lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Oi ihanat naiset kiitos näkemyksistänne ja onnitteluista (vaikka ne vähän pelottaakin tässä kohtaa)!! Ihania olette :give_heart:

 

Pitihän se tänä aamuna herätä aaaaikaaisin kun ei enää saanut nukuttua ja tikutella uusiksi. Ei nyt mikään kirkkaanpunainen viiva mutta vahvempi kuin eilen iltapäivällä. HUH!

 

post-6758-0-34160100-1405569304_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vielä kaikille onnitteluista!! <3 Hämmennyksissä vielä täällä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä siinä ehkä just viivanpaikka näkyy... mutta minkäänlaista väriä en valitettavasti näe. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Sekin on jo jotain! No on vasta ehkä dpo 9, joten ihan tyhmää oli testata näin aikaisin, mutta en tosiaan ole sitä viivanpaikkaakaan tän vuoden aikana koskaan saanut.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ikävä kyllä näe Arya:n testissä edes viivanpaikkaa.. :(

Ja viivanpaikkahan on joka testissä.. johonkinhan se väri on pakkauduttava,siitä se nimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kyllä näen ihan aavistuksen vaaleanpunaista tuossa toisen viivan kohdalla :) Tosiaan dpo9 on vielä niin varhain, että kummoista viivaa ei kannata odottaakaan. Ei muuta kuin uusi testi kehiin lähipäivinä (huomenna?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viivanpaikalta näyttää :( tee ihmeessä silti aamulla uusi mä sain dpo9 puhtaan negan ja seuraavana aamuna(ei edes eka pissa) antoi haamun. Pidän peukkuja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä puolestani sanon, että tuollainen oli munkin dpo 9 testi. ;) Täällä myös peukut pystyssä!

Edited by Satu-Maarit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan kuin siinä näkyisi vähän väriä kun oikein suurentaa. Toivottavasti viiva vahvistuu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satu-Maarit: testasin sillon tiistai aamuna samanlaisen ja sen jälkeen en ole testannut. Ajattelin odottaa la tai su et sit näkyy jos jotai aihetta on. Jotenki aavistus et tuskinpa vieläkään

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aamulla testattu nega  <_< tänään pitäis vuoto alkaa, mutta vielä ei näy merkkiä, mutta pian se sieltä varmaan alkaa.... Vuosi tuli siis täyteen tän myötä täyteen toisen toivomista  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kokeillaanpa. En tiedä saako kuvasta enää mitään selvää kun niin paljon piti pienentää. Kuvassa ylimpänä eilisen tikut ja alimpana tän aamunen tuore tikku. Oviksen ajankohdasta ei hajuakaan eli dpo x menossa.

post-7890-0-62624100-1407826861_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.