Danni

Parhaat imetyspaidat

14 posts in this topic

En tykkää yhtään noista HMn imetyspaidoista, ovat tyhmän mallisia mielestäni. Yksi Boobin paita löytyy jemmasta,se oli mielestäni ihan ok mallinen mutta Boobit on uutena melko hintavia. Löytyykö vastaavanlaisia enemmän normivaatteen näköisiä imetyspaitoja muilta merkeiltä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä ei varmaan vastaa sun kysymykseen, mutta parhaimmat imetysvaatteet olen löytänyt Maitotytöltä. Boob on myös hyvä, mutta ei tue rintoja yhtä hyvin eikä siinä ole taskuja. Maitotytön vaatteet ovat kestäviä ja suomalaisten kotiäitien ompelemia, ja niillä on todella hyvä jälleenmyyntiarvo. Facebookin puolella on ryhmä nimeltään Maitotyttöset, missa myydään käytettyjä Maitotyttö-imetysvaatteita. Esim. käytetystä imetyspaidasta myydään jopa 70%-80% alkuperäisestä hinnasta niiden laadukkuuden takia.

Edited by Della

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boobin B-Warmer on paras imetyspaita johon olen törmännyt, on tosin huppari mutta ihanan rento päällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boobin B-warmerista olen tykännyt minäkin kovasti. Imetysluukku on erittäin kätevä ja tarjolla on kivoja kuoseja. Vaikka paidat on kalliita, tuli itselle ainakin käyttökertoja niin monta ettei kallis hinta haitannut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maitotytön imetystunikat ja -mekot on mun suosikkeja, tosin pienirintaiselle ei paras mahdollinen aina, kun tuntuu että tissiä pitää vähän kaivaa esiin. Mutta joka kokoisia imettäjiä näyttää faceryhmässäkin olevan:)

Edited by mimmeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko vinkkejä imetyspaidoista, joissa ei ole raskausmahalle tilaa, vaan ovat siis normaalin kapeita malleja vatsan kohdalta? Useimmat imetyspaidat tuntuvat käyvän myös raskausaikaan, joka on vähän turhaa, kun ilman mahaa paita jää ikävästi pussittamaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lindexillä oli ihan normi mallistossa sellanen kiva toppi jossa edessä oli vetskari. Se oli sellasta kevyttä liehuvaa materiaalia. Tämä siis vinkiksi muillekin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon pääsääntöisesti mennyt normivaatteilla imettäessä, mutta löytyy multa yksi Boob, yksi Louhi Design ja yksi Maitotytön imetystunika. Nuo on kyllä kaikki mulla oikein toimivia (no Maitotyttöä en oo vielä testannut ku tässä kuopuksen raskaudessa sen hommasin, mutta vaikuttaa oikein kivalta). Louhi Designissa (tämä myös kotimainen merkki) on aika eri tyyppinen imetyssysteemi ku monessa muussa paidassa, veikkaan ettei sovi kaikille mutta itse tykkään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen käyttänyt aika paljon imetystoppeja ja niiden päällä tavallista t-paitaa. Näin saa helposti imetettyä, mutta on valinnan varaa paidoissa eikä haittaa jos se toppi on vähän kulahtaneempikin, kun se ei näy alta :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei tosi kiva, täältä löytyi kaksi aiemmin tuntematonta merkkiä; maitotyttö ja Louhi design. Oikein syyhyttää päästä tilaamaan sitten puolen vuoden kuluttua!

 

Aiemmin olen vannonut boobin nimeen ja hyvin ne on toimineetkin; tosin minusta se imetyshupparin kangas vaihtui ohuemmaksi joskus muutama vuosi takaperin ja tykkäsin enemmän entisestä "jäykemmästä" kankaasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä suosittelen lämpimästi Maitotyttöjä, joskin mallit ja kuosit voivat jakaa mielipiteitä. Itse tykkään, kun värejä ja erilaisia kuoseja on paljon :). Boob on myös ollut hyvä arkikäytössä, mutta perusteeppareiden ruma luukkusysteemi kaipaa mielestäni jotain peitoksi. Vähän tyylitellymmät paidat (esim. nauhakirisistys) ovat olleet mun makuun paljon kivempia. Milkeriltä löytyy talveen ihanan lämpimiä imetysmekkoja ja paitoja, joissa on samantyyppinen luukku kuin boobeissa, kannattaa tsekata nekin! Henkkamaukan luukut taas eivät mun rinnoilla toimineet ollenkaan. Rinta oli hankala kaivaa aukosta ulos ja vauvan oli vaikea saada niin pienestä näkyvästä osasta otetta. D-kuppi on, joten rintojen pienuudestakaan en usko ongelman johtuneen. Itse tykkään imettäessä paidoista, joissa rinnan voi halutessaan pitää lähestulkoon kokonaan piilossa tai kaivaa täysin esille --> diskreetti imetys ei vaadi mitään harsoviritelmiä. Kietaisuyläosissa ja ylhäältä avautuvissa klipsitopeissa mua puolestaan häiritsi, kun koko tissi paleli paljaana.

Kannattaa kokeilla erilaisia systeemejä, niin löytää omaan makuun parhaiten istuvan vaihtoehdon! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse en tykkää paidoista, joissa pääliosa vedetään tissin alle, kmun vauvan suupielestä valuiva maito sitten tahraa paidan, ja oon ikävän näköinen läikkä etumuksessa sen jälkeen :blush:  eli ennemmin paita, josta nostetaan ensin pääliluukku ylös ja sitten vasta tissin alle vedetään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen tykännyt Boobeista, koska tissi pysyy ulkona eikä paita retkahda siihen tielle niin kuin useissa H&M:n paidoissa. Toi Maitotyttö oli mullekin uusi juttu, joten sitä olen kiinnostunut kokeilemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites