempeistä! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiku, oho! Täytyy kyllä sitten tulevaisuudessa kysellä lääkäriltä noista pillereistä!

 

Muoks. Veikkaan että Sanghi kyseessä oli kemiallinen, en usko että ovulaatio näkyisi raskaustestissä noin kauaa.

Edited by Sama vieras

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.