Sign in to follow this  
Followers 0
Marina

Nukkuminen

5 posts in this topic

Miten nopeasti synnytyksen jälkeen olette alkaneet nukkumaan taas mahalla tai kyljellä? 

 

Itellä synnytyksestä jo kolme kuukautta, mutta yhä semmonen epämukava olo noissa asennoissa. Kiristää, painaa, tuntuu että jalat tai kädet tahtoo alkaa puutua tai tulee pistelyä tai kipua niihin jne. Huoh. Kahdesta edellisestä lapsesta ei muistaakseni tälläistä ollut. Nukuin valtaosan raskaudesta vasemmalla kyljelläni ja silloin ei puutumisia ollut.

Edited by Marina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tehtiin sektio ja vatsallani aloin nukkumaan joskus kolme viikkoa sektiosta, kun se ei enää tuntunut epämiellyttävältä. Sektion jälkeen nukuin paljon selälläni (vauva kainalossa) tai kyljelläni. Raskausaikana nukuin kyljelläni ja sain aina kamalat krampit etummaisiin pakaralihaksiin, asentoa piti vaihdella 20min välein :D Joten olin ylipäätään tyytyväinen, kun pystyin makaamaan yhdessä asennossa pidempään, alussa jo selällään nukkuminen oli luksusta :) 

 

Aluksi mahallaan nukkumista haittasi maharöllykkä, mutta nyt kun se on pienentynyt olemattomiin, on mahallaan taas ihan lempiasento nukkua :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sektion jälkeen taisi olla 5 päivää kun kävin mahalleni ja sen jälkeen en ole selälläni nukkunut :) nukuin siis ennen aina mahallani ja raskausaika oli hankalaa nukahtamisen suhteen. Nukuin kyllä vauvamahan kanssakin n. viikolle 20 mahallani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä nukuin selälläni jo ekana yönä sektion jälkeen. Aivan ihana tunne kun voi nukkua miten päin vaan ja kääntyillä ilman että maha on tiellä.. :lol:

Pääasiassa nukun kyljeltään tai selältään ja öisin varsinkin noin,koska vauva on vieressä.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyljelläni nukuin jo raskausaikanani ja vatsallani muistaakseni viikko synnytyksen jälkeen, selälläni heti synnytyksen jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0