lavella

Plussa vai ei vol. 6

1014 posts in this topic

GE mulla sama testi antoi samanlaisia Haamulaisia Vaikka hcg veressä oli jo 52 ja nyt rv15+3 :) onnea matkaan!♡ ja vavec kyllä sielläkin toinen viiva näkyy onnea :)

Edited by heiffi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg GE!!! Mähän sanoin et testasit liian aikaseen! ;) Voi apua ku sydän melkee pysähty ku näin sun hienot viivakset.. :give_heart:

 

Vavec'lla kans viiva vahvistuu hienosti! Onnea! :)

Edited by Sanghi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin nään haamun GE:n testissä!

 

Edit; niin ja aamuinen on minustakin selvempi!

Edited by T*ssu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiiii mitä ihanaa, kyllä näkyy GE:llä viivat!!! Toivotaan todellakin pysyvää! <3

 

Onnea, Vavec, on viiva vahvistunut. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea GE ja Vavec! Vavecin viivat näyttää ihan samoilta kuin mulla toukokuussa, lopputulos näkyy tickeristä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesi, Tiitiainen, Kevätkeiju, MiniM, Katinka80, Heiffi, *Petite*, Hannelore, T*ssu, Nelimo, Tiku, Sartsuli, Symbioosi, TurSu, Iiki, Querida, Bohemian ja Kipinä kiiitos! Nyt pitää toivoa, että tämä nyt pysyisi  :girl_pinkglassesf:  Maanantaita odotellessa...

 

Vavec kiitos sitä samaa!!! <3

 

Sanghi varo vaan, joutuu vie pidättää henkeä toukokuulle asti ;) (Toivottavasti!!) Ihana reaktio sinulta  :give_heart:

 

Kuivunut AO 20140903_160745_zpse35b28fe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun oli pakko käydä apteekissa ostamassa digi huomiselle, ja tehä vielä varmistus apteekin omalla.. Hassua miten selvä viiva tuli vain kahden tunnin pidätyksellä apteekin omaan verrattuna aamuiseen davidiin! http://aijaa.com/RCxZjz

 

Onnea ge! <3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.