lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Pc:n laatu on huonontunu. Ei niihin ennen ole tollasia tullu.

Anteeks rain,ei ollu tarkotus olla töykeä! :D

Väriä näen minäkin ihan molemmissa testeissä! Kumpa tänään tulis jo testiajan sisällä ja vahvistuis. Peukut pystyssä! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi, en ottanut mitenkään töykeänä tuota. Oon samaa mieltä kanssasi, ennen oon kuvitellut tosi luotettavaksi.

 

Testissä tuli testiajalla tommonen samantyyppinen viiva, mutta tosiaan mulla alko runsaampi vuoto ja kivutkin. Uusi kierto alkakoon siis.. Tavallaan toivon, että olisi edes joku kiinnittymisyritys. Tietäs ainakin, että kropassa tapahtuu jotakin oikein.

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No onhan siellä sitten jotain yrittäny tapahtua! Meinasitko vielä testailla,että jos olis valemenkat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No luulen, että peli on menetetty - on nimittäin sellaiset kivut. Toki voihan sitä yhden testin joku päivä "uhrata" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitan tämän vielä tänne, kun edellinen palsta oli niin hiljainen (tai sitten en osaa käyttää tätä)

Hei, olen uusi täällä, tosin raskaustestejä elämäni aikana kuluttanut enemmän kun laki sallii. Nyt olen vähän hämilläni näiden testejeni kanssa. Menkat on yli viikon myöhässä, joten testejä on palanut sen mukaan. Predictor earlyn viivat ei niinkään vahvistu mutta tulevat näkyviin heti kun saan testin kiposta pois. Sofi mua nyt hämmentää, puikkotesti vahvuus 20. Antaa heti todella tummat viivat, ensin testi- ja sitten kontrolliviivan. Eilen oikein kellosta katsoin ajan ja 7 min ja 20 sek viiva oli selvästi näkyvillä, sitten poistui takavasemmalle, kunnes muutaman tunnin päästä pärähti takaisin, oli muutaman tunnin näkyvissä ja hävisi taas. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Tässä huonot kuvat, predictor on oikeasti punainen, toi sofin kuva on siitä takaisin tulleesta, alussa oli tummempi. Tää hilluva viiva on mulle uus juttu :)http://aijaa.com/DEi8R9   http://aijaa.com/tadHvI Kuvissa näkyy paljon haaleampina kuin livenä, johtuen puhelimen surkeasta kamerasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päike, kyllä sun testeissä jtn haaleasti näkyy. Mulla ainakin haamut tummui kuivuessaan, ei hävinnyt mihinkään ja viivanpaikat hävisi tai jäi näkymään harmaana kohtana mihin se värillinen viiva kuuluisi tulla. Predictorista on huonoa kokemusta, näytti joskus haamuplussaa montaa kertaa vaikken ollut raskaana :( mutta toivottavasti sun viivat vahvistuu!! :)

 

Heltsu, kyllä tuo plussa on, onnittelut! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksesta. Olen tota Predictoria seurannut lähinnä mielenkiinnosta, ainut muutos mitä viikossa on tapahtunut on se että väri on muuttunut punaisemmaksi ja tulee heti, ensin viivaa joutui odottamaan muutaman minuutinkin. Sofi kokemus olikin jotain ihan uutta, viiva oli ensin lähes tummanvioletti ja näkyi tosiaan sen yli 7 minuuttia, katoaminen ei niinkään hämmennä vaan mistä se keksi ilmestyä takaisin  :)

 

Heltsulla plussa, onnea!

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites

No huh, kuulostaa todella hämmentävältä tosiaan! :) eri testit antaa niin erilaisia viivoja muutenkin, mutta jos niihin värillinen viiva tulee niin kyllä se plussa on! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en uskalla tuosta Heltsun testistä vielä oikein sanoa... Aika hailu viiva. : / Toivottavasti vahvistuu! :)

 

 

Päike, jos selaat tätä ketjua hieman taaksepäin, niin sieltä löytyy paristakin kohtaa keskustelua ja kuvia tuosta Predictorista. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen lukenut siitä paljon pahaa ja paljon hyvää, mutta mulla se toimii mielestäni hyvin vaikka se viiva ei niin vahva olekaan, muutos on kuitenkin selkeästi havaittava. Sofin liuskatesteihin olen saanut myös haamuja, ne ei ole lähtenyt kesken kaiken reissulle ja tulleet takaisin vaan ovat jääneet näkyviin. Tässä yksi Predictor muutaman päivän takaa, sen takana toinen uskollinen ystävä kuumemittari. Ei ole lämmöt laskeneet alle 37:n enää muutamaan viikkoon, välillä on jopa pompsahtanut lähelle 38:aa, halju olo siis. Teen oikein tutkielman miten mulle käy ton Predictorin kanssa, montaa se on kusettanut, mutta moni myös vannoo sen nimeen. Tsemppiä alkaneelle tiistaille ja toivotaan että niitä plussakuvia tänäänkin tänne saadaan. Tässä mun kuva, ja nyt viiimeisin on siis tuota punaisempi ja nopeammin ilmestynyt. http://aijaa.com/Wh8ve6

Edited by Päike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän tuossa testissä Päike selvästi toinen viiva näkyy. Oletko ajatellut testata esim. digillä tai jollain muulla testillä?

 

Hienosti on orkkiidealla viiva vahvistunut! Toivottavasti tämä sitkeä sissi pysyy kyydissä loppuun saakka!

Edited by taiqa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos!! Onkohan tälle tulokselle mitään jatkoseurantaa, eli jos tuon on saanut aikaiseksi nuo hoidot niin saanko sen puolesta vielä julkisella alkuraskauden ultran?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orkkiidea: Kannattahan sitä mahdollista ar-ultraa kysyä teitä hoitaneelta taholta :) Ilmeisesti aika usein ainakin yksityisellä kuuluu ar-ultra pakettiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt se vasta iski, kauhea "mitä teen, mitä teen?" vaihe.. Neuvolaa en uskalla vielä varmaan pariin viikkoon, ootan ton perinteisen rv 6:den ohi(ne on menny kesken useimmiten silloin) Mutta mä saisin kesävauvan VIHDOIN??!! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orkkideea: Ensinnäkin onnea plussasta!

Jos olette julkisella saanut hoidot, niin teille kuuluu automaattisesti ar-ultra lapsettomuuspuolella. Niin ainakin täällä Keski-Suomessa. Eli kannattaa soittaa sinne! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digi on niin tyly, että pidän mielummin vielä jännitystä yllä. Tossahan toi Predictorin plussa on todettavissa jos haluaa viivaa katsella, siinähän viiva jää ikiajoiksi. Kohta se on varmaan katseltu puhki :) Tässä saa valita onko raskaana vai ei. Jos haluaa mieheltä erityiskohtelua voi heittäytyä hyvinkin raskaaksi :). Pakko asia on kuitenkin varmistaa jossain vaiheessa digillä tai ultralla, tää jännitys on vienyt niin mukanaan. Edellisissä raskauksissa olen joskus odottanut plussaa pari viikkoakin ja joskus se on pärähtänyt tikkuun heti. Tää on viimeinen testailukerta mun elämässä, joten otan siitä kaiken irti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.