lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

Katinkalle onnea!

 

Smamma, jotain siellä näkyy..

 

Ja sit oma kuva-arvoitus..

13470045.t.jpg

Jossa ei hyvällä mielikuvituksellakaan näy mitään.

Edited by Ilona81

Share this post


Link to post
Share on other sites

^kääk! Molemmilla Sydänmamma ja Ilona jotain näkyy! Toivottavasti huomenna testi jo näyttää selkeämpää :girl_pinkglassesf: 

Ja Katinkalle onnittelut, selkeä viiva ja digistähän ei voi erehtyä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilona mä en puhelimen näytöllä nähnyt mitään mutta tietsikalla vois näkyäkin! Pidän peukkuja jospa huomenna selvempi!

 

Tässä mun kuivatesti

 

13469971.t.jpg

Edited by Sydänmamma07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en näe valitettavasti kummankaan, en Sydänmamman enkä Ilonan, testissä kuin yhden viivan. Pidän kuitenkin peukkuja, että se toinenkin viiva sieltä ilmestyy, kun päiviä tulee muutama lisää. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sydänmamma, tuossa kuivassa näkyy selvemmin...onko siinä punertavaakin? Tsemppiä!!!

 

Muoks. Riippuu tosiaan laitteesta millä katsoo näkyykö jotain vai ei, ja sekin kun tietää missä sen viivan pitää olla niin ainahan se tuntuu että jotain näkyy :D

Edited by *Petite*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vavec, minä näen jotakin utuista siinä testiviivan kohdalla kun näyttöä kääntelin, mutta en osaa sanoa värivivahteista mitään. Toivottavasti vahvistuu. =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt ois dpo 10. Vähä aikaseen taas testailen, malttamaton ku olen ;) esikoinen näky selvänä plussana viikkoa ennen menkkoja:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin kärkkyy GE:n testiviivaa ku olit viimeks kirjottanu.. ;)

 

Kyllä Vavec'lla näkyy hailura toinenkin viiva.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi ♡ Olen testannut juu ja törkeän valkea nega. Jotenkin tuntuu siltä ettei se siitä muuksi muutu. Ei oireilua mihinkään suuntaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään testasin apteqlla ja davidilla, heti pärähti hennot viivat.. Tiedä sitten uskaltaako uskoa vielä.. Perjantaina olisi tarkoitus tehdä digi. Mutta tältä siis näytti aamulla http://aijaa.com/MDDrZB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanghi ♡ Olen testannut juu ja törkeän valkea nega. Jotenkin tuntuu siltä ettei se siitä muuksi muutu. Ei oireilua mihinkään suuntaan.

:( Niin epäreilua. Mutta jos se kuitenkin muuttuisi. Jos oot ollu liian ajoissa liikkeellä. Voi kumpa :lipsrsealed:

 

Vavec'in testeissä näkyy tuplaviivat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.