Sign in to follow this  
Followers 0
Anonymous

G: oletko steriloinut vauvan tarvikkeita pilalle?

Oletko steriloinut vauvan tarvikkeita pilalle?   21 members have voted

  1. 1. Oletko tuhonnut vauvan tarvikkeita steriloimalla?

    • Kyllä
      10
    • Ei
      11
  2. 2. Oletko steriloinut äitiyspakkauksen purulelun pilalle?

    • Kyllä
      5
    • Ei
      16

Please sign in or register to vote in this poll.

8 posts in this topic

Toisaalla käynnistyneestä keskustelusta päätellen aika moni foorumilainen on pilannut vauvan tarvikkeita steriloimalla sellaisia esineitä, joita ei kuulu steriloida. Ilmesiesti erityisesti äitiyspakkauksen purulelu (Ainun viilentävä) on sulanut monessa vauvaperheen mikrossa.

 

Täällä voit paljastaa omat hupsis-se-suli-hetkesi! :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuttiketjun silikonirengas ei sittenkään kestänyt keittämistä, vaikka itse tutti kestääkin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, purulelu tuli keitettyä ja sulatettua. Enkä edes ole todellakaan mikään innokas steriloija, missä lie mielenhäiriössä purulelun kattilaan mahdoin nakata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole onnistunut steriloimaan mitään pilalle. Tämän vauvan kohdalla se on toki ollut liki mahdotontakin kun tutti tai tuttipullo ei kelpaa ja lypsänytkin olen vain kerran, joten keittohommat on jääneet hyvin vähälle. Purulelun taisin huuhtaista löydettyäni sen lelukopasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No olipa hyvä että olen ollut laiska steriloija, kun olisin sitten minäkin sulattanut sen äippäpakkauksen purulelun. :D

 

Ja sitten OT - näin koiraihmisenä otsikko sai ekalla lukaisulla silmät suurenemaan, että olenko steriloinut vauvan?! Siis steriloinut niin kun narttukoirat sterkataan. OT loppuu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon yhden tutin ja tavallaan yhden pullon tuttiosan saanu pilalle, vaikken niitä täysin tuhotuksi saanutkaan. Tutti oli kiehuvassa vedessä liian pitkään ja tuttiosaan paloi maitojäljet, kun en pessyt sitä huolellisesti ennen keittämistä. Kyseinen tutti on jo "siirtynyt eläkkeelle" (mun laukun koristeeksi :D ) ja tuttiosaan tuli vain kosmeettisia vaurioita :)

Edited by Onda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen tuhonnut mikrosteriloijalla puulelun ja jotenkin myös rintapumpun kahvan joka suli (sen ei kyllä olisi pitänyt sulaa, kun sen olisi pitönyt ihan ohjeiden mukainen sterilointi kestää, mutta eipäs kestänytkään).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0