lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Suankella on PC:ssa kyllä ihan selvä plussa :)

 

Laitahan tiitiainen kuvaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apteekin oma tänään aamulla noin tunnin pidätyksellä. Pregcheck ja one step  näytti negaa aamupissasta. Eilinen pregcheck näytti aamulla viivan. Näkyykö tässä mitään nyt? Onkohan menossa kesken? Tänään kp 28/26, dpo12

 

http://aijaa.com/CKmEXl

Share this post


Link to post
Share on other sites

tiitiainen: Sulla on tossa samanlainen viiva kuin minkä mä sain eilen päivällä!!!!!

 

 

 

Jatkan testailua omaksi huvikseni :) Kiitos kaikille! Katsotaan miten akan käy! Kaivoin vielä sen Davidin roskista ja kyllä siinäkin haalea punainen viiva vaan oli! Yhtä vahva kuin eilen tai hintsun vahvempi. Pitänee tuhlata kaapista digi vielä jossain vaiheessa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä nään Tiitiaisella ja Suankella molemmilla tuplaviivat testeissä ihan siristelemättä. Toivotaan parasta! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aamulla tehty pregcheck jossa haaleempi viiva kuin eilen joten eiköhän tää selkee kemiallinen oo..vuotoa odotellessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutta eihän ne viivat välttämättä joka päivä tummu. Se riippuu mihin aikaan on tehny,nautitut nesteet ym ym. Tsemppiä Suanke! Pidän edelleen peukut pystyssä et olisit kuitenki raskaana.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerron tännekin että digi sanoi raskaana 1-2 niinku pitääkin laskelmieni mukaan. One step ei näytä mitään muuta kuin ehkä viivanpaikkaa, ao ihan hyvä viiva. Apteq oli eilen haamu illasta. Eilisen aamupisun pc oli joku viallinen ilmeisesti kun oli nega. Saman paketin toinen liuska oli eilen päivällä haamu parin tunnin pissasta. Summa summarum: herkät testit vähemmän herkkiä kuin nuo 25 Testit mikä on outoa. Ainakin mun tapauksessa. Ehkä tässä uskaltaa olla nyt raskaana. Ja jos rauhottuis testailun suhteen. Vähän ainakin. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie sainkin tuossa toiseen testiin ihan selvän plussan, mutta pikkuinen ei kuitenkaan pysynyt matkassa.. 4 päivää sitten alkoi runsas vuoto hyytymineen ja limoineen.. Ja voi ne kivut.. :/ onnea teille muille silti plussiin ! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuodaan tännekki..Tässä on nyt sit pregcheckin testit. Nappasin äsken kuvan kun olin nakkaamassa roskiin jäin ihmettelee et aamun viiva olikin hieman vahventunut kun oli kuivunut. Yllä eilinen ja alla tämän aamun. 

 

Niin ja päätin et jatkossa en tilaa noita halpistestejä yhtään! :D 

 

 

P1050973.JPG

Edited by Suanke

Share this post


Link to post
Share on other sites

tiitiainen: kyllä mä luottaisin siihen digiin eniten ja lopettaisin liuskojen pläräämisen.. :) Helpommin sanottu ku tehty.. :lol:

 

Suanke: Kyllähän noissa selkeet viivat näkyy. En mä kemiallisessa mihkää pc:hin saanu mitää viivoja. Herkkään sofin one steppiin tuli sillon haamujen haamu. Toivotaan et lähtis vahvistumaan. Joillakin aamupissa ei ole se paras vaan päivällä saa selkeemmän parin tunnin pidätyksellä. Toivotaan edelleen parasta! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiitiaisen digille JEE! Mullakin esim. pc:n liuskatestit vahvistu selvästi nopeampaa, kuin mammaksin wondfo one stepit vaikka niiden piti kai olla herkempiä.

Suankella kans hienoja viivasia! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka. Sivusta seuranneena uskaltaudun nyt vihdoin kysymään mun testistä. Dpo 15 nyt hyvin todnäk (ovisplussa 26.11) ja testi pregcheck. Eikö pitäisi olla jo vahvempi viiva? Vkot nyt 4+1 Digikin sanoi äskön tehtynä vasta raskaana 1-2. Kauhea pelko kemiallisesta. :/

 

 

Edited by Kukka15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos ovisplussa on ollut 26.11 niin ovulaatio on todennäköisesti ollut 27.11 (dpo 0) ja nyt olisi dpo 13. Tuohon sopii ihan hyvin digitestin tulos.

Edited by taiqa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näkyyköhän mun kuva? Pregcheck 4+1 (menkoista) ja päiväpissa. Kiitti taiqa :) Sain siis plussan aamulla 25.11 (kirjotusvirhe edellisessä hups) ja illalla noi klo 20 oli niin sairaat oviskivut, että jotenkin oletin oviksen olleen silloin. 

Edited by Kukka15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kukka15 selvä plussa näkyy! Vaikka ei puhelimella pikku kuvaa avaakaan :) viivan vahvistumisia tiitiainen ja suanke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos heiffi :) En tiedä miksi sitä tän kolmannen kanssa on tällänen hermoheikko, kun noi kaksi ekaa huoletti paljon vähemmän :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi kiitos teille :) Jotenkin ajattelin että sen kuuluisi olla paljon vahvempi viiva jo tässä vaiheessa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvin näkyy kukka, mä sain eilen paljon himmeemmän viivan pc:llä ja tänään kuitenkin se digin tulos oli hyvä.

Sama muuten, tää kolmas aiheuttaa enemmän huolestumist kuin kaks ekaa.. Klunks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.